|
Post by Trine the Destroyer on Apr 14, 2010 14:47:59 GMT -5
((Nova))
Nova ryster på hovedet. "Hvorfor Kessel bruger du dog overhovedet tid og kræfter på ham?" Hun rækker selv ud efter en af de to tomem flasker der står ved hende, og regner vist ikke med at få noget svar på det første spørgsmål. Hun fortsætter i hvert fald med at snakke
"Jo, vi- .." Hun når næsten at tage flasken til munden, da det går op for hende at den er tom og hun sætter den fra sig igen.
"Jeg keder mig, Razor," siger hun efter en lille pause og sætter en albue i bordet så hun kan hvile hagen på en knytnæve idet hun ser hen over bordet til den anden kaptajn. Hendes temme er underlig hul at høre på "Jeg mener virkelig meget. Jeg tror jeg bliver sindssyg så meget jeg keder mig. Det gnaver inden bagi, jeg kan mærke det"
|
|
|
Post by Lancer on Apr 14, 2010 15:35:22 GMT -5
((Razor))
"Du keder dig." Razor læner sig tilbage i stolen og tager en dyb slurk af sin flaske. "Det er sgu længe siden, at jeg har hørt det fra dig, Jerin. Kedsomheden er en pirats værste fjende." Han sætter flasken fra sig og klør sig på siden af kæben, som om det stadig er mærkeligt at være barberet.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 15, 2010 0:30:42 GMT -5
((Nova)) Nova virrer irriteret med hovedet ''Jeg er træt af det. Pissetræt.'' Hun læner sig tilbage i stolen med du svagt suk ''Ved du hvad jeg savner, Razor?'' Hvis Razor havde nogle kvalificerede bud herpå får han imidlertid ikke mulighed for at bringe dem på banen, for Nova fortsætter med det samme: ''jeg savner ikke at skulle tænke så fandens meget over alt hvad jeg foretager mig. Jeg bliver sindssyg af at skulle overveje, hvorvidt det ene til føre til krig, eller om det andet til gøre nogle andre sure! Hvornår Kessel har jeg skulle stå til ansvar for Republikken eller 'Shadda eller andre forbandede pirater!?'' Nova slår et par gange ud med hænderne mens hun taler - i øvrigt mere og mere højlydt - og her slår hun en knyttet næve ned i bordet. Ikke desideret voldsomt, men bestemt markant. ''Jeg savner Taris,'' fortsætter hun. ''Jeg savner Taris som det var, da man ikke sad her fordi man ikke tør sidde andre steder, og egentlig knap tør bevæge sig på planeten alligevel...'' Nova læner sig lidt tilbage igen, og rynker panden med en svag antydning af 'har jeg lige sagt for meget?' i blikket som søger lidt til siden. ''Æd noget mad, Razor,'' siger hun så, vifter lidt med hånden i retning af det anrettede bord.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 25, 2010 14:48:34 GMT -5
((Razor))
Razor ser på hende, som om han slet ikke har hørt hende. "Du savner at være pirat." Han fnyser. "Det er du sgu ikke den eneste, der gør. Taris har ændret sig. Og ikke til det bedre." Han kaster et blik på maden foran sig og griner skævt. "Kan du huske, da man rent faktisk kunne sidde på Det Sorte Hul uden at skulle holde øje med Revan og hver mand?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 25, 2010 15:35:33 GMT -5
((Nova))
Zabrakken griner kort med en bitter undertone. "Det føles fandme som en anden virkelighed. På den ene side har jeg det som om det var igår..." Hun sukker med en bitter trækken i mundvigen. "Og på den anden side kunne jeg umuligt forestille mig at gå ned og bestille et værelse - ja, ikke engang en portion rigtig mad og slappe af, hvis jeg skulle gøre det her om lidt."
"Det er noget pis!" udbryder hun så og rækker igen efter flasken på bordet. "Jeg ville ikke en- " Endnu en gang går det op for hende at flasken er og bliver tom. Hun sender den et bebrejdende blik og kyler den så bag om ryggen, hvor den smadres mod gulvet "Jeg ville ikke engang kunne sige hvornår det lort er startet. Kan du sige mig det, Razor? Lige pludselig går det bare op for en at den frihed man lever i, pludselig er blevet stort fængsel." Hun griber en af de knive der, faktisk ganske pænt dækket, ligger ved hendes tallerken og stikker den i et stykke anrettet kød fra et af fadene
|
|
|
Post by Lancer on Apr 25, 2010 16:10:55 GMT -5
((Razor))
Razor tager sin kniv og tapper den let mod siden af sin kæbe. Han må indrømme, at han ikke mærker så meget til situationen på Taris, bort set fra når han besøger basen på landjorden. "Har du overvejet at prøve, Jerin?" spørger han og sender et skævt grin til Nova for enden af bordet.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 25, 2010 16:32:58 GMT -5
((Nova))
"Hvad, prøve hvad?" siger Nova mens hun tygger på en bid kød. Hun synker og sender Razor et spørgende udtryk som dog ikke varer længe ved, før hun selv fortsætter
"Prøve at gøre noget? Ja, selvfølgelig har jeg overvejet at gøre noget!" Om hun har gættet rigtigt, bekymrer hende vist ikke så meget. Hun vifter med kniven og kødet og virker bare optaget af det hun selv har at sige
"Jeg har ved alt lort tænkt af Kessel til! Hvorfor fanden skulle jeg dog finde mig i at galaksen åbenbart er imod mig? Jeg kan sgu da gøre som jeg vil! Til Kessel med bekymringer og folk der står og ånder en i nakken! Men man bliver sgu bange alligevel, gør man! Og så viser det sig at man åbenbart er sin egen værste fjende. Jeg tør sgu ik-" Her stopper den passionenrede, omend ikke så sammenhængende, talestrøm pludselig. Igen er det som om zabrakken pludselig bliver opmærksom på at Razor også er her, og hvad det egentlig er, hun har sagt, og lader det rotere en ekstra gang i hovedet, idet hun blinker lidt. I en lille pause skæver hun til kniven i hendes hånd, hvor kødet i et af viftene er fløjet af
"... Æd din mad, Razor," siger hun så i en mørkere og meget bydende tone, og følger med øjnene kniven som hun stikker i et nyt stykke kød
|
|
|
Post by Lancer on May 3, 2010 13:03:16 GMT -5
((Razor))
"Hvaa..." Razor griner skævt ad den anden piratkaptajn. "Er jeg her for, at du kan græde ud ved min skulder eller dominere mig? Jeg er frisk på begge dele, Kaptajn." Han gør dog, som han får besked på og hakker sin kniv i et stykke kød på den nærmeste tallerken.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 3, 2010 16:18:51 GMT -5
((Nova))
Nova sidder et øjeblik bare og ser på Razor. Et øjeblik hvor det ikke er til at sige hvorvidt hendes konstant skiftende blik afspejler et brændende lyst til at kyle de tre knive hun sidder med hårdt efter ham, eller om hun vil flække i et grin.
