|
Post by Dust of Chaos on Feb 3, 2010 17:06:20 GMT -5
Hvornår har Tanné og Yuki kysset?? o_0 *har vist glemt noget*
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Feb 4, 2010 6:35:11 GMT -5
måske husker jeg forkert xD Mener Yuki snavede hende engang. Måske i svømmehallen eller senere.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Feb 4, 2010 10:45:47 GMT -5
Jeg er ret sikker på, at det aldrig er sket XD Aila fik et dementorkys på vej til sin henrettelse, og det er vist det tætteste Yuki har været på at snave nogen som helst IG Men måske tænker du på en tegning
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Feb 7, 2010 12:33:19 GMT -5
Det er sikkert tegningen så xD eller the fact at det er blevet snakket så meget om.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 16, 2010 18:23:39 GMT -5
Jeg har med mit norske net, fået fantastiske frynsegoder! Norske reklamer!!
"Fly til Bornholm Faste lave priser. Bestill flybilletten nå!"
"Stort utvalg av Change Pro. Raskt og trygt og billig!"
Og fucking også om de ikke reklamerer med "9" på dvd -_-' "Kjøb filmen!"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Feb 17, 2010 6:28:10 GMT -5
Det er en af livets uretfærdigheder, at den film aldrig kom her i danmark... "Bestill flybilletten nå!" Selv "nå!" xD Btw: "HanerjogalkokhosKethatordeterjovandvidviskaldøJEGskaldønejnejnejsåredmigdog..." Fik mig til at flække af grin xD
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 9, 2010 12:02:17 GMT -5
((Ankwas)) Efter at have hørt på den rædselsfulde melodi et par minuter (Hvis han har toldmodighed til det) holder musikken op og en stemme fra en yngre mand høres i den andne ende. "RET Afdelingen på Black Angle de taler med Ankwas Peedunkee, hvem taler jeg med?" lyder stemmen meget spørende Hvor er det godt! Folk gør deres arbejde!! jeg mener - Ankwas gør sit arbejde i det mindste... han burde få lønforhøjelse, når han sådan uopfordret svarer i en tråd xD
|
|
|
Post by Gaston on Mar 9, 2010 14:46:06 GMT -5
Hans comlink ringet plusligt så han følte sig forpligtet til at tage det... men har er lidt forundret over hvem det er, de eneste han ellers har nr. på er Deimos og Kommandør Mar'shal, ens komlink er lidt trist når man ikke har vender eller familie....
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 9, 2010 15:13:51 GMT -5
Det var nu ikke helt ud af det blå, vi havde talt lidt om det. Men Gaston kom selv på ideen, så de fleste credits skal kastes til ham.
Tilgengæld er vi nogen der synes at han har en stor, ond kat (!!)
|
|
|
Post by Gaston on Mar 9, 2010 15:20:24 GMT -5
Nej da! han er ikke ond, han vil bare hjælpe! Et vært RPG med respekt for sig selv starter man med at stige levels ved at slå "Giant Rats" ihjel, selv Star Wars Galaxy har det swg.wikia.com/wiki/Womp_Rat så han vil bare hjælpe Catch med at stige levels
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 9, 2010 15:33:38 GMT -5
*host*
Catch er NPC. han har slet ikke nogen levels. Og han får heller ingen.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 9, 2010 15:36:39 GMT -5
Selvf har Catch lvls! Lige nu vil jeg skyde på at han er i lvl -1 og har "Splash" som eneste angreb
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 9, 2010 15:44:42 GMT -5
Hvad er hans class så? Lvl 1 loser?
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 9, 2010 15:54:49 GMT -5
Han er da en pokémon xD
|
|
|
Post by Gaston on Mar 9, 2010 15:58:06 GMT -5
så er den vist ikke helt god, for Magikarp får normalt tæsk af Ratata, der jo har "Quick attack" og "Tail whip" der til hver en tid nakker "Splash"
|
|