|
Post by Julie the Merciful on Mar 30, 2010 15:39:48 GMT -5
((Trace))
Trace svarer ikke denne gang, men tvinger sit blik væk, så han ikke skal se ind i zeltronens øjne, som han nu lægger mærke til faktisk *er* helt røde. Han virker dog stadig til at være meget rolig, må Yukais kunne mærke da hun tager fat om ham.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Mar 30, 2010 15:44:56 GMT -5
((Yukais))
Yukais smiler skævt, og strammer de iskolde fingre om hans kæbe, da han forsøger at dreje hovedet væk. Han må kunne mærke en let prikken fra hendes lakerede negle. "Hvorfor så stille? Gør det ondt?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 30, 2010 16:45:42 GMT -5
((Trace))
Selvom hun tvinger hans ansigt til at forblive i retning af hendes, viger Traces blik stadig en smule fra hendes.
"jeg har ikke noget at sige til dig." svarer han hende roligt i et lavt toneleje. Det der irriterer ham mest er den ubehagelige fornemmelse han får i kroppen, når Yukais er tæt på ham. Ildevarslende og ... næsten kold indeni. Han ved ikke hvorfor. Måske er det bare fordi hun er creepy, og han lægger for meget i det. Efterretningstjenesten har naturligvis valgt den mest creepy medarbejder til at være torturmester.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Mar 31, 2010 7:14:00 GMT -5
((Yukais))
"Jeg ville ikke have gættet du var den uhøflige type," lyder svaret, inden Yukais slipper ham. "Nuvel. Så må vi vente på resultatet af blodtesten. Vi skal jo helst ikke have dig til at gå i chok." Med de ord jager hun sylen i hans lår igen. Denne gang sidelæns, ca halvvejs oppe ad indersiden af hans lår.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 14, 2010 11:01:44 GMT -5
((Trace))
Trace slipper en halvkvalt hvæsen ud mellem sine sammenbidte tænder og griber om armlænene igen. Igen forsøger han at samle tankerne om noget andet for ikke at fokusere på smerten. Som jedi har trace lært hvordan man kan bruge Kraften til at dæmpe sine smerter, men der skal stadig mere til - meget mere til - før han bryder sine principper om ikke at bruge Kraften med vilje. Desuden ville det i denne situation nok være noget nær det dummeste at gøre... Der er noget over denne kvinde, der prikker i hans baghoved. Vidste han ikke bedre, kunne han næsten tro, hun selv var Kraftbruger.
I forsøget på at distrahere sig selv, forestiller Trace sig Meyias smukke ansigt og prøver i tankerne at genopleve situationer med hende.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 15, 2010 14:00:21 GMT -5
((Yukais))
Yukais vrider sylen lidt rundt i låret på ham, inden hun langsomt, meget langsomt, trækker det blodige våben ud igen. Så vender hun sig væk igen, og leder eftertænksomt efter nogle sjovere redskaber.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 21, 2010 5:15:43 GMT -5
Traces lukkede øjne flakker bag øjenlågene, selvom han i sin aura stadig virker rolig. En person som Yukais, der er trænet i at fornemme andres følelser, vil dog kunne gennemskue at Trace ikke er helt så upåvirket, som han gerne vil have det til at se ud. Hans angst er stadig at fornemme bag facaden. Hans øjne forbliver lukket et stykke tid efter at Yukais har trukket sylen til sig igen. Da han åbner dem, kigger hans blik nedad, og han begynder at studere hvordan hans arme er spændt fast til stolen. Måske kan han få remmene op på en eller anden måde. - Til hvad nytte? Hvis han endelig kom fri kunne han jo intet stille op. Det er tvivlsomt, om han ville kunne stå på sit ben.
Trace stirrer dog på remmene alligevel. Det giver ham noget håndgribeligt at fokusere på.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 22, 2010 1:20:04 GMT -5
((Yukais))
Yukais tager en skalpel med et langt, spidst blad, og holder den op i lyset for at studere den. -og nok også for at Trace kan se, hvad hun er ved at finde på til ham. "Er der noget, jeg skal forsøge at undgå? Øjnene? Dine fingre? Er du glad for din tunge?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 27, 2010 4:34:28 GMT -5
((Trace))
Trace løfter langsomt det grå blik og betragter Yukais.
