|
Post by Dust of Chaos on Oct 26, 2010 17:04:07 GMT -5
((Derek))
"Tak, jeg klarer mig fint uden." lyder det fladt. At blive bedøvet hjælper absolut ikke på hans situation.
Af en eller anden grund kommer han til at tænke på Tanné Jupal. Dengang hun puttede sovemiddel i hans kaffe.
Dengang hun stadig var Tanné...
Det er hun stadig.
Er hun?
|
|
|
Post by Lancer on Oct 27, 2010 4:11:38 GMT -5
((89))
"Det var ikke et tilbud." Den sorte Twi'lek vender sig imod Derek med en sprøjte i hånden. "Lig stille, så giver det kun et lille stik."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Nov 3, 2010 6:17:44 GMT -5
((Derek - jeg tror nu han sidder op? )) "Tilgiv mig at jeg fik den tanke." lyder det dystert.
|
|
|
Post by Lancer on Nov 8, 2010 16:57:56 GMT -5
((Raven))
Raven smiler. "Jeg havde ikke troet, at du kunne være så korrekt." Hun sætter nålen mod hans arm for at tømme indholdet i hans system.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Nov 23, 2010 18:04:11 GMT -5
((Derek))
"Aha." Hvad svarer man til det?
Han ser dystert på sprøjten, da hun sætter den mod hans arm. Så sparker han hårdt efter hendes ben for at få hende til at vælte, og trækker sin arm til sig for at gribe efter hendes hånd der holder sprøjten. Hele hans krop gør ondt og han bløder stadig fra sine sår, men det kan han ikke tillade sig at tage sig af nu.
|
|
|
Post by Lancer on Nov 24, 2010 3:07:46 GMT -5
((Raven))
Raven var måske forberedt på et angreb. Eller også havde hun forkastet muligheden, da Dereks ryg nærmest hænger i laser. I hvert fald når hun ikke at undgå Dereks spark, og hun vælter bagover på dørken med et overrasket udbrud. "Din lede..." Den sorte Twi'lek er allerede på vej op på benene igen.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Nov 24, 2010 9:41:53 GMT -5
((Derek))
Derek er på benene allerede før Raven rammer gulvet, og han hiver hårdt i hendes hånd, mens han vrider den rundt. Om den brækker, går af led eller bare gør ondt, det er egentlig ikke så vigtigt. Bare et eller andet.
Han sparker mod hendes ryg, lige mellem skulderbladene, så hun ikke får for let ved at komcentrere sig om at komme på benene igen.
|
|
|
Post by Lancer on Nov 24, 2010 11:26:54 GMT -5
((Raven))
Raven skriger, men det er ikke til at sige, om det er på grund af det knas, der lyder fra hendes skulderregion, da Derek vrider hendes arm rundt. Hun får mast luften ud af lungerne med et halvkvalt host, da hans spark rammer direkte mellem hendes skulderblade mod den bløde hud der. Hendes ene lekku suser gennem luften for at ramme ham over ansigtet.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Nov 24, 2010 15:19:47 GMT -5
((Derek))
Derek gisper af smerte da hendes lekku trækker lange sår over højre side af hans hoved og ansigt, og hans ene hånd slipper hendes arm. Han tager sig til ansigtet med en snerren, for et par øjeblikke blændet af smerte og det blod der løber ned i hans raske venstre øje. Hans anden hånd hiver dog i hendes allerede skadede arm med et hårdt ryk.
|
|
|
Post by Lancer on Nov 25, 2010 6:19:46 GMT -5
((Raven))
Glimtet i Ravens øjne, da hun ser på ham, er ikke til at tage fejl af. Der er mord i hendes blik. Hendes lekku hæver sig for at slå til igen, denne gang med Dereks brystkasse, men hun udstøder et smertefuldt skrig, da hendes arm bliver vredet af led med et *pop*.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Dec 3, 2010 19:41:23 GMT -5
((Derek))
Derek sparker efter hende uden at slippe sit greb i hendes arm. Hans frie hånd forsøger at tørre blodet væk fra hans ansigt, så han ikke bliver totalt blændet.
|
|
|
Post by Lancer on Dec 3, 2010 19:43:30 GMT -5
((Raven))
Raven kan ikke rigtig undgå hans spark, og hun snerrer rasende og smertefuldt, da han ikke slipper hendes forvredne arm. Så slår hendes lekku efter ham med et svirp.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Dec 7, 2010 6:59:32 GMT -5
((Derek))
Derek bliver ramt i siden af hendes lekku, uden at nå at tage af for slaget da han knapt kan se noget som helst. Hans fingre borer sig ned i hendes håndled ved smerten, og han krummer sig sammen med et kort udbrud og en indædt banden.
|
|
|
Post by Lancer on Dec 27, 2010 4:55:16 GMT -5
((Raven))
Raven hvæser som et vildt dyr, der er trængt op i en krog - eller mast ned mod et gulv. Det må Derek spekulere over på et andet tidspunkt. Den sorte Twi'leks øjne lover en langsom, pinefuld død, når hun kommer fri. Så er hun ligeglad med, om hendes værge gav hende besked på at bringe ham til Taris i ét stykke. Hendes lekku svirper igen gennem luften, og hun forsøger at vride sin arm fri fra Dereks pinefulde greb.
|
|