|
Post by Lancer on Apr 5, 2010 12:43:29 GMT -5
((Tanné))
"Du har ikke noget stærkere?" spørger Tanné tørt og går længere ind i kahytten. Hun sætter sig stadig ikke ned.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 5, 2010 12:55:21 GMT -5
((Yukais))
Yukais ser lidt overrasket på Tanné. Så bryder hun ud i en kort latter. "Jo, mon ikke jeg kan finde noget?" Hun flytter på et par flasker, og hiver én af dem ud fra bagerst i skabet. hun ryster den prøvende, og holder den op mod lyset, så den gyldne væske funkler. "Corelliansk whisky. Whyren's Reserve. Hvordan lyder det?" Hun sender Tanné et skævt smil, før hun gælder op i de to glas, og rækker det ene til den sølvhårede kvinde.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 5, 2010 13:06:20 GMT -5
((Tanné))
Tanné udstøder et suk og kører hånden gennem sit rodede hår. Hun sender et kortlivet, prøvende smil til Yukais. "Det lyder perfekt." Hun tager imod glasset, som Zeltron-kvinden rækker hende.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 5, 2010 14:40:04 GMT -5
((Yukais))
"Du ligner en, der har brug for det," smiler Yukais skævt tilbage, og sætter flasken fra sig på sofabordet. Hun tager en tår af sit glas.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 5, 2010 14:47:34 GMT -5
((Tanné))
"Mere end du aner, Yukais." Tanné tager en dyb slurk af sit glas. Hun hoster let, da hun synker, men whiskyen spreder en varme i hende, som hun lige nu ikke kan give sig selv.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 5, 2010 14:49:57 GMT -5
((Yukais))
Yukais betragter Tanné, stadig med et smil om de blegrøde læber. "Hård uge?" Hun drikker selv af sit glas igen, dog i et noget mere behersket tempo.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 5, 2010 15:01:24 GMT -5
((Tanné))
"Ja." Tanné nikker og tager endnu en slurk af sin whisky. "Den værste."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 5, 2010 15:04:18 GMT -5
((Yukais))
Yukais gør en bevægelse med hånden mod flasken på bordet, som tegn til at Tanné bare kan fylde op. "Noget du vil snakke om?" Hun går hen til den ene lænestol og halvt sætter sig, halvt læner sig op ad ryglænet.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 5, 2010 15:16:48 GMT -5
((Tanné))
"Hvad er der at snakke om?" Tanné rækker om og løsner sin sølvfletning op i nakken, før hun tager en slurk. "Det er mit arbejde."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 5, 2010 15:24:46 GMT -5
((Yukais))
"Du kan fortælle mig, hvad der gør livet surt for dig?" foreslår Yukais, med et blik til Tanné over kanten af glasset.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 5, 2010 15:35:10 GMT -5
((Tanné))
"Det ved du godt." Tanné giver omsider op og synker ned i en stol over for Yukais. "Det er stadig ham..." Hun sukker opgivende og lader sit hoved synke i ned i sin frie hånd, så hun kan grave fingrene ind i pandehåret.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 5, 2010 15:36:59 GMT -5
((Yukais))
Yukais hæver et øjenbryn, inden hun ryster let på hovedet. "Giver han dig problemer?"
|
|
|
Post by Lancer on Apr 5, 2010 15:55:25 GMT -5
((Tanné))
Tanné rækker over og fylder sit glas igen. "I form af hvad?" spørger hun træt. "Han har ikke givet mig opvasketjans, sat mig til at hente hans kaffe, stryge hans skjorter, redde hans seng..." Hun klapper brat munden sammen og skynder sig derefter at tage en forsvarlig slurk af sit glas. "Eller noget i den retning."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 5, 2010 16:08:38 GMT -5
((Yukais))
Yukais' læber former et skævt smil af morskab. "Nej, lyder det ikke snarere som ægteskabelige problemer?"
|
|
|
Post by Lancer on Apr 5, 2010 16:18:36 GMT -5
((Tanné))
Tanné ser skarpt på hende. "Du gør det slet ikke bedre, Yukais!!" snerrer hun og tager en ny slurk af sit glas. "Jeg har ingen problemer i den retning med Derek! Jeg har slet ingen problemer med ham!! Han er bare... ude af mit liv." Ud fra hendes tonefald kunne det tydes som et problem.
|
|