|
Post by Dust of Chaos on Mar 4, 2010 14:45:29 GMT -5
((Yukais))
Da Trace har sat sig, bliver hans håndled spændt fast til stolens armlæn med et par remme, der minder om korte bælter. Så åbner Yukais sin uniformsjakke, og hænger den fra sig ovre ved døren. Under den er hun iklædt en langt mere praktisk top i mørkegrå. Hun snupper en taburet, og stiller den foran Trace, hvorefter hun sætter sig ned så de er nogenlunde i øjenhøjde.
"Nå. Trace Raydawn. Hvad har så fået dem til at miste tålmodigheden med dig?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 8, 2010 9:40:24 GMT -5
((Trace))
Trace sidder ganske roligt, næsten ubevægeligt, og lader kvinden spænde hans arme fast til stolen. Blikket i hans øjne virker ret tomt lige nu, fordi han gør, hvad der står i hans magt, for at holde sig fuldstændig ligeglad med, hvad der foregår. Mest af alt fremstå som een, der *er* totalt kold.
Han trækker umotiveret på skuldrene, da kvinden stiller ham sit spørgsmål.
"Det ved jeg sgu da ikke." Svarer han. "Det må du spørge *dem* om."
Han drejer roligt blikket over mod hende. Et blik der dog, i et kort og uopmærksomt øjeblik, havner nede i zeltronens kavaler-gang, da hun pludselig har noget mindre tøj på end hun plejer. Det er dog kun i et splitsekund, og helt ubevidst/instinktivt.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Mar 9, 2010 4:06:21 GMT -5
((Yukais))
Yukais smiler skævt, og ser ud til at more sig en smule. "Så du har ingen ide om, hvorfor de har opgivet dig? Du har opført dig pænt? Hjulpet til med alt hvad vi ville vide?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 9, 2010 4:51:34 GMT -5
((Trace))
Trace trækker på skuldrene igen. "Hvis de havde opgivet mig helt, havde de vel sat mig fri eller skudt mig." Svarer han tørt. "Indtil videre har jeg svaret ærligt på alt det, jeg er blevet spurgt om."
Hvorfor gider jeg at blive ved med det her...
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Mar 10, 2010 7:47:05 GMT -5
((Yukais))
Yukais klukker stille. "Jeg tror ikke, du er helt klar over din situation. De har skam opgivet dig. Det er derfor du er hos mig nu." Med de ord skubber hun sig op fra taburetten, og går om mod et bord bag Trace. "Du er Republikkens fjende, Trace Raydawn," Hun løfter en datapad op for ansigtet for at genopfriske indholdet, og fugter tænksomt sin overlæbe med tungespidsen. "Men du er ikke kun en fjende, du er også ganske ubetydelig for os, har det vist sig," Hun slentrer hen hvor han kan se hende igen, stadig med de røde øjne rettet mod datapad'en.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 10, 2010 8:13:29 GMT -5
((Trace))
Trace lader sit blik følge kommandør Shay, til hun forsvinder ud af hans synsvinkel. Derefter ser han lige frem for sig igen.
"Tror stadig ikke helt, jeg har fattet, hvorfor jeg er jeres fjende." Siger han og får lyst til at vrænge af zeltron-kvinden på en rigtig barnlig måde, fordi han synes hun virker lidt for selvfed. Han nøjes med at gøre det i tankerne og minder så sig selv om ikke at lade sig irritere.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Mar 18, 2010 7:23:50 GMT -5
((Yukais))
"Du er Republikkens fjende, fordi du er Kraftbruger, Trace Raydawn," Hun sænker datapad'en, og ser på Trace igen med sine røde øjne. "Og du er ubetydelig, fordi du ikke har kunnet vise lidt samarbejdsvillighed," Hun sætter sig igen på taburetten, og ser på Trace med et let smil. "Godt," Hun sukker let, som når man skal til at tage fat på et nyt emne. "Af hensyn til et par regler, skal jeg spørge dig igen: Er du villig til at give Republikken informationer, der kan føre til pågribelsen af illegale Kraftbrugere, eller nægter du stadig at hjælpe med opretholdelse af lov og orden?" Hun sidder allerede klar til at taste hans svar ind, som om hun ikke er i tvivl om hvad det bliver.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 23, 2010 16:07:38 GMT -5
((Trace))
Trace sukker dybt og opgivende. "jeg ved stadig ikke noget, og jeg har ikke tænkt mig at sige noget som ikke er rigtigt." Svarer han i samme tone som var det en remse han havde lært og sagt lidt for mange gange. hans suk forudsager at et hårstrå falder ned i hans pande, og han forsøger formålsløst at puste det væk gentagende gange.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Mar 23, 2010 17:43:57 GMT -5
((Yukais))
"Fantastisk!" Hun noterer noget på datapad'en, et bredt smil om hendes blegrøde læber. "Så kan vi komme i gang,"
Hun rejser sig op igen, og lægger den nu ligegyldige datapad fra sig, for i stedet at finde andre ting frem.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 23, 2010 18:42:28 GMT -5
((trace))
Trace puster til det korte hårstrå et par gange endnu. Det er kun lige langt nok til at genere ham, når det ikke stritter ligesom resten af håret, og for kort til at han kan se det. han ryster et par gange på hovedet, og følger den rødhårede kvindes hånd med øjnene, da hun lægger datapaden fra sig. Derefter følger han *hende* med øjnene, da hun går der fra.
