|
Post by Julie the Merciful on Jan 27, 2010 11:56:33 GMT -5
((Trace))
Tortur? Tænker Trace naturligvis automatisk, og gør de grå øjne smallere mod Tanné. han husker samtidig sig selv på ikke at lade sig skræmme af den slags. Han vil allerhelst tro på, at Republikken ikke bruger tortur mod uskyldige, men kun mod Kraftbrugere, der rent faktisk har gjort noget... Så som Lusharna, og andre af sådan nogle aktivist-typer. Han svarer ikke kaptajnen, men nøjes med at fjerne blikket fra hende.
|
|
|
Post by Lancer on Jan 27, 2010 12:11:04 GMT -5
((Tanné))
Tanné rejser sig stille og roligt op og går rundt om bordet, så hun til sidst står over for ham.
"Tror du, at det er noget, jeg finder på, Trace?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 29, 2010 16:19:32 GMT -5
((Trace))
Trace løfter langsomt blikket fra bordet, og det virker som om han rent faktisk overvejer, hvordan han skal svare. Da han endelig møder Tannés blik, går der et øjeblik før han svarer.
"ja." svarer han meget roligt, selvom han ikke er helt sikker på, at han svarer ærligt.
|
|
|
Post by Lancer on Jan 30, 2010 14:54:36 GMT -5
((Tanné))
"Det er det ikke." Tanné lægger armene løst over kors. "Du ville ikke se så rolig ud, hvis du vidste, hvad der er ombord på det her skib."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 30, 2010 16:52:34 GMT -5
(Trace)) Umiddelbart ser trace dog stadig ud til at forholde sig rolig. Han ville også lægge armene over kors, hvis han kunne. "hvad er da det?" spørger han
|
|
|
Post by Lancer on Jan 30, 2010 19:28:22 GMT -5
((Tanné))
Tanné trækker på skuldrene. "Beklager, det er fortrolige oplysninger. Men du kan da glæde dig over, at du snart finder ud af det uanset hvad." Hun træder tilbage for at skabe lidt mere afstand mellem sig selv og Trace. "Og jeg tror ikke, at du holder særlig længe i hendes kløer."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 31, 2010 13:45:20 GMT -5
((Trace))
Traces blik falmer efterhånden til et der er en smule mere dødt og opgivende frem for roligt. "Hvorfor... er det fortrolige oplysninger, hvis jeg alligevel finder ud af det?" Spørger han med en svag tone af træthed i stemmen.
|
|
|
Post by Lancer on Jan 31, 2010 15:44:41 GMT -5
((Tanné))
"Udmærket." Tanné hæver et sølvfarvet øjenbryn. "Selvfølgelig. Når du sætter det sådan op."
Hun sætter sig stille og roligt ned på bordpladen til venstre for ham. "Vi har en Sith Lady ombord. Og tro ikke, at vi har nogen skrubler med at pudse hende på dig, hvis du er stædig."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 31, 2010 15:54:45 GMT -5
((Trace))
Trace betragter kaptajnen mens hun taler, og hans øjenbryn rynker sig mere og mere, til hans til sidst kniber øjnene sammen mod hende. Derefter ryster han næsten usynligt på hovedet og lukker øjnene, mens hans mund prøver at forme de rigtige ord.
".. Hva?" er bare det eneste han formår at svare. Det dog egentlig mere forvirret og uforstående, end chokeret.
|
|
|
Post by Lancer on Jan 31, 2010 16:03:31 GMT -5
((Tanné))
Tanné blinker et par gange. "Åh... du hørte mig ikke?" Hun smiler køligt. "Vi har en Sith ombord, Trace. En Sith Lady. Og hun er meget ivrig efter at møde dig."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 31, 2010 16:10:09 GMT -5
((Trace))
Trace hæver et lysebrunt øjenbryn til hende, og bliver ved med at se på hende et øjeblik, med et utroligt skeptisk og uimponeret blik i øjnene.
"Yeah. Right."
|
|
|
Post by Lancer on Jan 31, 2010 16:35:48 GMT -5
((Tanné))
Tanné ser længe på ham med sine brune øjne, som afslører mindre end en massiv durastålsmur. I gamle dage ville hun på nuværende tidspunkt have smadret hans hoved mod den nærmeste væg. Det var dengang.
"Det håbede jeg, at du ville sige." Hun rejser sig og snupper sin datapad fra bordet. "Så tror jeg ikke, at vi to har mere at tale om, Trace. Det skulle da lige være den tilståelse, jeg bad om."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 31, 2010 17:01:35 GMT -5
((Trace))
Trace ryster opgivende på hovedet igen, og bliver ved med at holde det her skeptiske blik mod Tanné. Til sidst lader han luften sive ud gennem næsen som et suk og falder tungt tilbage i stolen, idet han ryster på hovedet. "Så har vi ikke mere at tale om, nej" Bekræfter han, men man kan tydeligt høre at han slet ikke tager det så alvorligt mere. han fnyser endnu engang, før han tilføjer et mere lavt og mumlende: "...Bite me..."
|
|
|
Post by Lancer on Jan 31, 2010 17:23:01 GMT -5
((Tanné))
Tanné ser op fra studiet af sin datapad og hæver et sølvfarvet øjenbryn, hvor et ar måske afslører, at der engang har siddet en piercing. "Beklager, Trace," svarer hun med stemmen tør af sarkasme. "Det er ikke mit job."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 31, 2010 17:55:52 GMT -5
((Trace))
Trace svarer denne gang ikke. overhovedet.
|
|