|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 16:27:40 GMT -5
((Quinn))
Quinn udstøder et kort, åbent grin.
"Pirater??" Han ser smilende til Xirany, men får så pludselig et andet blik, da han kommer til at tænke sig om.
"Ikke siden ulykken i sektor 7, så vidt jeg ved. Men spørgsmålet er jo også om de overhovedet var der dengang," han trækker på skulderne med et skævt grin
"Helt ærlig, jeg tror sgu ikke jeg har hørt om nogen der rent faktisk så dem. Hvis du spørger mig, er det et eller andet stunt for at dække over noget"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 16:33:18 GMT -5
((Xirany))
"Aha?" Xirany hæver pande og virker lettere overrasket. Derpå er det dog som om der kommer et glimt af et smil over hendes læber. "Det kan sgu godt være. Speaking of... " Hun tager en tår af sin drink. "Hvordan er forholdende i Sektor 7 egentlig for tiden? Fonz er blevet udskiftet, har jeg hørt?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 16:48:43 GMT -5
((Quinn))
Quinn løfter et øjenbryn, men slipper ikke sit store smil
"Er du sikker på at det er den her måne, du har levet på? Hvis man bare har været i nærheden af sektoren, har man da fået blæst hovedet af, med påmindelser om at Ca'rrs Fonz er en ny og bedre fremtid, og alt det der," han griner lavt igen og ryster på hovedet, om det så er af Xirany eller Ca'rrs
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 16:55:59 GMT -5
((Xirany))
Xirany hæver panden til den rødhårede fyr igen. "Det skulle sgu ikke undre mig, " Bemærker hun tørt og læner sig derefter tilbage ligesom ham. "Og som sagt: jeg er ikke herfra, og det er i hvert fald længe siden jeg har været forbi Sektor 7," Tilføjer hun og ruller svagt på øjnene. "Men det skader ikke at holde sig opdateret. "
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 17:00:02 GMT -5
((Quinn))
Den rødhårede fyr trækker på skulderne, som for at melde sig enig på en meget udefinitiv måde.
"Hvad var det sidste da du har hørt fra det?" spørger han afslappet og drikker fra sit glas, idet han læner sig tilbage
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 17:05:05 GMT -5
((Xirany))
"Well, " Xirany trækker ligeså på skuldrene og sukker, som om hun tænker sig om. "Det sidste jeg hørte var vist bare, at basen var blevet smadret. Og så en Kessels masse bud på, hvem der havde gjort det, og hvorfor." Hun trækker skævt på smilebåndet til det sidste.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 17:10:35 GMT -5
((Quinn))
På den anden side af bordet nikker Quinn.
"Indeed. Selv hælder jeg til at tro at der skete et uheld indenfor bygningen... en dårlig bygningskonstruktør, eller sådan noget," Han griner lidt af sit eget foreslag
"Det ville jeg sgu også prøve at dække over med en tosset historie om pirater, hvis det var mig"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 17:16:00 GMT -5
((xirany))
"Really...?" Xirany løfter et øjenbryn til Quinn, som om hun ikke helt køber hans forklaring. "Hvad så med alle de dusører de satte på folks hoveder bagefter?" Hun smiler stadig en smule, selvom det ikke når hendes øjne. "Det var måske ingeniørerne bag?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 17:20:33 GMT -5
((Quinn))
Quinn trækker på skulderne - igen med et afslappet smil "Et almindeligt stunt. Nogen skal jo have skylden - og det skal helst være nogen man skære hovedet af," tilføjer han og blinker sigende til Xirany.
"Hvad jeg siger er bare, at det er 100% sikkert at det er alt andet, end det de siger det er."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 17:27:10 GMT -5
((Xirany))
"Whatever you say," Xirany fnyser for at slå det hen. "Det vigtigste, jeg ville vide var også bare, om tingene stadig står ligeså skidt til mellem mafosl og Fonz. Det er nu meget fedt at vide, når man render rundt i Nar Shaddaas gader. "
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 17:33:29 GMT -5
((Quinn))
"Det var nu ikke det sidste jeg hørte," siger Quinn med et roligt grin. Hans øjne hviler observerende på Xirany
"Af hvad jeg ved af, har der været tale om en eller anden form for samarbejde. Hvis det altså nogensinde kommer til at virke andre steder end på papiret," tilføjer han med endnu et grin, og tager en slurk fra sit glas
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 17:57:12 GMT -5
((Xirany))
"Right, " Xirany trækker eftertænksomt på mundvigen, men det lykkes hende heldigvis at forhindre skuffelsen i at blive alt for åbenlys. Hun havde ellers lige håbet at kunne trække lidt på forbindelsen med hutten, men hvis Quinn har ret, ville det nok være en dårlig ide. "Det bliver sjovt at se hvor længe det så holder denne gang." Hun trækker på skuldrene og tager en tår af drinken, der nu er halvt fuldt.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 18:01:46 GMT -5
((Quinn))
"Ikke en skid, hvis du spørger mig," griner Quinn, og sukker, som for at afslutte emnet
"Så hvad laver en flatterende tøs som dig, ellers på et lækkert sted som dette?" spørger han så, med ironien smurt ud i hele fjæset
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 18:21:35 GMT -5
((Xirany))
Xiranys ene, sorte øjenbryn skyder i vejret så hun kan give Quinn et uimponeret blik. "Lige nu sidder jeg og får en drink og snakker med en fremmed." Svarer Xirany i en "Captain Obvious"-tone. "Ud over det, er det heller ikke ligefrem et af mine yndlings-steder."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 18:25:12 GMT -5
((Quinn))
"... og informativ.." noterer Quinn med en mumlen for sig selv, uden at det på nogen måde har indflydelse på hans charmesmil
"Ditto," siger han og sender hende et opfordrende "og så...?"-blik
|
|