|
Post by Dust of Chaos on Apr 20, 2010 14:35:27 GMT -5
((Yukais))
Yukais klukker stille, inden hun retter sig op og går hen til skabet hvorfra hun fremdrog whiskyen. "En sith og en zeltron kan ikke skræmmes?" Det er vist mere dril end et reelt spørgsmål. Hun hiver en flaske med en lys syrenfarvet likør frem, og betragter den spekulativt, mens hun roligt arbejder på at tømme sit glas igen.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 20, 2010 14:41:42 GMT -5
((Tanné))
"Ikke rigtigt, kan de?" Tanné ser efter Yukais og tager endnu en slurk af sin whisky. Hun nikker mod flasken. "Hvad er det?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 20, 2010 14:49:34 GMT -5
((Yukais))
Yukais' smil bliver en anelse anderledes, da hun mindes...noget. "Du skulle bare vide," svarer hun let fraværende. Jo, hun har faktisk skræmt både sither og zeltroner.
Så ser hun op, og smiler igen drillende til Tanné. "Bothansk blomsterlikør."
|
|
|
Post by Lancer on Apr 20, 2010 14:57:10 GMT -5
((Tanné))
"Bothansk blomsterlikør??" Tanné får whiskyen i den gale hals og hoster af grin. "Hvad er det??"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 20, 2010 15:01:56 GMT -5
((Yukais))
Yukais sender Tanné et af sine hugtandsgrin. "Lidt som alderaansk honningvin, men mere parfumeret. Du har ikke nogen sød tand?" Hun tømmer sit glas, for at hælde den lilla væske op i stedet.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 20, 2010 15:06:22 GMT -5
((Tanné))
"Nej. Ikke ligefrem. Jeg har mere en skarp tunge." Tanné tømmer sit glas og rækker det frem mod Yukais. "Og jeg husker ikke at have smagt alderaansk honningvin."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 20, 2010 15:11:30 GMT -5
((Yukais))
Yukais går hen til Tanné, og stiller sit glas på sofabordet. Hun lukker de kolde fingre om den anden kvindes glas, for at holde det stille mens hun hælder op. "Det overrasker mig ikke," Hun smiler skævt. Hvad det så end er for en skarp tunge Tanné hentyder til.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 20, 2010 15:20:13 GMT -5
((Tanné))
Tanné trækker ikke sine fingre væk fra Yukais', da den anden kvinde tager om hendes glas. I forhold til zeltronens fingre er den sølvhårede kvindes fingre varme. "Jeg er ikke så fuld af overraskelser?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 20, 2010 15:26:13 GMT -5
((Yukais))
"Jo, meget. Og slet ikke." Hun smiler, og strejfer Tannés håndryg let da hun slipper glasset igen for at sætte proppen tilbage i flasken.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 20, 2010 15:29:38 GMT -5
((Tanné))
"Er det ikke lidt selvmodsigende?" Tanné hæver et øjenbryn og betragter den lilla væske i sit glas.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 20, 2010 15:34:03 GMT -5
((Yukais))
"Jeg er chaotic. Selvmodsigelser er mit speciale." "Jeg har efterhånden erfaret at selvmodsigelser er meget udbredte i denne galakse..." Yukais sætter stille flasken fra sig på bordet, og løfter sit glas i stedet.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 20, 2010 15:38:29 GMT -5
((Tanné))
"Du har fat i en pointe der." Tanné nikker og hæver sit glas mod den anden kvinde, før hun smager på den lilla væske.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 20, 2010 15:42:47 GMT -5
((Yukais))
Drikken er sødlig og blød, men med en bitter undertone, og en snært af mint et eller andet sted. Ikke noget man kan indtage store mængder af ad gangen, men Yukais er glad for smagen. Hun betragter den sølvhårede kvinde over kanten af glasset, mens hun selv drikker lidt.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 20, 2010 16:02:32 GMT -5
((Tanné))
Tanné lader sin tungespids glide kort over sine læber for at fange hele smagen, før hun nikker langsomt. "Den er god. I små mængder, må jeg indrømme." Hun smiler til Yukais.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 21, 2010 3:23:23 GMT -5
((Yukais))
"Så det behøver ikke altid være skarpt og bittert for dig?" Yukais smiler mystisk til Tanné.
|
|