|
Post by Julie the Merciful on Mar 16, 2010 11:39:49 GMT -5
Her er iøvrigt noget jeg har gået og grublet over... :
10 ting du måske ikke havde overvejet omkring POTOR (*næsten* propaganda-fri version) xD
1: Har Fødevarestyrelsen virkelig givet Det Sorte Hul en smiley? 2: Har Krad taget hygiejnebevis? ...Har Catch? 3: Hvad er der egentlig i den flaske, Jock Messel og Nova drikker af? 4: ... og hvor højt slog Nova på sit fortitude-save for at overleve at drikke det? 5: Hvad står der mon i §52? 6: Hvornår vender Vizzy tilbage som undead? 7: Er det mon et tilfælde at Trines karakter både kalder sig Rami og ved alt om Xirany? 8: ... Er det så ikke et lidt underligt tilfælde? 9: Kunne det tænkes, at det hele måske er et led i ond, ond plan som Trine har udtænkt for at få hævn over Julie for noget der skete for længe siden, og burde være glemt?! 10: Hvad sker der, hvis man kaster holy water i hovedet på Yukais?
|
|
|
Post by Gaston on Mar 30, 2010 14:43:44 GMT -5
((Fraul)) ,, Javel ja... det må jeg jo hellere få gjort så...Tak for samtalen.", lyder det i den anden ende fra Fraul, og han lægger røret på. Han læner sig tilbage og ser tomt ud i luften noget tid imens han tænker lidt. Hvad har jeg gang i? ... Der er ingen spor, intet... og den §52 formular.. det lyder alt sammen endnu et system jeg skal igennem der ikke for mig nogle vegne. Han sukker dybt. Den der bare kunne bruge kraften til at finde de problem børn.. Men, der er ingen tid at spilde... til en Republikansk base..Alt magt til Bureaukratiet! det har side des opfindelse hjulpet mange offentligt ansatte med at få ikke ihærdige folk til at give op før de går i gang, og resten har givet op efter deres sag er blevet syltet et årstid eller 20....
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 7, 2010 2:13:58 GMT -5
Ankwas burde så afgjort få lønforhøjelse. xD Han er jo mini-demios! Hvilket minder mig om at han og Deimos snart burde få en tråd igen. btw: "Så kom han sgu alligevel," udbryder Nova højt, men gør ingen mine til at ville rejse sig eller på anden vis byde yderligere velkommen" - Jock Messel indskyder noget om, at Nova altså har stjålet hans replik, og mumler noget om copy-right... xD
|
|
|
Post by tobitail on Apr 12, 2010 15:20:24 GMT -5
Nu hvor jeg har set Mike nørde Mars Effect.. Kan jeg ikke lade være med at undre mig over, om folk inde på Potor render rundt med lige så tight en ass som alle dem I Mars Effect?
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 2, 2010 15:54:54 GMT -5
10 persuade points til Krad... eller noget xD Og så skulle al tvivl om hvorvidt Tanné og Yukais har kysset vist være ved at være udryddet nu, skulle jeg mene ?
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 3, 2010 2:02:23 GMT -5
Yuki needs love too <3
|
|
|
Post by Julie the Merciful on May 4, 2010 12:30:44 GMT -5
nej xD
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 4, 2010 15:17:51 GMT -5
Yuki siger, at Deimos skal klappe i, for det ved han slet ingenting om
|
|
|
Post by Julie the Merciful on May 5, 2010 13:59:51 GMT -5
Det var heller ikke Deimos der skrev den besked.... Beviser? Deimos bruger aldrig smilien "xD" Det var de vise ord fra GM herself .
|
|
Thrawn
Alterdreng
Feel the force around you
|
Post by Thrawn on May 11, 2010 13:38:31 GMT -5
Arghh WTF?!?! Det...... går.... jo.... ikke....... Er der nogen, der lige kan sige noget til Yukais og Tanné? Hvad end det lige er, at de har gang i, så er det bare så mega hot forkert
|
|
|
Post by Lancer on May 11, 2010 13:45:47 GMT -5
*grin* Var det Kian, der talte der, T?
|
|
|
Post by Julie the Merciful on May 11, 2010 14:19:35 GMT -5
Måske var T's mening den udstregede del af beskeden. xD
|
|
Thrawn
Alterdreng
Feel the force around you
|
Post by Thrawn on May 22, 2010 13:34:48 GMT -5
Kian var så venlig lige at redigere min besked inden posting Til gengæld fik jeg diskret stoppet ham fra at recitere jedi-koden
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jun 1, 2010 5:24:55 GMT -5
For helvede... Yuki og Tanné.!! O.o først nu får jeg læst hvor galt det egentlig gik i den tråd. Deimos nedlægger veto. Vi vil ikke se den slags griseri I RET!!! Det er en SKÆNDSEL!!! EN SKANDALE!! De burde alle brændes på bålet for deres ukristelige opførsel! Kættere! Hekse! Dæmoner i kvindeskikkelse!!
.. og alt det der...
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jun 4, 2010 2:44:10 GMT -5
Yuki siger tak for de pæne ord
|
|