|
Post by Julie the Merciful on Mar 10, 2010 5:13:21 GMT -5
Han er IKKE en pokémon. Så burde du i hvert fald have kaldt ham tilbage i pokéball'en på nuværende tidspunkt.
Men udover det, tror jeg helt bestemt at Krad og Catch begge på have den feat, der hedder "Of Fail"
|
|
|
Post by Gaston on Mar 10, 2010 14:42:16 GMT -5
Men Zan er lige blevet "Of Win" efter at have kopieret Neo's måde at bruge elevatore på fra matrix! Xirany did't see that comming
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 10, 2010 14:46:56 GMT -5
.... Det var simpelthen for dumt xD Eller for godt. Jeg døde ret meget da jeg læste det.
Btw så skulle han eddermame slå et godt Strength-check for at klare det... O.o
|
|
|
Post by Gaston on Mar 10, 2010 15:16:22 GMT -5
du har glemt at Zan kun slår 20! og at elevatoren havde kørt længere end xirany ville så der ikke var så langt til tops... Det eneste problem er hvordan han vli komme ned når han hænger og dingler der i toppen
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 10, 2010 15:21:19 GMT -5
Slår han kun 20?? xD Er han en gud, da? jeg har læst at guder kun kan crit'e...
|
|
|
Post by Gaston on Mar 11, 2010 10:28:08 GMT -5
det er mugligt... elllers er han en sværd og troldom karakter med utroligmeget i held som han bruger hver gang han laver en syndsyg flugt
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 11, 2010 12:03:54 GMT -5
det tror jeg på..
Btw.. Kalle skal ikke tro på, hvad den kvinde siger. Hun hedder ikke Rami. xD Det tror jeg ikke på.
|
|
|
Post by tobitail on Mar 11, 2010 12:04:47 GMT -5
Jeg vil gerne indskyde at Catch har lvl's som en lvl 15 commoner og et lvl I rogue xD, ellers ville han ikke have overlevet alene på taris så lang tid xD .. Han er bare en lille smule whimpy men det er også fair når en hvis kat synes det er sjovt at drille ham efter at Krad har prøvet at hjælpe så mange gange.. *Cough* Chaotic Evil Missekat*cough*. >__<.
|
|
|
Post by Gaston on Mar 11, 2010 15:32:45 GMT -5
Det er ikke bare en "Chaotic Evil Missekat" det er en level 15 Fighter Rakshasa!!!! Catch har ingen chance mod ham *Infrenalsk latter*
|
|
|
Post by tobitail on Mar 11, 2010 16:59:30 GMT -5
*Giver til skummelt blik fra sig*..
Nej nej, men catch har en lvl 10 fighter i ryggen, af ukendt race der for + 4 til alle stats!!! ..
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 12, 2010 15:14:03 GMT -5
... Hvor har han lige præcis placeret den? jeg kan ikke rigtig få øje på den i tråden, nemlig..
|
|
|
Post by Gaston on Mar 15, 2010 13:09:32 GMT -5
Nu når vi er endt i D&D verden diskution så husk på at Rakshasa som PC starter med 7 levels Monster der giver den lov til at kaste spells som en level 7 scorerer! så kan det godt være at i har 15levels som commoner og 10 levels som fighter og et level som rouge, men i er oppe mod level 7 soocerer (med bedre hd hvis jeg husker rigtigt) og 15 fighter, fra en race der har op til +6 i nogle af sine start stats (ihvert fald efter 3,5 har ikke 4,0 monster manual...)
|
|
|
Post by tobitail on Mar 15, 2010 17:51:47 GMT -5
*Slår det op... og ser det er rigtigt* ... Jeg gider ikke lege med Vlad mere... han må ikke være med i hulen!
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 16, 2010 7:07:42 GMT -5
Iøvrigt vil jeg gerne byde velkommen til vores nye spiller på boardet, PT kendt som "Wierdo", men jeg kender ham som Emil! Tag godt i mod ham og hans karakter, Thomas Andarsi, der er sprunget direkte ud i at ville have job hos Nova... Vi ønsker ham held og lykke.
|
|
Weirdo
Dekan
Introducing Thomas Andarsi
|
Post by Weirdo on Mar 16, 2010 9:50:17 GMT -5
Tak for velkomsten Julie Jeg vil da også lige benytte lejligheden til at sige goddag til alle jer herinde jeg endnu ikke kender meget til, men som jeg glæder mig til at lære bedre at kende og spille med. Og ja, jeg hedder ganske rigtigt Emil og har det allerede supersjovt med at skrive herinde.
|
|