|
Post by Gaston on Feb 23, 2010 14:59:48 GMT -5
((Vladimirovich))
Den Store Kat viser vej in i et rum der er belyst med nogle nedslidte lys stofrør hvor et enkelt ikke laver stabilt lys men står og blinker. Selve rummet er beklædt med hvide fliser på væke og gulv, der dog har set bedre tider da mange er flækket og enkelte mangler. Rummet er 'indelt' i 3 dele af to bore der stør midt på gulvet, der er også et tredje der står over langs den ene mur. De tre borde er delt op så det der er tættest på døren de er kommet ind af, har en metal plade der er brudt af 2 række blus, bordet bagved er lige ledes et metal bord, det er dog ikke brudt af blus, men har til gengæld 3 ovne stående neden under. Det tredje bord (der er længst væk) er også et metal bord, her er dog håndvask og en industri opvaske maskine, samt en lag række skabe under bordet. På muren bag bordet hænger der knive i hele bordes længde. Der er også anden dør i rummet det er en stor rød metal dør der stå for enden af det tredje bord og er lukket med to store håndtag på ydresiden så den ikke kan åbnes inden fra. Hele køkkenet giver ikke indtryk af at der har været nogle og lave mad fornyelig, for den sags skyld gjort rent. Ved 2 ud af de 3 ovne er det ikke til at kigge ind af ruden i de, og den sidste er det kun lige net op at man kan.
Vladimirovich slår ud med armen da de andre er kommet ind. "Her er kabyssen så, i samme stand som vores sidste kok forlod den. Lad mig så se jer trylle!" siger han og kigger afventende på Krad
|
|
|
Post by tobitail on Feb 23, 2010 17:47:17 GMT -5
Da Krad ser på hvad der hurtigt kunne blive hans køkken, rynker han på næsen imens han træder indenfor med Catch ved sin side.
Vores store og stærke cyborg-blæksprutte går derefter hen til et af metal bordene og lader sin pege finger kører hen af overfladen og nusser så sin tommelfinger imod den imens han ser sig yderligere omkring:
,, Jeres tidligere kok var ikke just en renlig mand kan jeg forstå? Nå, men det skal vi så mænd nok få rettet op på når tid er.."
Krad knækker sine fingre og ser ned på Catch:
,, Se om du kan finde nogle gryder og pander", han snakker igen til Catch meget beordrende men dog ikke så strengt som før. Krad bevæger sig selv hen imod den store røde metal dør der kun har håndtag ud til. Når han kommer derhen tager han fat i dem for at åbne dem og kigge ind.
... Det her må være hvor maden er..
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 23, 2010 17:56:56 GMT -5
((Catch))
Selkathen følger Krad meget tæt. Hans sorte øjne undersøger rummet med et udtryk, som er han sikker på at det vil æde ham, hvis han gør noget forkert
Da Krad taler til ham, farer han derfor kort sammen, og er nødt til lige at bruge et par forrvirrede øjeblikke på at orientere sig i det han siger. Yderligere går der et lille stykke tid, hvor han åbenbart skal tænke over noget der træver at han slår sig selv på siden af hovedet med to fingre
"Gyder..." mumler han og begynder febrilsk at se sig om "Pander..."
|
|
|
Post by Gaston on Feb 24, 2010 11:20:55 GMT -5
((Vladimirovich))
Krad har andtaget det rigtige og står og kigger ind i en stor 'walk in fryser', indenfor er der en masse store kasser der er bygget stabler af på begge sider af døren, og længer inde er der nogle store metal kroge der hænger ned fra loftet, en enkel af dem har også et stort stykke kød hængende på sig. Over i det fjerneste hjørne er der noget der er dækket over med et tæppe men ellers er fryseren tom ved første øje kast.
Vladimirovich bryder igen ud i en dyb latter og slår en pote hårdt ned på Catch skulder "Man skulle tro din assistent aldrig havde været i en kabys" Glukker han, så peger han over mod skabene under det sidste bord "De står der nede, men pas på rotterne de er store her omkring, og har ikke fået noget at spise længe" siger han, hvor efter han igen griner højt over hans egen morsomhed.
|
|
|
Post by tobitail on Feb 25, 2010 16:55:28 GMT -5
Krad åbner og ser ind på det mad han finder derinde. Han ser undersøgende ned på kasserne men først skubber han noget af kødet til siderne for at se om der eventuelt er noget yderligere bagved, han for øje på kassen der er dækket til. Imens Krad undersøger har han midlertidig sat sig på hug og læner sig indover de forreste kasser som han åbner for at se hvad der ligger deri, efter at have skinket den tildækkede kasse et mistroisk blik som om den var levende og ville hoppe på ham når han så væk. Han lytter til hvad Vlad siger imens han roder videre og efter katten har grinet for anden gang udbryder Krad lidt lavt men dog stadig så Vlad kan hører det:
,, Lad være med at skræmme ham, han er bange nok som det er... selvom man siger at en kok laver mad bedst når adrenalinen kører rundt i kroppen. Ikke at jeg selv tror på det, hvis man går i panik mister man focus og laver fejl hvilket ikke er tilladt. Sig mig, de der rotter, kan de komme herind?", Krad vender hovedet for at se over på Vlad forventende. Krad håber at den store kat vil vende hans opmærksomhed på ham, og skåne Catch for flere nerve sammenbrud end han allerede har fået.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 25, 2010 17:03:30 GMT -5
((Catch))
Selkathen stivner fuldkommen da katten griber fat i ham.
