|
Post by Trine the Destroyer on Jan 17, 2010 18:42:33 GMT -5
((Quinn))
Fra den anden side af bordet, bliver Xirany bare mødt af et stort tandsmil fra Quinn
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 17, 2010 18:47:39 GMT -5
((Xirany))
Xiranys blik ændrer sig til et, der er noget mere fladt, i takt med at smilet breder sig på Quinns læber. Hun sidder et øjeblik og ser på ham sådan. "Du skulle ikke helt tilfældigvis have noget familie på zeltros, Quinn?" Spørger hun så.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 17, 2010 19:10:19 GMT -5
((Quinn))
"hahaha..." griner Quinn og ryster på hovedet "Hvad afslørede mig?" spørger han, og tilføjer i den anledning at skinnende charmesmil
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 17, 2010 19:20:16 GMT -5
((Xirany))
"Årh, jeg ved ikke.." Xirany trækker skævt mundvigen uden at fjerne blikket fra ham. Hun bløder dog lidt op, så det ikke er nær så fladt et blik hun giver ham. "Den dér røde manke af din, og så selvfølgelig din uimodståelige charme. "
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 17, 2010 19:30:27 GMT -5
((Quinn))
Med samme charmesmil trækker Quinn på skulderne "Det er sgu svært at skjule," tilkendegiver han med et grin.
"What to do.."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 19, 2010 14:58:56 GMT -5
((Xirany))
"No shit. " Xirany trækker på smilebåndet, idet hun tømmer sit glas, og efterfølgende stiller det fra sig på bordet. "Anyway, Pukaa..." Hun sender et afventede blik over bordet, som om hendes ord rummer mere mellem linjerne. "Det var dén drink."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 19, 2010 15:14:03 GMT -5
((Quinn))
"Der kan man sgu bare se..." siger Quinn og tømmer også sit glas. Han skal lige til at rejse sig - hans hænder vægter allerede mod stolen for at skubbe ham op - da han pludselig får et tænksomt blik i sine grønne øjne, og bliver siddende alligevel
"Skal jeg se om jeg kan få fyldt det op igen?" spørger han og bliver pludselig ret insisterende i stemmen
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 26, 2010 14:26:59 GMT -5
((Xirany))
"Du kunne jo prøve," Xiranys stemme forbliver lige så flad som hendes blik mod hendes nye 'ven'. "Men så kommer du nok alligevel til at skulle drikke dem begge to alene."
Dette var endnu et formålsløst møde, har hun efterhånden erfaret.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 26, 2010 14:42:08 GMT -5
((Quinn))
Den rødhårede fyr lader ikke til at fange Xiranys afvisning. I hvert fald lader han sig på ingen måde slå ud af det
"Arh, det bliver måske lige i overkanten," siger han med et grin og blinker til Xirany, som går han fuldt ud ud fra at hun vil synes det er en fantastisk joke
"Men sig mig..." Han læner sig afslappet tilbage igen. "Jeg sidder her og mangler snart et levebrød af en art... Det er ikke sådan at du kunne komme i tanke om nogen der måske.. du ved" han blinker automatisk "kunne hjælpe mig der? Eller har du noget du selv skal have en hånd med, Chickie?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 26, 2010 14:51:42 GMT -5
((Xirany)
Xirany løfter et yderst skeptisk øjenbryn til den rødhårede fyr, og læner sig helt ind over bordet igen så hun kan se på ham. Når hun er så tæt på, bliver det først rigtig tydeligt for iagttageren hvor dødt hendes blik egentlig synes. Det er som om der mangler en gnist, selvom man kan fornemme at den egentlig var tiltænkt at være der. "Ligner jeg een, der har brug for en hånd, Rukaa?" spørger hun i en udefinerbar tone, så man ikke ved om hun ønsker at han skal svare ærligt, eller ikke.
"hvad kan du?" Tilføjer hun dog.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 26, 2010 14:58:51 GMT -5
((Quinn))
Det overmodige smil får et kort øjeblik et lidt anstrengt træk i smilehullerne, men så tager Quinn en hurtig indånding og så er det ikke til at se igen
"Jamen, hvad kan jeg ikke, Miss, det er måske det virkelige spørgsmål. Og så lønnen, selvfølgelig" tilføjer han med endnu et blink
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 26, 2010 15:40:03 GMT -5
((Xirany))
"Aha." Xirany hæver panden men virker ikke just særlig imponeret. "beklager, pateesa. Men der hvor jeg skal hen er ikke et sted for små zeltrons."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 26, 2010 15:50:57 GMT -5
((Quinn))
Quinns smil blegner ikke, det bliver bare en smule mindre bredt.
"Ah, men det lyder som et farligt sted," griner han "Tillad mig at se lidt i bakspejlet - jeg håber du kan tilgive mig - men mon ikke du skal være lidt forsigtig med at vælge at være farlige steder, Chickie?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 26, 2010 16:01:13 GMT -5
((Xirany))
"Du lyder næsten helt bekymret?" Xirany retter sig op igen, så hun ikke sidder så lænet ind over bordet. Man kan måske bemærke en uro i hendes ene hånd, hvis sort-lakerede negle nu tapper mod det tomme glas med en dæmpet, vedvarende klirren. Men når man har talt med Xirany et stykke tid lærer man hurtigt, at hun næsten aldrig holder hænderne fuldstændig i ro, og man lærer måske også at abstrahere fra det. Tilsyneladende lægger hun heller ikke selv det mindste mærke til det.
"Bare rolig, Rukaa, jeg er en stor pige, jeg kan klare mig selv." Tilføjer hun, med passende underdrivelse i ordene, fordi hun ved, det er kliché. "Når det kommer til stykket."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 26, 2010 16:36:11 GMT -5
((Quinn))
Quinn lader en hånd glide gennem det røde hår, som muligvis afslører en vis fraværen Kort flakker hans blik da også lidt, men er dog ved Xirany igen da han taler til hende
"Hvis du siger det," griner han en smule en smule af hende denne gang "Men du får vist brug for bedre odds,"
|
|