Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Feb 16, 2010 8:49:04 GMT -5
Palas nikker: "Det samme gør jeg også, når det handler om lyssværdene. Nu har jeg dog aldrig været jedi, eller tilhørt nogle af ordnerne, så måske ved de mere." Palas tøver en smule før han fortsætter, han tror ikke rigtig selv på det. "Eller så har de sikkert bare kommet på en eller anden filosofisk pseudo-løsning på det hele, det plejer de at være rigtig gode til!"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 16, 2010 17:55:20 GMT -5
((Zatti))
Insektet kunne måske godt have fundet bemærkningen morsom, men han holder nu sin reaktion til et almindeligt smil (almindelig for insekter i hvert fald) Hans antenner vibrerer svagt igen, og hans blik viger ikke fra Palas
"Snakker du nu om lyssværd, eller Kraften?"
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Mar 26, 2010 21:17:37 GMT -5
Palas smiler og trækker på skuldrene. "Jeg er pragmatiker, jeg ved jo selvfølgelig at kraften eksistere, men den lange diskussion og krim imellem den mørke og lyse side, vælger jeg lidt at ignorere. Er der noget der ikke passer overens med deres tro, bliver de enten agressive, eller finder på søforklaringer. Jeg foretrækker at forholde mig til realiteter!"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 29, 2010 15:44:36 GMT -5
((Zatti))
Zatti nikker og samler hænderne foran sig
"Ahja. Jeg tror virkelig du havde ret, da du sagde at vi måske ikke befinder os så langt fra hinanden alligevel. Sjovt," siger han og tripper med en finger på hagen "Jeg kender ikke til så mange kraftbrugere med din indstilling. Men på den anden side har jeg ikke mødt så mange i det hele taget. Hmm..tager jeg fejl, hvis jeg løst antager at du stammer fra dette område af galaksen?"
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Mar 29, 2010 16:49:23 GMT -5
Palas griner, imens han tripper fingrene imod flasken.
"Jeg er født på bondeplaneten naboo, men jeg kom i lære af en ligeså pragmatisk mester i en tidlig alder. Vi levede på farten, ikke meget ulig jeres levevis, men da jeg var "færdiguddannet" besluttede jeg mig, at slå mig ned på Taris for en tid, indtil jeg atter tog afsted, men på en eller anden måde, havde jeg altid regnet med at vende tilbage... Og jeg fik vidst ret."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 29, 2010 17:00:37 GMT -5
((Zatti))
Lidt væk sukker Jum for sig selv og skubber sig væk fra sin container, hvorpå han tilslutter sig de andre pirater henne ved lastindgangen.
Zatti bemærker det ikke med et blik-skift, men vibrerer dog lidt med antennerne
"Taris kan godt ende med at... holde fast på en," medgiver insektet med en forstående nikken. Han ser Palas an et par øjeblikke og tænker vist over noget
"Men nu søger du adgang til ting udenfor Taris?"
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Mar 29, 2010 17:30:10 GMT -5
Palas kikker kort op i luften. *Adgang til ting* Jo det kan man vidst godt kalde det. "Republikken besider jo ikke ligefrem den største stabilitet, så de forsøger jo at spille med musklerne ved at rive ben af insekter. Vi kraftsensitive er dårligere stillet, end republikken nogensinde har været, så de har nok set os som et let offer. Det er så her, at jeg forsøger at få dem på bedre tanker."
Palas ryster på hovedet. Hvor lyder han dog forfærdelig idealistisk.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 29, 2010 17:35:31 GMT -5
((Zatti))
Zatti nikker igen tænksomt, og synes ikke at tage særlig notis af insekt-referencen.
"Jeg nupper også lige lidt," indskyder han, og rækker ud efter flasken ved Palas "Så der er alligevel en sag der holder ' en som dig' sammen med de andre brugere af Kraften?"
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Mar 29, 2010 17:47:05 GMT -5
Palas nikker med et leende smil, da han : "Overlevelse er nok den bedste grund, jeg kan komme på, og jeg mener jo vi bør stå sammen på alle sider, men selv nu er jedi og sith ordenen opsat på at slås."
Palas bliver helt fortvivlet over hans brødre og søsters ignorance... Om det var fordi, at han allerede nu var godt snaldert, eller om det var humøret... Så var han i drikkehumør!
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 29, 2010 18:32:39 GMT -5
((Zatti))
Insektet tager en langsom tår af flasken, før han omhyggeligt placerer den på midten af bordet igen.
"Du føler dig måske ligefrem forpligtet til at gøre noget?" siger han roligt
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Apr 1, 2010 8:26:06 GMT -5
Palas trækker lidt på læben og et lille smil bryder frem: "Jeg tror stadig på at vi kraftbrugere kan gavne galaksen... Gøre os klogere, og jeg tror at man ikke skal nægte at dyrke de talenter man har. Hvad Republikken har gang i er en massakre, og det er jo let for mig, at påstå at det er forkert, for jeg er blandt dem der skal dø ud, men jeg tror ikke min holdning havde ændret sig, hvis det var et andet folk, der havde trukket nitten.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 2, 2010 1:06:44 GMT -5
((Zatti))
Zatti nikker igen for sig selv, uden at man egentlig kan være sikker på om det er fordi han bifalder Palas' tankegang, eller om han bare konstaterer hvad den anden siger, for sig selv.
"Det er unægteligt lettere at finde noget at være utilfreds over, når man ligger i samfundets bund. Og omvendt," tilføjer han "Det er let at finde sig tilfreds, hvis ikke man er udsat. Det er ikke mange der tænker ud over den model"
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Apr 21, 2010 16:00:43 GMT -5
Palas nikker... Han er jo dybt enig med Zatti - det vise insekt.
"Jeg bebrejder dog ikke noget... Vi lever i en tid, hvor utroligt mange er presset som citroner, at de ikke har overskud... Det er ikke just en tid for idealisme!"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 22, 2010 15:03:04 GMT -5
((Zatti))
Zatti lader den ene hånd hurtigt kærtegne en antenne, som vil han lige rense den.
"Det er muligt..." siger han "Alligevel synes en masse idealer at blomstre udmærket, synes jeg"
|
|