|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 15:26:14 GMT -5
((Selkath))
Fisken ser op på Krad og blinker lidt forundret med de sorte øjne.
"Galt?"
|
|
|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 15:30:33 GMT -5
,, Ja, galt. Du ser ud til at være utryg ved mit selskab.. bare så det er klart hvis jeg var en psykopat der ville kannibal æde dig havde jeg gjort det.."
Krad ser ikke ud til at tænke over at hans metaliske arme er synlige og kan ses af fisken. Droiden der imod ser op på de metaliske hænder og peger på dem, imens den ser over på fisken.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 15:48:15 GMT -5
((Selkath))
Fisken blinker lidt for hurtigt med øjnene. "Nejda, slet ikke. Man må jo passe på.. eller... du ved.. her.... være opmærksom.." i takt med at han mumler mere og mere, flytter hans blik sig til grydens indhold.
|
|
|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 15:54:20 GMT -5
Krad ser lidt uforstående på fisken, lidt på den der "Hvad fanden snakker den om"-måde. Det er ikke fordi han ikke kan forstå hvad den siger men det giver ikke ret meget mening for ham. Være opmærksom på hvad?! Denne her planet eller måne var jo ligeså råden som alt det mad der var på den. Og det eneste væsen Krad havde stødt på var fisken her. Krad snapper dog ud af det lidt efter og skæver ned til gryden hvorefter han spørger nysgerrigt:
,, Hvo-..hva-... " Pause.."Hvad er det her for et sted?"..
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 16:14:19 GMT -5
((Selkath))
"Taris, sidst jeg kiggede," svarer fisken uden at se op fra deres sammenkog, hvorpå den banker skeen af på gryden og sætter sig på den modsatte side af det lave bål, end Krad.
"- Malak tag det,"
|
|
|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 16:22:41 GMT -5
,, Jeg ved godt at det er Taris, men... hvad slags sted, gangstere? Eller er det bare her de sender galaksens skrald hen?"
Krad ser afventende på Fisken og undre sig over hvad den egentlig laver her..er den styrtet ned ligesom ham? Eller ved et uheld blevet taget med da skraldemanden hentede containeren på en eller anden planet eller måne? Og hvad værre er... burde fisk ikke være i vand..?
... Hvis den nu dør lige om lidt... kan jeg tage dens mad....
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 16:32:32 GMT -5
((Selkath)) Fisken ser lidt uforstående på Krad et par øjeblikke. "Gangstere? Hvad Kessel?? Gangstere Er du syg?" spørger han, og kigger virkelig på Krad som om han tror det
|
|
|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 16:36:16 GMT -5
Krad trækker sig lidt væk fra fisken da den giver ham 'det' blik.
,, Ehh.. nej.. og hvorfor ser du sådan på mig?"
... Den er jo gak!..
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 16:44:27 GMT -5
((Selkath))
Fisken ryster på hovedet "Fordi du spørger mig om der er gangstere på Taris. Det må være det dummeste jeg længe har hørt." Han ser ud til at tænke lidt
"Med mindre du mener dem der er døde selvfølgelig. Dem er nok et par af"
|
|
|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 16:49:22 GMT -5
,, Så, ingen gangstere... hvad er der så at være bange for?"
Krad rynker med brynene som om han ikke helt forstår hvad fanden det er fisken hentyder til. Og føler sig en lille smule dum på samme tid over at han ingen ide har om hvad den her planet gemmer på. Det lyder lidt på fisken som om at de er havnet i djævlens vente værelse.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 16:52:34 GMT -5
((Selkath))
Fisken får igen et halvunderligt udtryk af vantro i øjnene da han ser på Krad
"Hvad er der så at være bange for? ALT! Alle! Sig mig, er du lige faldet ned fra Kessel?"
|
|
|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 16:54:29 GMT -5
Krad ser underligt på fisken..
,, Kessel.. er det ikke bare et udtryk?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 17:00:13 GMT -5
((Selkath))
Et kort øjeblik glipper det lidt i fiskens ene øje, der begynder at få små tiks. Så er det som om han går helt i stå. Som om det tager lidt tid at forstå, det, den er igang med at fatte.
"Kessel... det er du måske..." siger han langsomt for sig selv "Hvor kommer du i det hele taget fra? Det kan ikke være Taris"
|
|
|
Post by tobitail on Jan 14, 2010 17:04:43 GMT -5
Krad tager en dyb indånding da fisken bliver stille og venter til den er færdig med at loade. Da den begynder at snakke igen vender Krad sin opmærksomhed imod den igen, og svarer på dens spørgsmål.
,, Jeg er fra Coruscant... hvad med dig selv, fisk?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 14, 2010 17:09:37 GMT -5
((Selkath))
"Coruscant..." gentager fisken, hvis øjne kort bliver et par millimeter større. Igen virker det som om han lige skal vende informationen indenbors.
I det samme kommer han i tanke om, at der vist blev stillet ham et spørgsmål "..kommer fra? Jeg kommer ikke nogen steder fra... Eller jeg ved det ikke..." tilføjer han lidt tænksomt. "Taris er mit hjem nu - kessel bedre det"
|
|