|
Post by Julie the Merciful on Jan 8, 2010 15:59:16 GMT -5
Ind i mellem sker det, at der går lang tid før man kan poste igen. Om dette skyldes ferie, stress, for mange lektier, for lidt inspiration eller noget fuldstændig andet, er alle lige lovlige grunde - så længe du husker at melde dig væk fra spillet, så vi andre ved at du ikke har glemt os Dette kan du gøre i denne tråd.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Feb 7, 2010 12:39:19 GMT -5
Jeg undskylder mit fravær de seneste par dage, men regner med at få indhentet de forsømte i aften.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 9, 2010 16:07:45 GMT -5
Jeg tager til Norge her på torsdag, så der kommer nok ikke mange posts fra mig derfra og en uges tid frem
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 20, 2010 9:08:18 GMT -5
Okay, jeg er vist rigtig dårlig til at holde mig væk, når jeg siger at jeg er det. Men nu er jeg i hvert fald også fysisk tilbage i Danmark
|
|
|
Post by Gaston on Feb 25, 2010 16:29:55 GMT -5
Jeg holder fødselsdag i morgen og skal nok bruge lørdagen på at sove og gøre rent, og skal også noget søndag så jeg er nok ikke videre aktiv de kommende dage
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Feb 28, 2010 11:56:39 GMT -5
Jeg vil nok være ekstra langsom og fraværende i løbet af de næste 2 uger, da jeg har SRO forberedelse og en masse skriftligt arbejde i øjeblikket!
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 1, 2010 17:21:03 GMT -5
Og så skriver jeg på Gastons vejne:
Han regner desværre ikke med at få leveret så mange posts før slutningen af ugen, da han er igang med et større ansøgningsprojekt
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 6, 2010 16:15:18 GMT -5
Så synes jeg egentlig også at det er på sin plads at nævne at både Kristian/Gaston og jeg i disse tider er på ferie, og nok ikke poster på turbo
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 20, 2010 12:56:56 GMT -5
Jeg til gerne beklage mit fravær her i weekenden. Jeg troede , jeg fik postetid, men det gjorde jeg ikke xD I bliver bombet med posts på mandag i stedet
|
|
|
Post by tobitail on Mar 25, 2010 13:48:57 GMT -5
Så er det vist mi tur - Jeg kommer nok ikke til at poste særlig meget denne weekend da der er indflytter gøgl, fødselsdag og live rollespil, og jeg beklager alt mit fravær fra især med Ferell. Er tilbage efter weekenden ^__^... håber Krad og Catch overlever så længe, og at Kallawarr ikke spiser Xandra xD
|
|
|
Post by Lancer on Mar 29, 2010 3:05:52 GMT -5
doh!! Efter hektisk studieliv, opgaver og en nærtforestående 3-ugers eksamen plus magtovertagelse på efterskole er jeg hermed klar igen .... Håber at mine karakterer stadig er funktionerende i mit hoved
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 29, 2010 4:53:52 GMT -5
jeg undskylder også mit fravær den forgangne weekend... Har været i The Nine Hells, og nogen havde åbenbart lukket portalen så jeg ikke kunne komme tilbage til the Plane of POTOR... (eller også har jeg bare været hos Emil og glemt at poste, det er også en valgbar forklaring )
Godt at have dig på banen igen, Karen.
|
|
|
Post by Gaston on Apr 1, 2010 1:34:18 GMT -5
så smutter jeg væk fra spillet, jeg regner med at være tilbage mandag igen
|
|
|
Post by Kallawarr on Apr 2, 2010 4:46:11 GMT -5
Så er jeg tilbage efter to dage i Holland
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 2, 2010 6:28:02 GMT -5
Velkommen tilbage til både kall og lancer. Jeg vil nok ikke være så voldsom i min posting over weekenden
|
|