|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 18:36:16 GMT -5
((Xirany))
"What comes around, goes around." Xirany sender et hurtigt smil over bordet. "Når du ikke er informativ om hvad du render og laver her, Pateesa, så er jeg heller ikke." Hun hver et øjenbryn til ham for hutten vide hvilken gang, men denne gang giver det hende et eller andet udfordrende glimt i øjet.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 18:43:33 GMT -5
((Quinn))
Et muntert grin kommer fra Quinn
"Ah, så du vil vide noget om Quinn, er det sådan? Jeg er da sikker på at vi kan ordne den lille ting, smukke"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 18:51:24 GMT -5
((Xirany))
"Aha." det lader stadig ikke til at Quinns charmesmil har den store effekt på Xirany. Den svage antydning af et glimt i øjet hos hende, er dog stadig ikke forsvundet. "Well, then hit me with your best shot, Jeg dør af nysgerrighed." Det lyder nu ikke som hun om hun mener det sidste, ej heller som om hun prøver at få ham til at tro, at hun mener det.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 18:56:10 GMT -5
((Quinn))
"heyhey!" griner Quinn og slår ud med den ene hånd "Det var dig der ville vide noget om mig, ikke mig der ville fortælle det til dig - Og dog, det var det måske," griner han fortsat, fuldkommen upåvirket af Xiranys døde attitude.
"Men, well, det ville tage hele dagen, hvis jeg skal hele vejen igennem - og undskyld mig, men det har jeg ikke rigtig på fornemmelen at du gider"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 19:09:14 GMT -5
((Xirany))
Xirany trækker på skuldrene. "nej, jeg er normalt ikke til hyggesnak og lange livshistorier og den slags." Xirany tager sit glas op fra bordet og kigger på det, som om hun overvejer noget angående det. "Men jeg vil faktisk gerne vide noget om dig. Mest for at finde ud af om jeg kan bruge dig til mere end bare en hyggesludder og en drink." Hun løfter sin mørke øjne op fra glasset til Quinn, velvidende at det hun siger kan tolkes på flere måder, og lader det være fuldstændig uvist hvad hun egentlig mener.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 19:15:52 GMT -5
((Quinn))
Igen griner Quinn bare og slår ud med armene "Jamen, hit me, baby, se hvad du kan finde ud af"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 17, 2010 16:48:10 GMT -5
((Xirany))
Xirany smiler koldt uden at det når hendes øjne. Han skulle bare vide hvor tæt hun er på at tage det bogstaveligt.
"Hvordan tjener du penge?" Spørger hun så med en blød og rolig tone.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 17, 2010 16:55:06 GMT -5
((Quinn))
"Jeg arbejder," svarer Quinn med et kækt smil, og blinker til Xirany
"Folk har noget de vil have gjort, jeg gør det, de giver mig løn - vupti! Credits til pappa!"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 17, 2010 17:11:04 GMT -5
((Xirany))
"Wauw, du er næsten lige så god til at være informativ som jeg er." Xirany hæver et uimponeret øjenbryn til den rødhårede fyr og sætter en lok af sit eget sorte hår om bag øret. "Så freelancer?" Tilføjer hun med en stemme, der har en eller anden opgivende tone.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 17, 2010 17:20:54 GMT -5
((Quinn))
"Det kan vi kalde det," nikker Quinn med et grin.
"Jeg sidder måske med en ligemand, - ehm, kvinde?" tilføjer han
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 17, 2010 17:33:03 GMT -5
((Xirany))
"Hmm.. Ikke rigtigt..." Xirany kaster et blik ned i sit glas før hun drikker en tår. "jeg er i transport-branchen. Slaver, for det meste." Hun må næsten kvæle et smil ved det sidste, og har på den anden side også lyst til at skyde nogen ved tanken om det.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 17, 2010 17:36:02 GMT -5
((Quinn))
Quinn løfter et næsten overrasket øjenbryn. "Virkelig?" Han tager en lille slurk af sin drink, der snart er væk "For hutten?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 17, 2010 17:49:12 GMT -5
((Xirany))
"Næh, ikke rigtigt," Xirany trækker på skuldrene og lader ikke til at synes, det er så vigtigt hvem hun arbejder for. "Rundt omkring, men mest i outer rim." Og det er ikke engang løgn, tænker hun ironisk for sig selv.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 17, 2010 17:52:20 GMT -5
((Quinn))
"Ah," siger Quinn uden at skjule et interesseret blik "Så vi er lidt i samme båd alligevel, måske. Hvordan er branchen?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 17, 2010 18:40:33 GMT -5
((Xirany))
"Mon dog..." bemærker Xirany lavt helt automatisk, som en sidebemærkning til det med at være i samme båd. Hun kommer til at tænke på et åndssvagt ordsprog, hun engang har hørt, der også havde noget med de samme både at gøre. "Branchen..." Hun vejer glasset i hånden "... har sgu været bedre. Slaver er dumme som mynocks, og slavehandlere er nogle bantahatte." For sit indre blik ser Xirany Drolas som slavehandler. Men egentlig har hun jo slet ikke lyst til at sidde og fortælle en fremmed fyr løgnehistorier. "Men hov," Hun løfter pludselig et øjenbryn til Quinn overfor. "Det var mig, der måtte lege forhørs-leder her. "
|
|