"Forventer du at jeg gider at svare på det?" Kommer det fra ham, før han når at overveje det.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 28, 2010 2:11:45 GMT -5
((Yukais))
Yukais hæver et af de blegrøde øjenbryn, og vender sig mod ham. Et let muntert smil spiller om hendes læber. "Det er da helt utroligt. Er der aldrig nogen, der har lært dig om manerer?" Hun ryster på hovedet, og lægger skalpellen fra sig igen. I stedet tager hun en sprøjte, og fylder den med en grønlig væske. "Jeg kan ikke tvinge dig til at svare, så må du sige til, hvis jeg kommer for tæt på noget, jeg ikke må røre," lyder det, nærmest venligt. Hun spænder hans venstre håndled fri, og tager hans hånd i sin, med håndfladen opad. Så stikker hun sprøjten i spidsen af hans pegefinger.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 28, 2010 6:42:40 GMT -5
((Trace))
Det giver et svagt ryk i Traces hånd, da yukais prikker i den med nålen. Det gør jo ikek ondt sådan rigtigt, bare at blive stukket med en nål. Det er bare hele ideen om at være frarøvet al form for frihed, der gør det så ubehageligt. Han kniber øjnene sammen i mod kvindens foretagende. Hvad er det?Vil han gerne spørge om, men gør det selvfølgelig ikke. I stedet begynder han at forsøge at gætte sig til, hvad sprøjten indeholder. Noget der sløver hans sind, gør ham mere medgørlig... måske noget, der gør ham paranoid, får ham til at hallucinere, eller får det til at gøre ondt over det hele. Måske gør det slet ingen ting. Lige meget hvad, finder han i hvert fald ud af det om lidt...
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 3, 2010 2:01:47 GMT -5
((Yukais))
Yukais prikker nålen ned i hver af hans fingerspidser, og derefter rundt omkring på håndfladen. Selve stoffet Trace får, er et mentalt sløvende og afslappende middel, der får folk -deriblandt trænede kræftbrugere- til at slække på forsvarsværkerne.
Alle de mange stik er bar fordi Yukais synes det er fascinerende at se nålen prikke huller i huden, og de små, mørke perler af blod, der dukker frem når hun fjerner nålen igen.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on May 31, 2010 5:43:01 GMT -5
((Trace - spørgsmålet er, om det virker på ham? men siden Yuki har tjekket hans blod går jeg ud fra, hun har taget højde for de ting, han er immun overfor. Forresten undskyld for manglende post))
Trace prøver fortsat at stirre lige ud og ligne en, der er totalt upåvirket af at han får stukket nåle i fingrende (hvilket i sig selv er en ret ubehagelig oplevelse) og egentlig er ret bange for hvad der mon sker med ham.
Efterhånden som stoffet virker kan han godt mærke at han bliver trættere og får markant sværere ved at koncentrere sig. Det mentale skjold, han har haft om sine tanker, forsvinder næsten med det samme, for hos Trace er det ikke særlig stærkt, i forhold til en mere trænet jedi.
Man kan se at han stadig forsøger at holde sit blik fokuseret, sikkert for at lade som om han stadig er hel klar i hovedet.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 9:55:29 GMT -5
((Yukais - jeg har glemt, om hun har fået resultatet af blodprøven. Men hvis du siger det virker, så virker det))
Yukais tømmer indholdet af sprøjten ud i Traces hånd, og dubber derefter blidt de små stikmærker med et stykke vat med desinficerende væske. "Hvordan har du det, Trace?" spørger hun med blid stemme.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jun 1, 2010 5:47:51 GMT -5
((Trace))
Trace fanger Yukais blik for at svare. Det virker en anelse desperat, som om han prøver at overbevise hende og sig selv om, at han sagtens kan se fokuseret ud i blikket. Han overvejer et øjeblik hvad han skal svare. Han ved jo godt, hun ikke bekymrer sig en huttisk sk*d om hans velbefindende.
"Jeg har det fint." Svarer han så med en tonløs stemme. Det var det mest kreative han lige kunne komme op med.
|
|