|
Post by Julie the Merciful on Jan 25, 2010 19:09:09 GMT -5
((...))
Krad når næsten ikke engang at færdiggøre sin sætning, før en skikkelse dukker frem fra det sted, hvor kniven kom fra. Der står en menneskelignende person, der dog vist ikke ligefrem ER noget menneske. Han er lidt lavere end Krad, har næsten kulsort eller askegrå hud og er helt skaldet. både hans næse og ører virker spidse. han flækker læberne i et grin af pæne, spidse tænder.
"Ikke her for at slås, hva?" griner han og snurrer sit vibroblade rundt i hånden. "Det skulle I have tænkt på, før i valsede herind på vores område."
Bagved Krad lyder der nu den samme lyd som før, og kort tid efter hopper et øgle/dinosaur- lignende væsen op en stump murbrokker. Den udstøder en eller anden lyd, der måske nok kunne lyde som ord, men mest som et vilddyrs knurren. Dog ser den ud til at være et civiliseret væsen, for den bærer tøj - og en stor blaster-riffel i hænderne.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 25, 2010 19:16:59 GMT -5
((Catch))
Selkath'en snurrer rundt på stedet og det virker som om han bliver ramt af en dybfryser da han ser de to gæster. Hans sorte øjne flakker hurtigt mod det lille overdække i lejren, men han kommer vist ret hurtigt frem til at det er for sent at gemme sig nu. I stedet kryber han om bag Krad som gfor ham virker som det bedste sted at befinde sig lige nu
"Det er okay!" kvækker han uden at kunne lægge særlig godt skjul på sin angst "Vi går med det samme"
|
|
|
Post by tobitail on Jan 26, 2010 11:09:41 GMT -5
Krad ser ikke ligefrem ud til at føle sig godt tilpas men det gør hans metaliske arme til gengæld. Idet Krad hurtigt vender hovedet lidt for at få øje på det væsen der står bag ham med en stor blaster riffel, kan han mærke hvordan noget suser igennem kroppen på ham og hans kunstige arme spreder sig til hver side med hænder åbne så de fem syle spidse fingre peger imod det sorte væsen foran ham.
... Magen til freaks skal man sku lede længe efter...
Krad holder stadig sine rigtige hænder i vejret og følger Catch med øjnene. Et lille smil kommer frem som den lille fisk gemmer sig bag ved ham og ubevidst hjælper til på Krad's plan. Krad's øjne hviler derefter på væsnet med vibro-bladen. Indeni kan han mærke der er noget galt, samtlige muskler i hans krop spændes og en velkendt lyd kører i hans bag hoved. "Det" gør klar til at slås... ,, Er det sådan i behandler gæster?... nuttet.. men vi er ikke her for at skabe problemer, vi vil såmænd bare vide hvad der skal til for at få noget arbejde.. P a r l e y.."
Den sidste sætning er blot et skud i tågen, inde i Krad's hoved har han gennem gået samtlige film med pirater men.. desværre for ham er de eneste film han har set med dem, nogle der forlængst burde være forældet.
... Damn, I hope this works...
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 26, 2010 14:39:05 GMT -5
((...))
Det virker som om Krads sidste ord alligevel får noget til at vækkes i de to nye gæster. De ser på hinanden bag om Krads ryg et øjeblik. Så bryder de dog begge ud i en høj, skarp latter -dvs, øglen knurrer nok mere end den griner.
"Parley?!" Udbryder den sorthudede mand og begynder at gå tættere på Krad, mens han kaster sit korte vibroblade rundt i hånden og griber det igen. Han ser ikke ud til at lade sig skræmme af Krads metal-arme.
"Hvem tror du, vi er?? Kaptajn Razor og hans lystige svende?" han griner stadig et redt, spidstandet smil. "Du VED godt, at 'Parley' betyder at vi skal tage dig til vores leder, ikke?"
Bag Krad hopper 'øglen' ned fra murbrokkerne og vandrer i retningen af Selkath'en, mens den vifter med sit store våben i retningen. Da den når det lille bål, de to har anrettet, snuser den undersøgende til gryden, før den med et hvæs/brøl sparker til den med sine store fødder, så alt hvad der var tilbage af mad bliver spildt på jorden. Der efter tramper den med en næsten panisk grundighed ovenpå resterne af det glødende bål.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 26, 2010 14:51:31 GMT -5
((Catch))
Tre blegblå salkath-fingre lukker sig brat om Krads buksekant og Catch rykker helt hen til ham.
"Dårlig ide!" hvisker han meget højt til ham. Han skæver skæver skræmt til synet af hans lejrs påbegyndte ødelæggelse, og rukker længere ind bag Krad
|
|
|
Post by tobitail on Jan 26, 2010 14:59:08 GMT -5
Krad rynker lidt irriteret på næsen da de to begynder at grine imens han for små dejavu billeder ind i hovedet af alle de utallige væsner der efterhånden har besvaret ham med et højt grin. Han lytter meget interesseret til hvad den sorte siger alt imens han undre sig over hvem denne kaptajn Razor er. Krad for dog hurtigt revet sig ud af sine tanker da det store monstrum af en øgle-freak finder det sjovt at trampe Catches lille bål plads i smadr. ,, Hey!! Se dig for!", lyder det fra Krad meget irreteret. Hvorefter han vender sig imod den sorte igen. ,, Jeg er ude mærket godt klar over hvad det jeg selv siger betyder! Tag os til jeres leder! Med det samme.."
