|
Post by Sokken on Dec 6, 2010 12:35:11 GMT -5
Jeg kommer heller ikke til at være så aktiv den næste uge... Jeg har eksamen i personlighedspsykologi D: Men jeg vil forsøge!
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Dec 6, 2010 12:41:17 GMT -5
Er det mon derfor at Aym pludselig synes at have gennemgået en personlig udvikling? xP Lykke til med eksamen-spaset btw
|
|
|
Post by Sokken on Dec 6, 2010 12:47:27 GMT -5
Ah, det er da der, svaret ligger xD Eller.. Personlig udvikling har vi ikke lært om; vi har kun læst teoretikere -______- Men tak! Det skal nok blive... sjovt.
|
|
|
Post by Gaston on Dec 8, 2010 18:01:12 GMT -5
så er jeg tilbage for en kort bemærkning da jeg stadig har to eksamener, men poster i hvert fald frem til lørdag, så kommer jeg nok først på igen fredag næste uge
|
|
|
Post by Felisjanen on Dec 15, 2010 11:32:22 GMT -5
Jeg skal altså til Tjekiet og nalde ting fra det gule marked fra den ...fra på lørdag til onsdag. Ved ikke om jeg får tid til at poste om fredagen. for har afleveringer for der. så hvis ikke må i hygge jer.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Dec 16, 2010 6:39:26 GMT -5
Jeg tager til Sjælland i morgen, og så er der dømt kvalitetstid med hele familien. Hvis nogen skulle komme til at mangle en post fra mig, er i velkomne til at poke mig, og så skal jeg forsøge at gøre noget ved det. Ellers: god jul og godt nytår!
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Dec 18, 2010 16:02:37 GMT -5
Kære alle spillere Nej, jeg er ikke forsvundet helt fra boardet. Jeg beklager på det dybeste mit store fravær, der desværre for tiden kommer til at gå alt for meget ud over jer. Skole-arbejde og lignende fylder en del i mit liv for tiden, så det er begrænset hvor meget tid og inspiration jeg har til skrive posts. Jeg håber det bliver bedre i det nye år, men indtil videre skal I ikke 'regne' med mig på poste-området, og I skal være velkommende til at finde nogle andre tråde at poste i, end dem hvor jeg er med. Hvis der er noget hvor I akut mangler mig for at komme videre eller på anden måde har brug for min assistance, er jeg stadig ofte til rådighed på msn eller over pb. Julehilsner herfra.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Dec 21, 2010 10:35:42 GMT -5
De sidste par dage har jeg ikke været så meget on the spot heller, det beklager jeg, men juletiden rammer jo os alle. Derfor vil jeg heller ikke love at være det i næste uges tid, selvom jeg selvfølgelig som altid holder et øje herinde.
Som bonus-info kan jeg sige at jeg d. 2. januar begynder på højskole. Det vil selvfølgelig ikke hindre mig i at være aktiv herinde, men den første uge af det nye år får jeg en del at se til + at jeg ikke har nogen bærbar (endnu)
Men god jul til jer alle sammen
|
|
|
Post by Sokken on Jan 15, 2011 22:41:03 GMT -5
Okay. Efter onsdag skulle jeg være klar igen. Hvis jeg består den mundtlige prøve D: Oh god, I'm gonna die.
|
|