|
Post by Dust of Chaos on Feb 4, 2010 10:49:12 GMT -5
((Yukais))
"Nej. Men det kan gå an. For en tid.." Hun lægger hovedet let på skrå, og en lok af det løse hår glider fri fra sin plads bag hendes øre.
|
|
|
Post by Lancer on Feb 4, 2010 11:59:30 GMT -5
((Tanné))
"Jeg har levet længe uden det," svarer Tanné og skubber sin halvt løsnede fletning om på ryggen. "Hvad ved du overhovedet om det?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Feb 4, 2010 12:22:15 GMT -5
((Yukais))
Yukais' blegrøde øjenbryn hæver sig langsomt til et skeptisk udtryk, ved Tannés ord. Så ser hun væk med et fnys, inden hun vender hovedet tilbage mod den anden kvinde. "Du føler måske, at du er blevet lagt i lænker, Tanné... Jeg har været ved at kvæles i mine siden afslutningen af krigen." For en gangs skyld er der et hårdt glimt i Yukais' øjne, der måske ikke er helt bevidst.
|
|
|
Post by Lancer on Feb 4, 2010 12:30:26 GMT -5
((Tanné))
Tanné går hen til Yukais og hviler hænderne let på sine hofter. "Så du er ved at kvæles i dine lænker?" Hun møder den rødhårede kvindes blik. "Hvorfor gør du ikke bare noget ved det, Yukais?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Feb 4, 2010 12:48:52 GMT -5
((Yukais))
"Fordi jeg...overlever," hun smiler stramt. "Vi har efterhånden meget til fælles, Sølvlok..."
|
|
|
Post by Lancer on Feb 4, 2010 12:55:02 GMT -5
((Tanné))
Tanné fnyser. "Ja, du klarer dig vel udmærket, fri for kontakt til andre levende væsner, ikke?" Hun rækker op og giver Yukais et blidt klap på kinden.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Feb 4, 2010 13:01:04 GMT -5
((Yukais))
Yukais' hånd skyder op og lukker sig om Tannés fingre, da de har rørt hendes kind en enkelt gang. Som en slange der hugger efter et bytte. Hendes læber former sig langsomt i et smil. "Og du som var bange for at jeg ville gøre nar ad dig..."
|
|
|
Post by Lancer on Feb 4, 2010 13:03:08 GMT -5
((Tanné))
Tanné ser udtryksløst på hende. "Jeg gør ikke nar af dig, Yukais. Jeg stilte dig blot et spørgsmål." Hun gør ikke noget forsøg på at trække sin hånd til sig, men hendes fingre vrider sig lidt.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Feb 4, 2010 13:19:36 GMT -5
((Yukais))
Yukais ler stille bag de blege læber. "Meget vel. Jeg klarer mig, ja. Nogle gange lettere end andre gange,"
|
|
|
Post by Lancer on Feb 4, 2010 13:44:44 GMT -5
((tanné))
Tanné ser længe på hende. Så hiver hun lidt i sin hånd, som stadig er i Yukais' greb.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Feb 4, 2010 16:38:15 GMT -5
((Yukais))
Yukais løsner kun langsomt sine fingres greb, og lader Tanné trække sin hånd til sig. De røde øjne betragter hende tavst, og der er stadig et smil om hendes læber.
|
|
|
Post by Lancer on Feb 4, 2010 16:39:57 GMT -5
((Tanné))
"Vil du være så venlig at gå?" siger Tanné køligt og vender sig bort fra Zeltronen. Hun har virkelig brug for noget tid alene lige nu.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Feb 4, 2010 16:51:31 GMT -5
((Yukais))
Yukais betragter Tannés ryg i tavshed, før hun svarer. "Naturligvis," Hendes stemme lyder helt frisk. "Jeg er oppe en times tid eller to endnu, hvis du får brug for selskab," En konstatering, snarere end en invitation man er nødt til at svare på.
Så vender hun sig, og forsvinder næsten lydløst ud ad døren.
|
|
|
Post by Lancer on Feb 4, 2010 17:00:10 GMT -5
((Tanné))
Tanné bliver stående længe med ryggen til. Så ser hun sig over på skulderen på den lukkede dør, før hun sætter sig ned på sengen og stirrer ned på sine tomme hænder, som om de kan holde alle de kaotiske følelser på afstand...
|
|