|
Post by Lancer on May 25, 2010 17:16:33 GMT -5
((Razor))
Razor ser et øjeblik på hende, hans mund åben, da han skulle til at sige noget.
Det vælger han så at lade være med.
I stedet kolliderer hans hånd med hans pande og glider ned over hans ansigt.
"Din hørelse fejler absolut ingenting, Nova..." mumler han og læner sig tilbage i stolen, idet han slår ud med hånden. "Men de tog nu af sted i et skib, som ikke var mit, så hvad pokker... Jeg har sendt Row ud efter dem."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 25, 2010 17:50:18 GMT -5
((Nova)) Nova smiler bredere og kan ikke tilbageholde en klukken ''Uha, så er far vred, hva? - Hihi! -'' Hun må lægge en arm over den hoppende mave, for hun kan fortsætte - stadig med et grin ''Det var da også ærgerligt at de ikke kunne time det sådan at de kunne stikke af sammen med Mr Waydown, så havde du da sparet et skib''
|
|
|
Post by Lancer on May 27, 2010 13:34:55 GMT -5
((Razor))
"Meget ærgerligt." Razor nikker. "Jeg ligger sgu ikke søvnløs over det. Mash skaffer en ny båd til den tomme plads. Det andet tilhørte jo Hr. Metara... og det var sgu ikke for kønt!"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 27, 2010 16:49:27 GMT -5
((Nova)) ''Nej, det var vel ikke overmalet med grafitti,'' griner Nova og ryster på hovedet med et smil. Hun prikker tilbagelænet til maden som hun ligger lidt på, som overvejer hun om hun skal sige det ene eller det andet. ''Har du nogle planer for det med Trut?'' spørger hun så og begynder at spise igen
|
|
|
Post by Lancer on May 28, 2010 5:31:00 GMT -5
((Razor))
"Høh..." Razor klør sig i nakken. "Man kan vel ikke ligefrem kalde det en plan. Men jeg havde forestillet mig, at når Row får slæbt mine to 'fortabte børn' hjem igen, så hjælper de med at få ham rodet ud af det banthamøg.... Stjernerne må vide, at han sgu er god til at rode sig ud i den slags."
Et skævt grin dukker op på piratkaptajnens ansigt. "Og så kan man også lige benytte sig af lejligheden til at ryste Republikken lidt. De har virket så sløve her på det sidste."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 28, 2010 8:28:01 GMT -5
((Nova)) Zabraken ryster let på hovedet for sig selv og øser noget fra et andet fad op på sin tallerken ''Det sidste kunne jeg forstå... Men ærligtalt, Razor... Om jeg fatter at du gider bruge tid på den sinkes ve og vel'' Hun ryster igen på hovedet med et grin og en rullen med øjnene. ''Det skulle undre mig rigtig meget om han i det hele taget vil være taknemmelig for at blive bragt tilbage''
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 7:27:27 GMT -5
((Razor))
"Knægten har en uforlignelig evne til at rode sig ud i problemer, hvis alvor overstiger enhver forstand," fnyser Razor. "Han skal have nogen til at gribe sig i nakken og hive ham ud af det. Kald det en handling af mangel på bedre aktiviteter her på Taris...." Han hugger kniven i en luns kød fra det nærmeste fad. "Og om han vil være taknemmelig eller ej, det vil tiden vise. Jeg bryder mig ikke om folk, der pludselig forsvinder ud i den store galakse."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 31, 2010 7:40:20 GMT -5
((Nova))
Kaptajnen på den anden side klukker igen af grin.
"Skal det virkelig komme fra dig? En pirat?" Hun slår ud med den hånd hun har en kniv i "Folk skal da have lov at forsvine, hvis de vil. Lad dog knægten prøve, hvis det nu er det han så gerne vil. At han ikke kan finde ud af det, må han jo selv lære, når Republikken gør det af med ham," Hun sukker og læner sig lidt tilbage i stolen, idet hun holder sin kniv mellem et par fingre i en slags åndsfjern balanceleg
"Det var da også Kesselsk som dit fadergen er gået amok. Har du ikke børn at se til i forvejen, gamle mand?"
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 11:25:17 GMT -5
((Razor))
"Mine unger klarer sig sgu fint uden min indblanding, Jerin," svarer Razor med et grin. "Bedre end du umiddelbart ville tro, når det er mine afkom, vi snakker om." Han tager en bid af sin luns kød, før han lægger kniven på tallerkenen. "Bare fordi man er pirat, betyder det sgu ikke, at man er ligeglad med sine folk. Trace er en Manticore-pirat. Du burde kende vores kodeks."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 31, 2010 11:59:53 GMT -5
((Nova)) Nova fnyser og gør et kast med hånden. ''Lad os nu ikke gøre dig mere nuttet og god end du er, min kære kaptajn. Jeg passer sgu også på mine folk. Men der skal mere end en tosset krussedulle til at sikre sig loyaltet hos os.'' Hun ser undersøgende, og en smule skeptisk, på Razor. Så hæver hun et øjenbryn med et skævt smil. ''Men der ligger måske mere i det, end det...?''
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 13:35:12 GMT -5
((Razor))
"Høh... Hvad Kessel skulle det være?" Razor knækker sine knoer. "At jeg ser fordelen i at have en Jedi - hvor uheldig han end må være - ombord?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 31, 2010 14:11:13 GMT -5
((Nova)) Den blåhårede zabraks smil bliver alt for sødt da hun lægger sin kniv fra sig og lands sig ind over bordet idet hun folder hænderne foran sig. ''Så det er derfor du gør dig så Kesselsk meget besvær for den sørgelige taber, kæreste?''
|
|
|
Post by Lancer on Jul 4, 2010 13:25:20 GMT -5
((Razor))
Razor trækker på skuldrene med et skævt grin og lægger kniv og gaffel fra sig. "Er det derfor, at jeg gør mig så meget Kesselsk besvær, tror du, søde Jerin?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jul 6, 2010 10:17:09 GMT -5
((Nova))
"Tag det som mit bedste bud," smiler zabrakken. "-Og dog," indskyder hun, idet en tanke ser ud til at slå hende mens hun ser på den anden kaptajn. "Det kunne jo tænkes," Hun klukker dæmpet for sig selv, åbenbart underholdt af sin egen tanke "Eller kunne det? Er han virkelig kommet til at holde af sin lille, forvirrede jedi-klovn?" fortsætter hun med en slags "nusse-pusse"-trutmund
|
|
|
Post by Lancer on Jul 24, 2010 15:27:21 GMT -5
((Razor))
Razor udstøder et fnysende grin. "Holde af, Jerin? Høh, du ved sgu da, at der kun er dig i mit liv!!" Han fisker en cigar op af sin lomme og tænder den med en lighter fra modsatte lomme.
|
|