|
Post by Trine the Destroyer on Oct 4, 2010 15:24:04 GMT -5
((Nova))
"Kan da umuligt være for at gøre mig glad," fnyser Nova. Hun gør ingen indvendinger da Razor rækker ud efter hende, men virker på den anden side heller ikke som om hun overhovedet ænser det
"Minder mig om en ven jeg engang havde. Nydeligt skulderlangt hår. Så ser man ham ikke i halvandet år, men når man endelig gør har han fandme klippet det af," Hun ser ikke rigtig på Razor mens hun skvadrer. Snakker nærmere til toppen af hans hoved
|
|
|
Post by Lancer on Oct 4, 2010 15:36:56 GMT -5
((Razor))
"Hm?" Razor hæver et busket øjenbryn og griner skævt. Så hiver han hende ned at sidde på sig med et pludseligt ryk. "Nogen jeg kender, Jerin?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 4, 2010 15:45:15 GMT -5
((Nova))
Zabrakken udstøder en lyd som vist ikke er helt sikker på om den vil være overrasket eller bøvet Hun kniber øjnene sammen og ligner en som virkelig anstrenger sig hårdt for at komme i tanke om noget som hun måske/måske ikke har overhørt tidligere i samtalen
"Det håber jeg ikke for sig, kære. Jeg er nemlig meget sur på ham," svarer hun en anelse fraværende - stadig i færd med at forsøge at huske
|
|
|
Post by Lancer on Oct 4, 2010 16:04:14 GMT -5
((Razor))
"Så kender jeg ham sgu nok ikke." Razor griner skævt og kradser sig på siden af kæben. "Og jeg barberede mig for din skyld, Jerin. Hvis du nu skulle ligge vågen om natten og spekulere på, hvorfor Kessel jeg gjorde noget så tåbeligt."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 4, 2010 16:17:20 GMT -5
((Nova))
Nova læner sig en smule tilbage, som opfatter hun bare Razors ben som en stol. Hendes rynkede pande og sammenknebne blik vidner om at hun hun stadig forsøger at huske om der er noget huske.
"Hvorfor Kessel skulle jeg da også det," mumler hun, og begynder at tælle et eller andet på fingerne. Forsøger i hvert fald, for hver gang hun begynder at løfte finger nummer to tøver hun og sænker den igen
|
|
|
Post by Lancer on Oct 4, 2010 16:21:53 GMT -5
((Razor))
"Høhøh, man har vel lov at håbe, ikke sandt, kære kaptajn Black Nova?" Razor betragter hendes forsøg på 'optælling' hen over hendes skulder, da hun læner sig tilbage. "Hvad Kessel er det, du foretager dig?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 4, 2010 16:28:18 GMT -5
((Nova))
Zabrakken blinker pludselig med øjnene, tydeligvis et øjeblik revet ud af den. Hun ryster på hovedet. "Kalde du mig Jerin før..?" spørger hun lidt fjernt og vil vist alligevel ikke være helt ved at hun er begyndt at blive forvirret
|
|
|
Post by Lancer on Oct 5, 2010 14:05:48 GMT -5
((Razor))
Razor nikker med et skævt grin. Han husker noget om sidste gang, han kaldte hende ved hendes navn. Det endte i slagsmål, og han fik vist også slynget Snitch i nakken ved samme lejlighed. "Hæh... ja, det gjorde jeg sgu nok."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 5, 2010 14:56:06 GMT -5
((Nova))
Det giver et lille ryk i Nova, og man fornemmer i et lynøjeblik, hvordan hun lægger an til et surt anfald, men lige idet hun åbner munden, slår højere magter til.
"Nåh..." gaber hun og tilføjer svagt et "-da," Hun ånder tungt ud, og læner sig mere mageligt tilbage på Razor. "Sikke noget..men jeg glemte vist... det er også godt nok... har du glemt noget..?" mumler hun usammenhængende
|
|
|
Post by Lancer on Oct 20, 2010 11:12:17 GMT -5
((Razor))
Razor strammer grebet om hende en smule, da hun læner sig tilbage mod ham. For at sikre at hun ikke falder ned fra ham. Der er jo et godt stykke ned til gulvet, og hun kunne komme til skade... eller sådan noget i den retning. "Glemt noget, kæreste Jerin?" Han hæver et markeret øjenbryn. "Hvad Revan skulle det være? Udover at jeg på nuværende tidspunkt burde kæmpe med trangen til at snave dig i gulvet??"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 20, 2010 11:30:24 GMT -5
((Nova))
Zabrakken drejer sig lidt for at sidde mere mageligt på sit nye sæde, idet hun kæmper for ikke at lade øjnene falde helt i
"..huh..? Det tror jeg ikke jeg kan huske noget om..." mumler hun og finder i det samme frem til at Razors skulder udgør det for en glimrende pude
|
|
|
Post by Lancer on Oct 20, 2010 11:32:58 GMT -5
((Razor))
"Nej, jeg har sgu da heller ikke sagt det til dig, Jerin..." griner Razor skævt og roder op i hendes blå hår. "Det var en af mine små hemmeligheder, som du kun får at vide, fordi du er stangstiv og alligevel ikke kan huske noget af det i morgen."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 20, 2010 11:35:35 GMT -5
((Nova))
Nova udstøder en svag mumlende lyd og gnubber sig lidt op af hans skulder
"...jeg husker alting.." mumler hun og nikker vist for sig selv
|
|
|
Post by Lancer on Oct 20, 2010 11:42:54 GMT -5
((Razor))
"Høh... Gør du nu også det, Jerin?" Razor lukker sin hånd om Jerins nakke og drejer hendes ansigt mod hans eget.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 20, 2010 11:56:43 GMT -5
((Nova))
"Alting," gaber Nova og opfatter vist støtten i nakken som en slags pudeservice. Hendes øjne har også opgivet kampen, så hun har nok ikke opdaget sin nye synsvinkel. Men en tilfreds, næsten spindende, lyd finder hun frem til den arm Razor holder om hendes nakke, og lukker armene om den i en form for primitivt udtryk for at den her arm er hende ven, og den er hun glad for
|
|