|
Post by Trine the Destroyer on Jul 28, 2010 7:42:50 GMT -5
((Nova)) Nova ser først tilbage på Razor med et ret blottet blik, som er hun ikke helt sikker på hvad hun vil udtrykke gennem det, men det skal man enten være Razor eller meget hurtig for at nå at fange, for hun skynder sig at rulle med øjnene med et hårdt grin. ''Jeg tvivler sgu meget stærkt på at du ville have særlig travlt med at komme mig til heroisk undsætning, hvis jeg sad i Truts sted. Ikke at det ville blive aktuelt heller selvfølgelig...'' tilføjer hun mere åndsfraværende idet hun lader sine øjne vandre over på den anden flaske på bordet, og ser beregnende på den, som har en tilfældig strøtanke givet hende anledning til at anklage den for et eller andet. ''Men til noget andet,'' begynder hun så i et andet toneleje, og slipper flasken med øjnene for igen at se tilbage på Razor med hænderne foran sig. ''Du har ikke spurgt endnu,'' sætningen ledsages af et behersket skævt smil, men intet som rigtig kan hjælpe til at tyde meningen i den
|
|
|
Post by Lancer on Aug 2, 2010 11:00:05 GMT -5
((Razor))
Razor hæver et busket øjenbryn. "Spurgt om hvad, Jerin?" spørger han med et skævt grin.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Aug 2, 2010 11:10:18 GMT -5
((Nova))
Nova trækker vejret ind af næsen og hæver meget kort begge øjenbryn.
"Jeg har ikke kun inviteret dig forbi fordi jeg havde for meget mad liggene," siger hun, og trommer med fingerne på sin flaske
"Ser du..." siger hun og trækker lidt på det, til trods for at hun samtidig sender ham et smil "- Der er en anden grund"
|
|
|
Post by Lancer on Aug 2, 2010 11:33:40 GMT -5
((Razor))
"Det havde jeg heller ikke ventet!" griner Razor. "Du må sgu da kunne få Trash til at æde noget af maden, hvis den var problemet. Så spyt da ud, Nova, hvorfor er jeg blevet hidkaldt?" Piratkaptajnen læner sig tilbage i stolen og ser afventende på sin kollega.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Aug 2, 2010 11:44:12 GMT -5
((Nova))
Nova nikker en enkelt gang for sig selv og gør vist et forsøg på at se mindre påvirket ud, end hun er.
"Hvis jeg nu siger Kethator og Jock Messel, hvad siger du så?"
|
|
|
Post by Lancer on Aug 7, 2010 13:45:44 GMT -5
((Razor))
Razor hoster ned i sin hånd og griner skævt. "Messel og hans industriarbejdere? Har du haft problemer med dem, Nova?" Han ser forholdsvis afslappet ud, men Ororo-kaptajnens opmærksomhed er fanget.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Aug 8, 2010 11:49:43 GMT -5
((Nova))
Et bredt, lukket smil sniger sig gradvist på Novas mund. "Industriarbejdere..." gentager hun lavmælt for sig selv med en klukken.
"Problemer og problemer..." siger hun og trækker lidt på det "Man kan måske sige at der er opstået en ny situation. Du ved at Jockie og jeg ikke altid har været de bedste venner. Men jeg mødtes faktisk med ham her forleden... for ikke at sige tidligere idag," indrømmer hun, og skærer en lidt usikker grimasse. Det er åbenbart ikke uden problemer for hende at få formuleret sig helt klart
|
|
|
Post by Lancer on Aug 16, 2010 9:32:45 GMT -5
((Razor))
"Du mødtes med ham??" Razor hæver sine buskede øjenbryn. "Jeg troede sgu ikke, at I var på talefod efter det der syrebad... Hvad består den nye situation så i?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Aug 17, 2010 14:04:51 GMT -5
((Nova)) Ordet ''syrebad'' udløser et hurtigt tik ved Novas ene øje uden at det egentlig ser ud til at hun er bevidts om det. ''Okay...'' sukker hun og overvejer et kort øjeblik at tage en skurk af den flaske hun sidder med. ''Der er vist ikke nogen måde at sige det på, uden at lyde komplet idiotisk, så jeg kan lige så godt sige det sådan her: Hvad ville du sige til at udvide vores lille klub her og samarbejde lidt med syrehovederne?'' Hun ser skævt til siden og skærer et ansigt for sig selv, som lyder sætningen endnu dummere uden for hendes hoved
|
|
|
Post by Lancer on Aug 22, 2010 11:10:58 GMT -5
((Razor))
Razor tygger lidt på sin cigar, mens han ser på hende. Piratbossen har aldrig brudt sig særlig meget om industriarbejderne. Men på den anden side bryder han sig heller ikke særlig meget om konkurrerende piratbander. "Er det dit ramme alvor, Jerin?" brummer han og fjerner sin cigar fra mundvigen for en gangs skyld, idet han betragter hende indgående.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Aug 22, 2010 11:37:31 GMT -5
((Nova))
Zabrakken ser kort på flasken ved hendes side og griner tomt til den "Det ville sgu ellers være en meget god joke," Hun skæver til Razor i den anden ende af bordet, men vender blikket tilbage til flasken da hun begynder at snakke igen, som er det snarere den hun snakker til
"Det skulle ikke være permanent selvfølgelig - aldrig i livet om jeg ville arbejde sammen med den forskruede tosse i længere tid - bare indtil jeg får fat i skatten. Indtil vi får fat i skatten. Derefter kan han rende og hoppe i sin egen syresø for min skyld" Rettelsen kommer mere som en tilføjelse i sætningen, end en egentlig korrektion.
|
|
|
Post by Lancer on Aug 22, 2010 11:54:08 GMT -5
((Razor))
Razor vipper sin cigar mellem fingrene, før han tager sig et ordentligt sug igen. "Samarbejde med industri-arbejderne... høh... det lyder sgu som en god joke, Nova. De er jo... gak... ovre ved syrehovederne." Han kradser sig på siden af halsen. "Skatten, hrrm? Den skat, vi også leder efter?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Aug 22, 2010 12:27:44 GMT -5
((Nova))
"Jada!" udbryder Nova pludselig og ser tilbage på Razor med undren i blikket "Det har jeg sgu da allerede sagt... skulle jeg mene.." hun skæver til flasken igen, og beslutter sig denne gang for at tage den for munden.
"Problemet er at Jockie-drengen ved for meget om den. Han tilbød at vi arbejdede sammen om at finde den, men, hvis jeg siger nej finder han den sgu nok alligevel, og det er noget lort. Det gider jeg fandme ikke"
|
|
|
Post by Lancer on Aug 22, 2010 12:50:59 GMT -5
((Razor))
"Nej, det er ikke så godt...." Razor tygger lidt på den oplysning og harker lidt ned i sin hule hånd. "Det kan vi Sithme ikke have, Jerin. Så vi skulle slå pjalterne sammen med dem og snuppe skatten fra værkføreren selv, når han mindst venter det?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Aug 22, 2010 13:04:33 GMT -5
((Nova))
Et næsten upåvirket smil stråler op på zabrakkens mund. "Du er tankelæser, kæreste Razor! Skål på det!" hun fortærer endnu en god slurk af hvad der end er i flasken.
"Hvis vi er rigtig heldige, kan vi måske endda få gjort kål på syrehovederne i samme hug! For Kessel, det ville være skønt. Er du mæt?" tilføjer hun stadig med et smil
|
|