|
Post by Dust of Chaos on Aug 27, 2010 15:02:55 GMT -5
((Derek))
Derek fnyser. "Vi får se."
|
|
|
Post by Lancer on Sept 8, 2010 13:27:28 GMT -5
((Raven))
Raven lægger hovedet på skrå og lægger sine hænder på hans skuldre, så han øjeblikket efter får et hårdt skub, der helst skulle sende ham ned på ryggen. "Du tvivler måske på, at jeg ikke kan holde på dig??" spinder hun.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Sept 8, 2010 13:38:28 GMT -5
((Derek))
Derek bider tænderne sammen da hun skubber ham ned på ryggen, men sparer på kræfterne til et bedre tidspunkt. "Som sagt, vi får se."
|
|
|
Post by Lancer on Sept 8, 2010 13:41:02 GMT -5
((Raven))
Raven ser længe på ham. "Du er meget provokerende lige nu. Jeg håber ikke, at du gør det med vilje." Hun skubber hans skjorte væk fra hans brystkasse og lægger sin ene lekku hen over hans hud.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Sept 8, 2010 13:55:54 GMT -5
((Derek))
"Det gør jeg ikke." Derek er aldrig provokerende. Selvom folk har det med at tro noget andet. Han er bare kortfattet.
"Hvad laver du?" Hans mavemuskler spændes da hendes lekku rører hans hud. Hvor stor er chancen for at blive sprættet op, hvis han skubber hendes lekku væk?
...stor?
|
|
|
Post by Lancer on Sept 8, 2010 14:03:32 GMT -5
((Raven))
"Hvad ligner det?" Raven griber fat om hans håndled for at holde ham nede og læner sig lidt ned over ham. "Du er provokerende. Det er ikke pænt."
Hendes lekku løfter sig lidt fra hans hud, tappende kun spidsen lige under hans brystben.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Sept 8, 2010 14:15:44 GMT -5
((Derek))
Derek fnyser og forsøger at skubbe sig længere ned mod briksen, væk fra den sorte twi'lek. "Jeg vil stadig mene, at min opførsel er bedre end din."
|
|
|
Post by Lancer on Sept 8, 2010 14:21:38 GMT -5
((Raven))
"Det er ikke min opførsel, vi diskuterer!!" Raven retter sig op med et ryk, og hendes lekku svirper hårdt hen over hans mave.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Sept 8, 2010 14:25:03 GMT -5
((Derek))
Derek når halvt at få armene mellem hendes lekku og sin mave, så hans indvolde ikke pludselig ligger på gulvet. Han krummer sig sammen med en snerren af smerte og overraskelse, knyttende hænderne hårdt.
|
|
|
Post by Lancer on Sept 8, 2010 14:32:45 GMT -5
((Raven))
"Du skylder mig vist en undskyldning." Raven bøjer sig over ham og løfter sin lekku for at svirpe igen. "Eller er du for stædig til bare at give mig det??"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Sept 8, 2010 14:44:43 GMT -5
((Derek))
Derek hvæser af smerte, og ser mørkt op på hende. "Jeg ville give dig en undskyldning, hvis der var den mindste grund til det."
|
|
|
Post by Lancer on Sept 8, 2010 14:48:23 GMT -5
((Raven))
Ravens lekku snor sig rundt om hans hals og strammer langsomt til.
"Og det synes du ikke, at der er??" hvisker hun lavmælt og dødsensfarligt.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Sept 8, 2010 14:54:16 GMT -5
((Derek))
Dereks hånd griber om hendes lekkuspids, for at trække den væk fra sin hals. "Du ser tydeligvis noget jeg ikke gør"
|
|
|
Post by Lancer on Sept 8, 2010 15:01:06 GMT -5
((Raven))
Raven retter sig op med et ryk og skal lige til at flå sin lekkuspids ud af hans hånd.
Så lader hun til at ombestemme sig og snor sin lange lekku blidt om hans hånd og arm. "Jeg ser også bedre end du gør, General...." Hun stryger et par fingre over hans ødelagte øje.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Sept 15, 2010 5:00:24 GMT -5
((Derek))
Derek slipper hendes lekku da han mærker den bevæge sig, og forsøger at trække hånden til sig da den snor sig om hans arm. "Eller også ser du syner."
|
|