|
Post by tobitail on Jan 19, 2010 17:01:59 GMT -5
,, jam-.." Krad stopper sig selv et øjeblik men fjerner ikke blikket fra Catch. ,, Kan du forstå min tankegang Catch?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 19, 2010 17:15:38 GMT -5
((Catch))
Fisken sukker svagt og ser så op på Krad. "Du vil slutte dig til dem og få et lift på den måde?" spørger han så, efter et øjeblik. Så sukker han igen "Det er faktisk en go-... en plan" medtygger han uden at se voldsomt overbevist ud dog "Men vi skal ikke i nærheden af The Bonecrackers, nejnejnej," understreger han ved at ryste på hovedet så hans mundlapper flaprer frem og tilbage
|
|
|
Post by tobitail on Jan 19, 2010 17:22:15 GMT -5
Krad nikker ved det første Catch siger, som for at signalere at fisken har ret og har forstået Krad's plan. Men da den fortæller om en eller anden pirat gruppe stopper Krad med at nikke.
,,The Bonecrackers? ", spørger Krad undrende og ser på Catch afventende.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 20, 2010 6:08:39 GMT -5
((Catch))
"De pirater jeg snakkede om før." svarer Catch kortfattet og langer ud efter flasken med va-... væske. Han drikker lidt og lader til at tænke sig kort om imens hans blik er fæstet ved Krad
"Det er lige meget," slår han så emnet af
|
|
|
Post by tobitail on Jan 20, 2010 12:26:45 GMT -5
,, De er din gamle besætning, eller hvad fisk?" Krad ser ud som en hardcore business mand der er ved til et vigtigt møde omkring verdens sikkerhed, men den udstråling stopper lidt efter hvor han klør sig på maven som en anden hule mand.
,,Du behøver ikke svare på det spørgsmål hvis du ikke vil.." Siger han så. ,, Men, vi bliver nød til at få noget på plads, jeg vil ansætte mig som kok, hvad med dig fisk? Hvad kan du?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 20, 2010 19:11:41 GMT -5
((Catch))
Fisken nøjes med at nikke og lægge hovedet i hænderne med et medtyggende "hmmm"
"Jeg kan ikke så meget..." svarer han så. Der går et lille øjeblik før han tilføjer: "Jeg kan løbe hurtigt"
|
|
|
Post by tobitail on Jan 21, 2010 8:21:00 GMT -5
Krad griner let da Catch nævner hans gode atletiske evner. Catch's måde at besvare Krad på fik hans alvorlige udstråling til at knække og den mere afslappede Krad viser sig igen.
,, Hehe, det er altid en god ting du kan.. Men det hjælper ikke særlig meget på et skib. " Krad ser over på sin droid der er gået i en form for "stand by"-mode og sidder fuldstændig stille imens neon grønne tal kører rundt inde i dens øjne som har skiftet farve til sort. ,, Men jeg har en idé.. en kok har altid brug for en assisent ikke sant? Så lige p.t kan du udgive dig for at være min hjælper på den måde kommer vi heller ikke væk fra hinanden så tit, og vi kan ligge planer hvis det er nødvendigt i enrum uden det bliver mistænkeligt."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 21, 2010 9:48:13 GMT -5
((Catch))
Et lidt mere optimistisk udtryk glider over selkath'ens ansigt, og et lille forsigtigt smil bryder da også frem "Tror du, vi ku' det? Men," tilføjer han, da han pludselig kommer i tanke om noget "Jeg ved altså ikke noget om mad.. rigtig mad i hvert fald,"
|
|
|
Post by tobitail on Jan 21, 2010 11:22:50 GMT -5
Krad griner høj lydt da Catch nævner hans manglende kulinariske evner men stopper lidt efter:
,, Det skal du ikke bekymre dig om Catch, jeg skal nok lærer dig et og andet hen ad vejen, og desuden kræver det ikke det store geni at række en person peberen eller gøre tingene klar. Det skal nok lykkes og hvem ved måske for vi det også sjovt.. "
Krad smiler meget stort og giver Catch en thumbs-up før han går til næste punkt på dags ordnen. ,, Men vi må have udset os en besætning vi kan slutte os til... Nogle idéer?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 21, 2010 12:29:54 GMT -5
((....))
Pludselig, bag nogle af de murbrokker der omringer lejren, høres en lyd. Raslen, skraben og måske lyden af... skridt... men kun et øjeblik, så stopper de brat.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 21, 2010 12:33:47 GMT -5
((Catch))
Tiden på Taris har gjort selkath'ens hørlse meget opmærksom på mere eller mindre tilfældige lyde Han ser straks op og de sorke øjne flakker hurtigt rundt "Der er noget..." mumler han stadig vagtsom
|
|
|
Post by tobitail on Jan 21, 2010 12:43:53 GMT -5
Lyden af en computer giver genlyd i Krad's under bevidsthed og han hører det. Raslen, skraben og de svage skridt der stopper. De var ikke længere alene. Krad's øjne vender sig hurtigt imod Catch og han hvisker stille:
,, Gem dig."
Efter det ser han over på sin droid der allerede har opdaget lyden og er i færd med at lokalisere mulige gemmesteder. Derefter tager Krad en dyb indånding og rejser sig op i sin fulde højde med sin bare overkrop og de to metal arme der rejser sig fra hans skuldre. Han ser sig omkring for at få øje på den eller det der har forstyrret deres samtale.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 25, 2010 18:45:56 GMT -5
((..))
Der kommer ikke flere lyde fra det samme sted som før, men da Krad bevæger sig i retningen af det, er det som om en lyd afslører endnu en tilstedeværelse et andet sted, bag Krad. Sekundet efter flyver noget hvislende forbi hans ører, og rammer væggen overfor. En kaste-kniv.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 25, 2010 18:51:41 GMT -5
((Catch))
Catch når knap at reagere på Krads råd, da han farer sammen for kniven.
"Shit!" hans sorte øjne flakker hastigt om, mens hans hoved følger dem i en søgen efter knivens ejermand.
"Nårhja, forresten," siger han med en stemme der afslører at han så småt er ved at blive lidt panisk "Det glemte jeg. Kethator-piraterne. Dem skal man også passe på"
|
|
|
Post by tobitail on Jan 25, 2010 18:56:24 GMT -5
Krad skal faktisk lige til at vende sig om da han høre lyden bag sig. Så da kaste kniven kommer flyvende forbi hans hoved snitter den Krad's ene kind og efterlader en pæn tynd linje over hans blege hud som der stille bliver mere og mere rødlig. I processen må lidt af Krad's lange hår også lide skade og en lille tot falder pænt til jorden.
... Ave, det var tæt på...
Krad vender hovedet for at se ud i landskabet af skrald og tilføjer til Catch's advarsel:
,, ... Det siger du ikke... ?" Derefter snakker han højlydt imens han rækker hænderne i vejret: ,, Vi er ikke her for at slås! Vær venlig at vise dig eller jer.. "
|
|