|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 17:11:18 GMT -5
Krad nikker bare kort, og peger ned på maden.
,, Den er vist færdig.."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 17:15:28 GMT -5
((Selkath))
Fisken hopper op på stedet med skeen i den ene hånd, og rører et par gange rundt i den mos de har fået kogt sig. Fra et sted blandt det andet lort i lejren, finder han nogle næsten rene bøjede metalplader, og han fordeler deres mad ligeligt på dem.
"Hvad hedder du forresten?" spørger han, da han leverer en portion til Krad. Man bruger ikke bestik åbenbart
|
|
|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 17:46:18 GMT -5
Krad ser meget utilfreds ud med den ret der er blevet serveret for ham, men han tager alligvel imod maden og bruger en af sine metaliske hænder til at proppe det i sig uden at svare fisken. Han sluger næsten det hele rent, og ignorede den hæslige smag! Efter godt fem minutter er det hele røget ned i maven på ham, og den ellers slanke Krad må åbne sit bælte og den første knap i hans sorte bukser for ikke at kaste det hele op igen. Han tager en dyb indånding alt imens han læner sig tilbage ned på ryggen med sine albuer imod jorden så han kun ligger halvt ned. Han lader tungen glide hen over hans tænder og inder siden af hans kinder imens han ser til den ene siden som om han koncentrere sig om noget. Efter nogle sekunder stopper han dog, og ser over på fisken.
,, Kald mig Octepus.. har du noget vand?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 17:53:10 GMT -5
((Selkath))
Fisken sætter sig selv til at spise, da der ike umiddelbart kommer et svar ud af Krad. Han er selv kun kommet halvvejs, da Krad taler, og han ser op.
"Tja.. jeg ved ikke om du ligefrem kan kalde det vand..." mumler han og hiver en plastflaske med en tynd, grumset væske i. "Men det kan da drikkes," tilføjer han og kaster den over bålet, til Krad
"Såeh.." begynder han efter at have kastet endnu et grundigt, omend ængsteligt, blik på den anden. "Octe... Er det på grund af..." i stedet for at afslutte med ord, vælger han at gestikulere med en hånd mod din egen ryg
|
|
|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 18:01:53 GMT -5
Krad griber plastflasken og giver et taknemligt nik imod fisken, hvorefter han tager en orgentlig slurk men han drikker ikke det hele. Han ser over på fisken bagefter og lytter til dens ord.
Krad ser op på sine metal arme hvis hænder triller tommel fingre. Derefter kaster han plast flasken tilbage til fisken og siger ikke noget i nogle sekunder men svarer dog til sidst.
,, Jep, de er ikke ligefrem kønne at se på men de er nu praktiske.. " Krad ser ned i jorden et øjeblik. ,, Hvad med dig, har du et navn`?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 18:08:20 GMT -5
((Selkath))
På den anden side af bålet ser selkathen ikke ligefrem voldsomt oplyst ud.
"Eh.. ja..." mumler han, vist igang med at tænke over noget "Catch. Kalder de mig... " siger han med blikket rettet fjern mod Krads ekstra-gevækster
|
|
|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 18:13:09 GMT -5
Krad nikker bare og ser lidt væk imens stilheden for lov til at eksistere i noget tid. Krad's øjne går hurtigt fra jorden til Catch, og det varer ikke længe før Krad spørger nysgerrigt:
,, Hvem er 'de'?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 18:16:40 GMT -5
((Catch))
"Min gamle besætning..." svarer Catch med et halvt suk, og begynder langsomt at spise igen.
"De "fiskede" mig op fra en lille escape-pod midt ude i rummet... ganske heldigt," Han udstøder et dæmpet grin, og sukker så igen "..Men det var dengang"
|
|
|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 18:25:42 GMT -5
Krad ser ud til at opfange Catch's pludselige triste udstråling og sætter sig op igen hvorefter han smiler opmuntrene.
,, Hey, I det mindste har du ikke to metaliske arme og ingen ide om hvordan kessel du overlever på den her planet.. Uanset hvad du har været ude for fisk, må jeg kalde dig fisk?, så er du i hvert fald tough. Jeg mener se på den her lejer! Jeg har været her i to uger og jeg ville aldrig kunne bygge det her. Jeg var sikkert død hvis du ikke havde poppet op ud af nowher-," Krad afbryder sig selv da han opdager hvor meget han plapre løs. ,, Ehh... det jeg egentlig prøver at sige er tak, tror jeg.. "
Derefter falmer Krad's smil lidt og han ser lidt nervøst hen på sin droid der interesant for fuldt med i deres samtale indtil nu.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 18:32:44 GMT -5
((Catch))
Fisken sidder stille og glor bare på Krad
"Eh..." siger han så endelig lidt usikkert. "Ingen årsag da..." Han sluger det mad han har siddet i munden med, mens Krad har snakket. Kort stilhed.
"apropos... de der... arme..?" begynder han så forsigtigt
|
|
|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 18:38:55 GMT -5
Krad knapper sine bukser og spænder bæltet igen.
,, Jaa, hvad med dem? Vil du ha' dem?"
Krad ser op og begynder at grine lidt højt men varmt som om det kommer helt inde fra, det varer ved i noget tid hvor det højst sandsynligt kun er Krad der griner. (Eneboer humor..) Der efter vifter han en hånd imod Fisken imens han tører nogle tårer væk fra øjne.
,, Nej nej, hehe, hvad med dem?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 18:41:57 GMT -5
((Catch))
"He-he..." istemmer Catch nervøst og tapper lidt på sin metalplade med fingerne
"Hvorfo- Hvor har du dem fra?"
|
|
|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 18:50:02 GMT -5
Det er som om Fisken har ramt et meget ømt punkt for atmospheren omkring Krad ændre sig pludselig meget hurtigt. Det er som om han bliver nervøs og hans ellers afslappede udstråling bliver erstattet med en form for angst. Krad ser ned i jorden og rømmer sig imens han tænker grundigt over hvad han skal svare.
.. Kan jeg fortælle ham om X25?... Nej, nej. det må ingen vide, hvis de ved det kan det være de finder mig igen... jeg må finde på noget andet, men.. ehhmm ehmm....
,, J-jeg kan ikke huske hvordan det helt præcist gik til.. ", er det eneste Krad svarer.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 18:59:18 GMT -5
((Catch))
"aha..." siger fisken og ser omtrent lige så beoliget ud som Krad selv.
"Det lyder da lidt ærgerligt," tilføjer han i et forsøg på at føre stemningen over på normalt samtaleplan
|
|
|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 19:03:56 GMT -5
,, Ærgeligt", gentager Krad. ,, Ha-ha, jeg er lykkelig over jeg ikke var ved bevidsthed da det her blev gjort ved mig.. " Krad læner hovedet lidt tilbage så hans lange sorte hår røre jorden. Han lukker øjne et øjeblik for at tænke:
... Hvis jeg vidste hvad de gjorde... hvis jeg vidste hvordan det her virkede.. ville jeg gøre alt for at fjerne det igen...
Krad åbner sine øjne og ser hen på Fisken igen.
,, Men, hvorfor så nysgerrig?"
|
|