... Shit, shit shit... altid tænk før du taler!! For helved Krad... du har dømt os til døden, hvad fanden skal jeg sige til deres leder... Uhmm hej vi ville bare lige have nogle ansøgnings skemaer og så er vi smuttet igen....
Krad prøver at lyde mere selvsikker end han egentlig er, mest fordi han skal være hård for både ham selv og Catch's skyld. Den lille fisk vil højst sandsynligt blive til en omgang tun på dåse hvis ikke Krad er forsigtig. Krad hvisker stille til Catch efter at have talt: ,, For sent.."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 26, 2010 16:30:43 GMT -5
((...))
Uanfægtet af Krads ord, hopper øglen videre rundt i bålresterne. Den vender kun hovedet i mod ham og Catch for at skræppe en eller anden vred lyd, der i toneleje kunne lyde i retningen af "hold kæft". Derefter giver den sig til at rode videre i de ting, der ligger rundt omkring. catch' egendele måske, men den ser ud til at være ligeglad.
Foren Krad og Fisken hæver den sorthudede humanoid overlegent panden til de to fremmede og lader spidsen af sit våben pege mod Krad.
"Lad mig lige minde dig om endnu engang, at du befinder dig på privat område, kammerat." Siger han i et pludselig roligere og mere advarende tone. "Så his du vil overleve de næste standard-minutter, må du hellere overveje hvordan du taler til folk. Du giver ikke ordrene her. Det gør Kaptajn Jock Messel, eller dem, der arbejder for ham. "
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 26, 2010 16:41:32 GMT -5
((Catch))
Selkath'ens mundlapper sitrer i frygt da den lille øgle anråber ham, og han bevæger sig om på den anden side af Krad
"viskaldøviskaldø... mumler han rystende for sig selv
|
|
|
Post by tobitail on Jan 26, 2010 16:45:06 GMT -5
Den sorthårede Krad ser ikke ud til at blive mere afslappet af kæmpe øglens come-back, og da den sorte foran ham peger spidsen af sit vibro blade kan man tydeligt se at hans øjne lyser idet han sender et meget vredt blik hen imod væsnet foran ham.
,, Kaptajn Jock Messel... jamen hvis det er ham der bestemmer over området her burde det nok også være ham jeg skal tale med, eller hvad?... og btw, jeg taler som jeg vil... jeg kom med ingen intensioner om at slås og alligevel bliver jeg modtaget med en fjendtlighed der går ud over min fatte-evne... Men nok snak, vil du fører mig til din Kaptajn eller ej?"
Efter Krad's sidste ord er det som ham noget i ham er begyndt at tage over, den måde Krad lige snakkede til den sorte var ingenlunde den måde han havde tænkt sig. "Den" havde åbenbart taget over i noget tid. Han hvisker kort til Catch: ,, Tag det roligt.. Jeg beskytter dig.."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 26, 2010 17:38:51 GMT -5
((....))
Der er en hurtig kontakt mellem de to fremmede via et kort blik, de sender til hinanden. Pludselig derefter, vil Krad mærke noget hårdt presse i mod sin rygsøjle, da øglen er hoppen hen og peger sit blaster-løb i mod ham. Den hvæser noget vredt og advarende.
"Ikke hvis du ikke kan tale ordentligt!" Siger den sorte mand i mens, og har i løbet af et sekund rettet sit vibroblade mod Catch's hals, og griber fat i armen på fisken.
"Vi tager dem til pakhuset" informerer den sorte til sn øgle-kammerat, før han giver en kort ordre til de fremmede. "Gå fremad." han skynder sig at fange Krads blik med sine gule øjne, og kniber dem truende sammen. "Og hvis du så meget som overvejer at gøre flere dumme ting, freak - så laver jeg din ven om til fiskepinde."
|
|
|
Post by tobitail on Jan 26, 2010 17:43:48 GMT -5
,, Heh.." Krad smiler for sig selv inden han adlyder hvad de to væsner siger. Han sender et beroligende blik til Catch hvis han ellers kan få øjen kontakt med den lille fiske fyr, og begynder at gå. Der går lidt tid efter de er gået hvor hovedet af Krad's android dukker op under nogle bunker skrald. De er godt tyve meter væk før den lille android begynder at snige sig efter dem fra skralde bunke til skralde bunke.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 26, 2010 17:57:33 GMT -5
((Catch))
Selkathen udstøder noget der lyder som et forsøg på et skrig, da han pludselig får en næve om armen og et våben mod halsen, men det kommer mere ud som en slags gurglende kvæk.
"Han gør ikke noget - ingenting" kommer det en smule ukontrolleret fra ham, og han kniber øjnene hårdt sammen, som prøver han et desperat sted at tjekke muligheden for at det bare er en ond drøm
|
|