|
Post by Lancer on Aug 23, 2010 11:55:05 GMT -5
((Razor))
"Ja, jeg er jo ikke ligefrem Jedi, men man kender jo folk..." Razor kvaser sin cigar mod armlænet og fisker en ny op fra sin jakkelomme. Han tager sig tid til at tænde den og tage sig et ordentligt sug. "Mæt? Høh, jeg var sgu aldrig sulten, Nova. Men ja, det lyder som om at du virkelig har skudt Acklayen denne gang."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Aug 23, 2010 12:22:41 GMT -5
((Nova)) Den blåhårede kaptajn sukker og prikker til resterne af mad på hendes tallerken med en finger. ''Nah, heller ikke mig. Men Xilver har da i det mindste fået lov at lege med alt den finere madkunst han altid snakker om.'' Hun smiler skævt for sig selv og tager sin flaske for munden igen. ''Ja, jeg er faktisk slet ikke så dum, hvis jeg selv skal- nåh, for Kessel. Man har sgu drukket min rom. Har du ikke et eller andet nede i din ende, kaptajn?'' Hun lader flasken glide ud af hånden så den kolliderer med bordkanten og aflives af gulvet med et krash
|
|
|
Post by Lancer on Aug 24, 2010 14:54:02 GMT -5
((Razor))
"Xilver? Har han endnu ikke slået nogen ihjel med sin mad??" Razor griner skævt og griber en tilfældig flaske, som han kaster hen over bordet til Nova. "Høh, Nova, der er sgu da heller aldrig nogen, der har stemplet dig som dum!"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Aug 24, 2010 15:23:35 GMT -5
((Nova)) Nova hæver højre hånd for at gribe den flyvende flaske, som passerer lige forbi den og smadrers et sted i baggrunden. ''nåh...'' mumler hun for sig selv og sænker automatisk hånden igen. ''phøh, visse spydigheder har man sgu da ikke været fri for gennem tiderne,'' hun tripper lidt med fingrene på bordpladen "Men nuvel, jeg ringer til Jokie-drengen i morgen og arrangerer et fælles møde. Nogen indvendinger som du tror jeg vil tage mig af, Kaptajn?"
|
|
|
Post by Lancer on Aug 26, 2010 3:41:53 GMT -5
((Razor))
Razor kradser sig på siden af kæben. "... Skal vi komme alene, eller kan jeg roligt kalde Row op og bede ham at få sat røven i gear?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Aug 26, 2010 6:14:02 GMT -5
((Nova))
Zabrakken nikker roligt "Vi skal helt sikkert komme alene, så hent du ham bare op. Jeg foreslår vi mødes et neutralt sted. Jeg sætter mine folk til at finde et skur eller sådan noget ude i øden," Hun finder selv en cigar frem mens hun snakker - der ligger åbenbart nogle løst rundt på bordet - men da hun tænder den med en stikflamme, kommer hun pludselig i tanke om noget
"For Kessel sgu da. Jeg havde helt glemt noget," Med den rygende cigar i munden og lighteren stadig i hånden, er hun pludselig er oppe fra stolen og på vej hen mod et tildækket fad på bordet. Skulle man før have undret sig, er det ny synligt at hun foruden korsettet bærer en mørk nederdel med få, store blomder , sat op i den ene side.
|
|
|
Post by Lancer on Sept 23, 2010 3:31:50 GMT -5
((Razor))
"Så Row er hermed kaldt tilbage fra sin jagt." Razor tygger på sin cigar. "Det bliver han sgu ikke glad for." Piratkaptajnen rejser sig halvt for at se efter Novas... ryg, da hun går hen til det tildækkede fad. "Glemt noget, Nova? ... håber fandme ikke, at det er desserten..."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Sept 23, 2010 11:40:19 GMT -5
((Nova))
"I så fald kan jeg lige så godt...-" Sætningen dør da zabrakken i det samme løfter låget på fadet som afslører.. absolut ingenting
"Hva' Kessel..." mumler hun stadig med cigaren i munden (selvom den godt nok er på kanten til at falde ud) og uden åndstilstedeværelse nok til at sætte låget fra sig
|
|
|
Post by Lancer on Oct 3, 2010 5:25:32 GMT -5
((Razor))
".... et tomt fad?" Razor hæver et busket øjenbryn. "Hold da op, Nova. Der tog du sgu røven på mig. Det havde jeg ikke regnet med, høhøhøh....."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 3, 2010 15:31:22 GMT -5
((Nova))
Zabrakken udstøder en meget misfornøjet lyd og kyler låget hen over bordet så det vælter ind i forskellige andre fade med et rabalder. Fra før at virke måske en smule sløv (og muligvis bedugget), lyser hendes blik pludselig meget levende op.
"Hvem i det ledeste sith-røvhul er det, der render rundt og nakker min spiritus!!?" Hun drejer om sig selv og begynder at gå rundt som hun plejer når hun har brug for at få afløb for noget "Man kan fandme ikke have sine ting i fred mere!! Det er garanteret Trash, den mølædte gamle gedefrakke som har haft sine lange lusede fingre for langt fremme! Ved alt Taris lort, han skal sgu få med mig at bestille! Stjæle en stakkels kvindes sidste drikkeønske - man skal fandme stå model til meget..!!" Hun køler dog hurtigt ned trods den store mængde brok, og imellemtiden er hun nået op forbi Razor og på vej til at trampe tilbage igen, da hun efter at have skævet til ham igen tilføjer med en mere træt sukken:
"Hvad Kessel er det også du har lavet med dit ansigt, Kaptajn?"
|
|
|
Post by Lancer on Oct 4, 2010 14:52:49 GMT -5
((Razor))
"..."
Razor har forholdt sig tavs under hele Novas brandtale - eller branderttale. Nu ser han dog en anelse forvirret op på hende.
"Mit ansigt? Hvad fanden er der med mit ansigt, Nova?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 4, 2010 15:01:15 GMT -5
((Nova))
Nova var ellers ved at tage det første skridt tilbage, men stopper op halvt i det og må trippe mere eller mindre elegant for at holde balancen
"Det er rigtigt, det var det , der var spørgsmålet," siger hun en smule irriteret og virrer med hovedet "Der er et eller andet ændret ved det... - ser sgu underligt ud" hun vifter med hånden i cirkler foran sit eget ansigt som for at hjælpe Razor til at forså hvad hun mener
|
|
|
Post by Lancer on Oct 4, 2010 15:05:56 GMT -5
((Razor))
Razor lader en hånd glide over sit ansigt. Det eneste mærkelige ved ham er sgu da... "Jeg har givet mig selv en velfortjent barbering?" svarer han og kradser sig på siden af kæben. Det klør sgu lidt.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 4, 2010 15:12:19 GMT -5
((Nova))
Nova ser tilbage på Razor med en vis skepsis, men så kan hun pludselig se det. Åbenbart er det ikke helt overbevisning nok, for hun træder et skridt tættere på, og ser med en vis skepsis og en smule uforstående omtalte kæbe an.
"Sgu da noget underligt noget at begynde på..." mumler hun stadig med en snert af en eller anden form for irritation
|
|
|
Post by Lancer on Oct 4, 2010 15:16:35 GMT -5
((Razor))
"Høh... synes du?" Razor sender hende et skævt grin. "Jeg gjorde det ellers for din skyld, kæreste Nova." Piratkaptajnens arm rækker op for at lægge sig om livet på den anden piratkaptajn og trække hende til sig.
|
|