Komme i gang med hvad...? Han spørger ikke. Han ved, det er det, hun gerne vil have ham til.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Mar 24, 2010 17:59:01 GMT -5
((Yukais))
Hvad Yukais vil eller ikke vil have Trace til, siger hun ikke højt. Måske vil hun faktisk gerne have ham til at spekulere over det. Hun tager noget fra et bord, der mest af alt ligner sådan et kiruger bruger til deres værktøj, og går så tilbage til Trace. Der er kommet et glimt i hendes øjne, der ikke var lige så tydeligt før. Et gimt, der går igen da lyset rammer spidsen af sylen i hendes hånd, før hun hakker den dybt ned i hans højre lår.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 25, 2010 5:15:51 GMT -5
((Trace))
Trace følger kvinden med øjnene også da hun kommer tilbage med noget i hænderne. I nogle øjeblikke forsøger han at forberede sig på, at der sker noget slemt, for han kan efterhånden sagtens regne ud, hvad hun har tænkt sig. Alligevel er han fuldstændig uforberedt da hun uden varsel løfter hånden og planter sylen i hans lår. han udbryder en høj, anstrengt lyd gennem tænderne og falder tungt tilbage i stolen, mens hans hænder knyttes så knoerne bliver hvide. Tankerne eksploderer et øjeblik for hans indre, og han kniber øjnene sammen. Han ved godt, hvordan man klarer dette her, siger han til sig selv. Han er nødt til at samle sine tanker om noget og glemme smerten. Tømme hovedet. There is no emotion, there is peace... Trace bliver siddende med lukkede øjne og lader som om han ignorerer Yukais.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Mar 30, 2010 14:27:24 GMT -5
((Yukais - vil lige minde om, at stilen ingen ryg har )) Yukais hiver sylen op af hans lår igen med et ryk. Hun holder den op foran sit ansigt, og betragter blodet der løber langs den nålelignende klinge. Så vender hun sig mod et lille bord bag sig, og tapper spidsen af sylen mod en lille plade, der derefter bliver sat i et blodanalyseapparat. "Lider du af nogle kendte sygdomme? Allergier?" Hendes stemme er frisk som snakkede hun med værten ved et grillparty.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 30, 2010 14:49:44 GMT -5
((Trace - jeg overvejede det godt nok, men droppede det åbenbart igen xD De burde gå i ikea og få sig nogle ordentlige møbler.)) Trace åbner øjnene igen og tillader sig en pause, før han ser roligt efter Yukais. Han har fået et koldt blik i øjnene, der dog er en smule anstrengt, som om det er noget han koncentrerer sig om at bevare.
"Ja, allergi overfor dig." Mumler han muggent for sig selv, lavt nok til at hun ikke hører det tydeligt.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Mar 30, 2010 15:10:40 GMT -5
((Yukais - noteret. Yuki tager det op med Deimos på næste personalemøde))
"Undskyld, den tror jeg ikke jeg fangede?" Hun går over til ham igen, og skifter sylen over i højre hånd. Venstre hånds fingre lukker sig om Traces kæbe, og løfter hans ansigt så hun kan se ham ind i øjnene. Der er ikke andet end kold morskab i hendes blik.
|
|