|
Post by Lancer on Aug 16, 2010 14:41:10 GMT -5
((Raven))
"Hov!" Raven tager sig kort til sin hånd, da han slår den væk. Så læner hun sig hen til ham. "Er jeg ikke sød ved dig? Jeg kan ikke se, at du har noget at være utilfreds over." Hendes hånd lægger sig mod de slanke muskler på hans mave.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Aug 16, 2010 14:50:25 GMT -5
((Derek))
Derek drejer hovedet, og ser sammenbidt på hende. "Skal det forestille en spøg?" Har han ikke noget at være utilfreds over???
|
|
|
Post by Lancer on Aug 16, 2010 14:51:32 GMT -5
((Raven))
"Jeg har ingen humor." Raven lægger hovedet og ser indgående på ham, idet hun læner sig lidt nærmere, som for at se farvespillene i hans ene øje. "Så nej."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Aug 16, 2010 15:01:53 GMT -5
((Derek))
Derek ser udtryksløst tilbage på hende. Hans ansigt kunne være smedet af durastål.
For alt i verden ikke afsløre, at han ikke har kontrol over smerten...
|
|
|
Post by Lancer on Aug 16, 2010 15:05:49 GMT -5
((Raven))
Raven nusser sine fingre hen over den uskadte hud på hans mave, før de standser ved kanten af hans sår. "Du er ikke særlig underholdende, er du klar over det?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Aug 16, 2010 15:08:10 GMT -5
((Derek))
Dereks hånd lukker sig om hendes håndled, og stopper hendes fingres bevægelser. "Så bring mig tilbage til Ord Mantell?"
|
|
|
Post by Lancer on Aug 16, 2010 15:09:14 GMT -5
((Raven))
"Er der nogen, du savner?" Den sorte Twi'lek ser op på ham. Så fletter hendes fingre sig ind i hans i et stærkt greb.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Aug 16, 2010 15:17:27 GMT -5
((Derek))
Nej. Ingen.
"Jeg har et arbejde at passe." svarer han, og slipper hendes hånd igen.
|
|
|
Post by Lancer on Aug 16, 2010 15:27:34 GMT -5
((Raven))
"Ja, det så jeg." Den sorte Twi'lek læner sig tættere på ham og ser drillende på ham. "Hvad hedder hun?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Aug 16, 2010 15:30:52 GMT -5
((Derek))
Derek kniber øjnene sammen, et øjeblik forvirret. "Hvem?"
|
|
|
Post by Lancer on Aug 16, 2010 15:33:56 GMT -5
((Raven))
"Hende, du mødtes med den aften, da jeg lånte dig." Raven lægger hovedet på skrå. "Hun virkede for maskulin til dig."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Aug 17, 2010 5:04:54 GMT -5
((Derek))
Call?? Den tanke er af en eller anden grund ekstremt mærkelig for Derek.
"Hvem hun er, har du ikke brug for at vide."
|
|
|
Post by Lancer on Aug 17, 2010 5:24:33 GMT -5
((Raven))
"Så det er hende, du gerne vil tilbage til?" spørger Raven og lægger hovedet på skrå, så hun nærmest minder om en nysgerrig kat. Uden på nogen måde at være det..
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Aug 23, 2010 4:55:45 GMT -5
((Derek))
Call? Hvad har hun med noget at gøre?? Udover at hun gerne snart måtte komme med forstærkninger...
Derek forstår ikke helt hvor den sorte twi'lek vil hen. Ikke fordi han er dum, men tanken om at Call skulle betyde mere for ham end en nær ven og god kollega? Nope. Hun er en kategori for sig. Ikke en, man falder for. Nogle påstår, at mænd og kvinder ikke kan være venner, uden at det udvikler sig. I så tilfælde er Call et køn for sig selv.
Havde det nu været Tanné, hun spurgte til, så.... Stille!
"Jeg har et arbejde at passe. Et skib at styre."
|
|
|
Post by Lancer on Aug 23, 2010 11:39:58 GMT -5
((Raven))
"En skam." Raven klapper ham på låret. "For du bliver her. Hos mig. I et godt stykke tid."
|
|