|
Post by Lancer on Apr 21, 2010 3:56:38 GMT -5
((Tanné))
Tanné ryster på hovedet, så hendes korte fletning slår et kort svirp over hendes nakke. "Slet ikke, Yukais," svarer hun med et skævt smil. "Jeg kan også godt lide det sødt en gang imellem."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 22, 2010 1:14:59 GMT -5
((Yukais))
Yukais klukker stille. "Så lidt sød pige er der i dig," spinder hun.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 22, 2010 15:34:47 GMT -5
((Tanné))
Tanné slår en kort latter op. "Åh, min kære Yukais, du har slet ikke oplevet mig sød endnu..."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 22, 2010 15:58:08 GMT -5
((Yukais))
Dette får Yukais til at le stille. Alkoholen får hende til at føle sig behageligt let. "Endnu? Det lyder lovende..." Hun blinker til Tanné, og drikker af sit glas igen.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 22, 2010 16:08:11 GMT -5
((Tanné))
Tanné lægger hovedet på skrå og sender Yukais et smil. "Ja, du kan roligt glæde dig, Yukais..." Hun tager en slurk af likøren igen.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 28, 2010 1:57:34 GMT -5
((Yukais))
Yukais smiler skævt, og træder tættere på Tanné. Tættere end det normalt er høfligt at gøre, selv for småberusede folk. "Det gør jeg, Tanné..."
|
|
|
Post by Lancer on Apr 28, 2010 13:18:42 GMT -5
((Tanné))
Tanné bemærker, at Yukais træder tættere på, men enten er hun for påvirket til at kommentere det, eller også er hun ret ligeglad. Hun lægger hovedet tilbage og ser op på den anden kvinde med et skævt smil om sine læber. "Gør du det, Yukais..." spørger hun dæmpet og hæver drillende et øjenbryn. "Jeg troede ikke, at du kunne lide søde mennesker?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 2, 2010 10:26:43 GMT -5
((Yukais))
Zeltronkvinden ler stille, og lægger hovedet på skrå, hendes ansigt meget tæt på Tannés. "Du troede ikke, jeg kunne lide dig? Tanné, du er det sødeste, der er trådt ind i mit liv i lang tid," Hun stryger en kølig fingerspids fra Tannés øreflip og langsomt ned langs siden af hendes hals.
|
|
|
Post by Lancer on May 2, 2010 10:31:43 GMT -5
((Tanné))
Tanné hæver et sølvfarvet øjenbryn let ad Yukais. "Det taler til min fordel på en eller anden måde, Yukais..." siger hun dæmpet. "Gør det ikke?" Den sølvhårede kvinde strækker sin hals og tillader Yukais' fingerspids at stryge over hendes hud. Den kølige fingerspids får gåsehuden til at sprede sig helt om i hendes nakke.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 2, 2010 10:36:45 GMT -5
((Yukais))
Yukais nipper til sit glas med et drillende glimt i øjnene. "Åh jo, Sølvlok...meget. Medmindre du får kolde fødder,"
|
|
|
Post by Lancer on May 2, 2010 14:11:26 GMT -5
((Tanné))
Tanné rynker panden, så de sølvfarvede øjenbryn trækker sig sammen. Så griber hun om Yukais' hånd mod sin hals. "Jeg får aldrig kolde fødder... Yukais."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 2, 2010 14:55:27 GMT -5
((Yukais))
Yukais' smil svinder ikke. "Det håbede jeg, du ville svare...." Hendes fingre lukker sig let om Tannés hånd, for at nusse hendes håndryg i stedet.
|
|
|
Post by Lancer on May 2, 2010 15:21:14 GMT -5
((Tanné))
"Regnede du med det, eller håbede du på det, Yukais...?" spørger Tanné dæmpet og bøjer og strækker sine fingre. Hun ved ikke helt, hvad det er, hun spørger om. Og hun er også ligeglad. Hun læner sig lidt frem mod den anden kvinde.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 2, 2010 15:24:41 GMT -5
((Yukais))
"Hmm," Yukais spidser læberne, som om hun tænker efter. I virkeligheden studerer hun vist Tannés ansigt. "Jeg kan ikke påstå, at det overraskede mig... du slår mig ikke som en kvinde, der får kolde fødder over noget..." Hun flytter sig ikke, da Tanné læner sig tættere på. Tværtimod måske.
|
|
|
Post by Lancer on May 2, 2010 15:27:30 GMT -5
((Tanné))
"Så slog det dig rigtigt," svarer Tanné roligt. "Hvad har jeg at skulle få kolde fødder over?" Okay, Jupal, du skal ikke have mere at drikke....
|
|