Til sidst skilles hendes læber dog i et skævt smil. "For Kessel, jeg bliver gammel før tid af det her pis." Hun øser et par fyldte grøntsagslignende ting op på tallerkenen,og begynder at bide til en af dem, hvorpå hun falder lidt mere tilbage i stolen med et suk
"Fortæl om noget rart, Razor. Et eller andet sjovt..." Hun krydser den ene arm over brystet og nipper lidt til den grøntsag hun har spiddet på en kniv og holder med den anden hånd
|
|
|
Post by Lancer on May 5, 2010 16:23:44 GMT -5
((Razor))
"Hmm...." Razor kradser sig på siden af kæben. "Noget sjovt. Kan du huske, dengang du snød mig og fik mig til at give dig koden til min kaptajns romlager?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 5, 2010 16:48:48 GMT -5
((Nova)) Novas blik søger kort opad som prøver hun at finde episoden et sted tilbage i hukommelsen. Samtidig begynder et lidt varmere smil langsomt at brede sig på hendes læber. ''For Kessel da, ja'' hun udstøder et grin idet scenen vist passer forbi hendes indre blik. ''Ved Malaks skaldede fjæs, jeg havde slet ikke troet at man kunne forcere Taris' tage i så høj fart... Heh... Det var sgu noget af en løbetur jeg fik ud af det...'' hun klukker fortsat lidt for sig selv og ser på tilbage hen over bordet, idet hun peger med sin kniv (fra hvilken grøntsagen nu er blevet spist) mod Razor. ''Men du fik sgu da også halen påkomedie så vidt jeg husker?''
|
|
|
Post by Lancer on May 6, 2010 4:02:47 GMT -5
((Razor))
"Så vidt du husker??" Razor brøler af latter ved mindet. "Jeg troede sgu, at Volgan ville gøre alvor af alle sine trusler og kølhale mig i det tomme rum!! Den gamle var ved at fare op gennem det hullede tag på Slayer's End, så rasende var han.... høhøh... og det hjalp sgu ikke, da jeg forsøgte at minde ham om hans ytring omkring, at rigtige mænd ikke drak rom, men kun hjemmebryg!!" Han tager en bid af sin kødluns. "Jeg var heldig, at han var så forpustet af at jage dig hen over tagene, så kølhalingen blev udsat på ubestemt tid!! Høh, du var sgu dårligt selskab for mig, Jerin."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 6, 2010 7:59:25 GMT -5
((Nova))
Nova griner varmt og sprudlende selv lidt efter, Razor har sluttet fortælingen. Efterhånden dæmpes det dog ned i en klukken.
"Sikke noget pis. Jeg har snarere været dit bedste," griner hun, og er allerede langt mindre anspændt. "Volgan var fandme også noget af en idiot" tilføjer hun og hakker ned i endnu en grøntsag. "Nogen gange tror jeg næsten, jeg havde ondt af dig"
|
|
|
Post by Lancer on May 25, 2010 2:23:45 GMT -5
((Razor))
"Pis med dig, Nova!!" griner Razor. "Du var flad af grin, hver eneste gang det lykkedes dig at få mig i fedtefadet hos Volgin for noget, som du stod bag!! Og jeg var sgu naiv nok dengang til at hoppe på dine små lege..." Han ryster på hovedet. "Naiv er man sgu ikke længere..."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 25, 2010 8:10:00 GMT -5
((Nova))
Nova smiler fra den anden side af bordet. Først lidt for sig selv og derefter til Razor
"Årh, hold da op, vi havde det sgu da meget sjovt det meste af tiden," Hun stryger en blå hårtot bag øret og tænker kort over Razors sidste kommentar
"Det vil jeg nu ikke ligefrem sige, kære kaptajn. Eller har jeg hørt forkert, da man fortalte mig at et yndigt ungt par snuppede et af Manticores gode skibe og fløj afsted til den lyserøde sky?"
|
|