|
Post by Dust of Chaos on Jul 12, 2010 8:13:19 GMT -5
((Derek))
"Tilgiv min haltende entusiasme. Hvad med at spare os begge besværet, og forklare dig tydeligere?" Hans halve blik møder hendes violette øjne uden noget tegn på...jah, noget som helst.
|
|
|
Post by Lancer on Jul 14, 2010 14:45:50 GMT -5
((Raven))
"Som du vil." Raven trækker på skuldrene. "Jeg keder mig. Du er min underholdning." En af de piggede lekkuer lægger sig mod Dereks kind.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jul 14, 2010 15:33:30 GMT -5
((Derek))
... "Underholdning." ... "Aha."
WTF?
|
|
|
Post by Lancer on Jul 15, 2010 10:06:40 GMT -5
((89))
"Var det nemmere at forstå?" spørger Raven og klapper ham på kinden med en pigget lekku. "Nå... opfører du dig pænt, hvis jeg løsner din ene hånd?"
Hun lægger sin ene, sorte hånd over hans mod briksen.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jul 15, 2010 10:43:42 GMT -5
((Derek))
Derek fnyser, og drejer hovedet lidt væk fra hendes lekku. "Måske burde du underholde dig med noget, der ikke giver dig en stor del af Republikken på nakken."
|
|
|
Post by Lancer on Jul 15, 2010 11:09:02 GMT -5
((Raven))
"Nej." Raven løsner hans ene hånd. "Det ville ikke være nær så underholdende. Desuden går der et stykke tid, før de finder ud af, hvad der er sket."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jul 15, 2010 13:21:11 GMT -5
((Derek))
Da Derek får sin ene hånd fri, bevæger han den prøvende for at få lidt blodomløb tilbage i fingrene. Han ser dog ikke væk fra hende. "Næppe."
|
|
|
Post by Lancer on Jul 22, 2010 13:56:12 GMT -5
((Raven))
"Skal vi vædde?" Raven smiler svagt til ham, så spidserne af hendes tænder kan anes mellem hendes læber. Hun løsner hans anden hånd. "Sæt dig op og hold dig i ro."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jul 23, 2010 18:20:50 GMT -5
((Derek))
Derek sætter sig roligt op, og gnider sine håndled. Hans enlige øje betragter den sorte twi'lek roligt, og uden noget tegn på hvad der foregår af tanker i hans hoved.
|
|
|
Post by Lancer on Jul 24, 2010 14:53:50 GMT -5
((Raven))
Den sorte Twi'lek foran ham ser ganske uskadelig ud. De lange lekkuer ligger tæt mod hendes ranke ryg, og de violette øjne betragter ham roligt, som om han bare er en tilfældig passager ombord på hendes skib. Men for folk som Derek må han huske de skarpe pigge, som nu ligger tæt inde mod den sorte hud. Hun kan slå ham ihjel ganske hurtigt, skulle hun vælge den mulighed.
"Jeg havde næsten forventet, at du ville have forsøgt dig med noget overilet," siger hun og lægger hovedet på skrå.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jul 24, 2010 17:46:45 GMT -5
((Derek))
"Jeg håber ikke du føler dig alt for skuffet." Kommenterer han fladt. Overilet ligger ikke til Derek. Slet ikke. At forsøge at tackle hende så snart han har hænderne fri, er for oplagt. Og dumt. To gode grunde til at lade være.
|
|
|
Post by Lancer on Jul 25, 2010 14:03:10 GMT -5
((Raven))
"Slet ikke." Raven trækker på skuldrene. "Så bliver det så meget mere interessant. Hvordan har du det? Svimmel? Kvalme? Sulten?" Hun griber fat om hans kæbe og drejer hans ansigt mod hendes i et hårdt ryk med en styrke, som kunne knække hans nakke.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Aug 2, 2010 5:52:37 GMT -5
((Derek))
Godt og grundigt gnaven?
"Jeg overlever." Svarer han, og har mest lyst til at hive hovedet til sig, men lader være at prøve.
|
|
|
Post by Lancer on Aug 7, 2010 13:44:30 GMT -5
((Raven))
"Godt. Vi kan ikke have dig til at ødelægge morskaben." Raven aer hans kind med en finger - før selv samme finger borer ned i hans kind og trækker en lang rift i hans hud.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Aug 10, 2010 5:41:03 GMT -5
((Derek))
Derek skærer ansigt, og vrider hovedet lidt til siden ved den pludselige smerte. Hans hånd lukker sig om hendes håndled som ren refleks for at fjerne hendes negl fra hans kind.
"Du er gal."
|
|