|
Post by Gaston on Apr 6, 2010 10:07:10 GMT -5
så er jeg også tilbage
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 7, 2010 2:05:46 GMT -5
Jeg er iøvrigt også tilbage efter en travl weekend. Undskylder til alle, som har følt sig overset med posts Jeg vil se at få indhentet det forsømte i løbet af i aften.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 20, 2010 4:39:01 GMT -5
Endnu engang vil jeg gerne undskylde at jeg ikke har været så aktiv på det sidste :´) Fortvivl ej, jeg er hverkén død, borte eller´har glemt jer, og jeg skal nok tage mig sammen xD
Undskyldninger? For meget solskin, D&D, Photoshop og generelt for meget liv !!! Vi ser at få det ryddet af vejen snarest muligt, især det med livet. Jeg bliver undead så jeg ikke behøver søvn og har tid til at poste hele natten.
|
|
|
Post by Gaston on Apr 21, 2010 13:38:35 GMT -5
så forsvinder jeg, og regner med at være tilbage en gang lørdag aften
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 27, 2010 6:32:43 GMT -5
jeg burde efterhånden være tilbage på banen igen Forventer at få postet alle steder jeg mangler idag. Skulle jeg have glemt et sted så skriv til mig på pb eller msn Hvis i har en tråd, hvor min (eller more likely mine karakterers) tilstedeværelse er ønsket, eller I fx ønsker at lave en tråd med mig, må I også gerne sige til.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 27, 2010 16:39:01 GMT -5
Så må jeg hellere melde ud her. Som nogen måske ved, deltager jeg i en forestilling som herfra og til sommer tager mine aftener. Jeg vil stadig være aktiv selvf. men i hvor stort omfang afhænger lidt af hvor kvæstet jeg er de forskellige dage
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 27, 2010 16:51:04 GMT -5
ÅH NEJ!!!! Trine forsvinder fra nu af og til sommer! Konstant! Hun vil slet ikke kunne poste i den periode!!! Overhovedet! *forsøger at skabe panik* ... eller noget. Godt at vi lige fik styr på det.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 30, 2010 6:18:05 GMT -5
Denne weekend står den iøvrigt på familie og konfirmationer, så det vil blive småt med posts fra min side.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jun 7, 2010 14:48:09 GMT -5
Selvom jeg i grunden allerede har meldt at der er chance for at jeg ikke poster i denne periode, vil jeg nu alligevel skrive at der muligvis kommer tl at gå endnu et par dage hvor jeg ligesom denne weekend overhovedet ikke får stukket hovedet ind på forumet. Bare så I ved at jeg ved det
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jun 17, 2010 5:03:49 GMT -5
Skulle nogen finde på at poste til mig, er det ikke sikkert jeg svarer den næste halvanden uges tid, da jeg er borte hjemmefra. Lad det dog ikke holde nogen tilbage!
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jun 21, 2010 6:08:10 GMT -5
Nu nærmer ferietiden sig jo hastigt. Derfor vil jeg allerede nu annoncere at jeg tager bort på ferie fra på lørdag den 26/6 og kan forventes hjemme igen omkring den 15/7. Roskilde og Island here I come!! ;D Skal dog nok sørge for at få postet så meget det lader sig gøre i løbet af ugen.
|
|
|
Post by Gaston on Jun 25, 2010 1:56:43 GMT -5
Jeg tager også på roskildefestival så der kommer nok ingen posts fra mig i næste uge
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jun 27, 2010 4:49:37 GMT -5
Det er nok på sin plads at nævne at jeg også er væk den næste uges tid. Derefter er jeg tilgengæld også tilbage i fuldt vigør igen og skal nok få hentet ind på alt det forsømte
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jul 6, 2010 9:44:23 GMT -5
Så er jeg tilbage! Nu med liv og masser af tid. Så lad os få gang i festen herinde! =D
|
|
|
Post by Gaston on Jul 8, 2010 11:09:00 GMT -5
så er jeg tilbage igen, og undskyld jeg har været lidt lang tid om at vågne efter roskilde
|
|