|
Post by Dust of Chaos on Apr 5, 2010 16:36:34 GMT -5
((Yukais))
Yukais gør en let bevægelse med den hånd der ikke holder hendes halvtomme glas. "Det var, hvad jeg prøvede at sige. Jeg tror ikke du behøver forvente den slags problemer. Han er...ude af dit liv." Hun smiler skævt. "Selvom du mangler noget andet at tænke på."
|
|
|
Post by Lancer on Apr 5, 2010 16:39:56 GMT -5
((Tanné))
"Jeg burde have en hel del at tænke på med mine opgaver i Efterretningstjenesten." Tanné kører en hånd gennem sit hår. "Men det hjælper ikke."
Hun tager opgivende en slurk af sit whiskyglas igen. "Derek er ikke bare ude af mit liv. Han er nærmest... ikke-eksisterende. Jeg ser ham ikke. Jeg hører ham ikke. Jeg taler ikke til ham. Det samme gælder for hans vedkommende, når det gælder mig. Vi er bare spøgelser for hinanden."
... og der var et tidspunkt, hvor de havde været alt andet end spøgelser...
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 5, 2010 16:47:41 GMT -5
((Yukais))
"Ville du foretrække det anderledes?" Yukais nipper til sit glas. Hendes stemme er let, men der er alligevel en vis alvor til stede i den, der ellers ikke altid er til at spore hos zeltronen.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 6, 2010 0:46:46 GMT -5
((Tanné))
Tanné ser op på hende. "Hvad tror du selv?" siger hun lavt. "Jeg bad ikke ligefrem om at ende i Efterretningstjenesten." Men hun havde vidst, at det på et tidspunkt ville ende mellem hende og Derek. Det gjorde det altid. Denne gang var det bare permanent. "Jeg bad heller ikke om at få Kraften ind i mit liv."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 6, 2010 1:35:17 GMT -5
((Yukais))
"Så det er Efterretningstjenesten, der holder dig fra ham?" Yukais smiler skævt. "Eller er det jer to, der holder jer fra hinanden?"
|
|
|
Post by Lancer on Apr 6, 2010 10:31:43 GMT -5
((Tanné))
Tanné ser mørkt på hende. "Vil du uddybe det?" Hun tager en slurk af sit glas og ser på Zeltron-kvinden med sine brune øjne hen over glasset.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 6, 2010 17:16:59 GMT -5
((Yukais))
"Jeg spørger dig, om du tog en beslutning selv, eller er blevet tvunget ud i valget." Så sukker hun let, og retter sig selv med en hovedrysten. "Nej, glem det igen." Hun smiler stramt.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 7, 2010 7:33:24 GMT -5
((Tanné))
"Glem det igen?" Tanné hæver skeptisk et øjenbryn. Så trækker hun ligegyldigt på skuldrene. "Det er ligegyldigt. Jeg ser ham ikke igen, så det har ingen betydning, hvad der gik galt mellem os."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 7, 2010 12:44:16 GMT -5
((Yukais))
Yukais ryster på hovedet med et mere afslappet smil. "Nej. Lad os hellere muntre dig op i stedet." Ved den sidste bemærkning hæver hun glasset til skål, inden hun sætter det for læberne og tømmer det.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 7, 2010 14:44:53 GMT -5
((Tanné))
Tanné hæver sit glas mod Zeltron-kvinden, før hun også tømmer det. Whiskyen stikker ikke så meget i halsen længere. Måske er det et godt tegn. Eller også er den ved at virke. "Muntre mig op?" Hun hæver et sølvfarvet øjenbryn ad Yukais. "Nogle forslag?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 7, 2010 15:54:31 GMT -5
((Yukais))
Yukais' smil bliver mere skævt, og der er et glimt i hendes øjne. "Den står på bordet." Hun nikker mod whiskyflasken.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 7, 2010 15:56:50 GMT -5
((Tanné))
Tanné ler kort, før hun fylder sit glas igen. "På dét punkt kan jeg lide din tankegang, Yukais." Hun hæver kort sit glas mod den anden kvinde.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 7, 2010 16:07:16 GMT -5
((Yukais))
"Wauw," Yukais rækker sit glas frem mod Tanné med en elegant bevægelse, for også at få fyldt op. "Dét troede jeg aldrig jeg skulle høre fra dig. -eller nogen anden," driller hun.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 7, 2010 16:09:40 GMT -5
((Tanné))
Tanné sender hende et skævt smil. "Jeg er fuld af overraskelser, Yukais," siger hun og tager flasken, så hun kan fylde Yukais' glas.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 7, 2010 16:49:13 GMT -5
((Yukais))
"Dét tror jeg på, Tanné," smiler hun skævt, så man et øjeblik kommer i tvivl om der mon er spidse hugtænder bag de blegrøde læber.
|
|