"Ro...rotter?" stammer han og ser skræmt i den retning Vlad angiver. Han istemmer kattens latter med et meget nervøst "hehehe...", og da Krad yderligere lufter spørgsmålet om hvorvidt dyrene kan komme ind, udvilker den spæde latter sig til et næsten hysterisk toneleje.
|
|
|
Post by Gaston on Mar 9, 2010 7:22:44 GMT -5
((Vladimirovich))
I kasserne finder Kard en masse dåser uden nogle betegnelser på, hvis han kiggger i nogle flere af dem vil han også kunne finde kartofler og pølser på glas, og hvad hjertet ellers skulle kunne begære af langtidsholdbart konservers.
Vladimirovich ler videre ved Krad's spørgsmål om rotterne kan komme ind i fryseren "Det tror jeg ikke, de er forrestern også mere bange for os end fisken er for dem". Efter at have sagt dette tager hans latter endnu mere til, mens han klapper Catch på rykken
|
|
|
Post by tobitail on Mar 9, 2010 18:42:56 GMT -5
,, Mhmm...", er det eneste responds der kommer fra Krad lige foreløbig imens han roder rundt i kasserne og overvejer hvad han skal lave, alias hvad han har lyst til at spise. Han bryder sig ikke om at katten ikke lader Catch være endnu, men han kan heller ikke lade for meget opmærksomhed gå hen på dem da det måske ville vække mistanke. I stedet famler han med nogle dåser, en af dem med nogle dåse grønsager og den anden med en form for wannabe sovs. Derefter giver Krad et lille suk og ligger dåsen med wannabe sovs fra sig:
,, Sig mig, sådan noget som friske grønsager har jeres tidligere kok nogensinde rørt det?" Krad brokker sig lidt over den tidligere kok mere stille for sig selv og for revet kødet på krogen af, tager kartoflerne, og grønsagerne på dåse der umuligt ville smage særlig godt men... man kunne altid prøve. Derefter ser han på et af bordene, det tættest på komfuret og giver Catch en ordre:
,, Zell, få gjort bordet der rent og glem panderne, men stik mig den største gryde der er!" Derefter ligger Krad kødet og grønsagerne på den plet på bordet der ser renest ud og tager kartoflerne med hen til vasken og tænder for vandet. And lader en finger blive ind over vandhanen for at sikre sig vandet når at blive koldt inden han begynder at vaske sine hænder godt og grundigt. Han ser sig omkring efter noget han kan bruge som kartoffel skraller, og leder evt. skuffer igennem hvis der er nogle.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 10, 2010 3:24:40 GMT -5
((Catch))
Selkathen er nærmest ved at knække sammen da Vlad igen banker ham på skulderen. Der er afgjort ikke mange flere kræfter der holder sammen på ham, mindst af alt mod.
Da Krad pludselig kalder på ham igen, hjælper det ikke ligefrem. Hans hoved farer forvirret rundt, åbenbart i et forsøg på at danne sig overblik over noget han tydeligvis ikke har fanget. Det tager lidt tid, før han pludselig ser oplyst frem for sig (en smule i hvert fald) og udbryder "Ah!" Med en næsten overdreven acceleration farer han i næste nu over til det første og bedste køkkenbord og begynder som en gal at tørre det med et hjørne af sin særk
|
|
|
Post by Gaston on Mar 10, 2010 3:31:10 GMT -5
((Vladimirovich))
"Ja da! Jeg så ham en gang dumpe en kontainer flyldt med kål i atmosfæren før vi landet så han slap for at lave dem" Svare Vlad Krad. "Hvores sidste kok var en Tradoshan der ikke var så meget for grønsager!"
Da Catch pluslig spurter over og febrilsk begynder at gøre bordet rent med hans beskidte tøj Bryder Vlad ud i endnu en dyb rungende latter, mens han går over til 'køleskabet' og forsvinder der ind.
|
|
|
Post by tobitail on Mar 10, 2010 11:08:43 GMT -5
Krad finder noget til at skralle med et par minutter efter han begyndte at lede og lader spidsen af hans finger kører hen over bladet nænsomt for at tjekke hvor skarpt den er. Det viser sig at den er skarp nok til at kunne bruges da Krad giver et svagt: ,, Av!" fra sig og ryster hånden med sin sårede finger hvorefter han kysser den af ren vane. Han følger Vlad med øjnene og når lige at sige noget inden katten forsvinder ind i køleskabet:
,, I så fald må samtlige pirater på det her skip være low på vitaminer".
Efter Vlad forsvinder ind i "køleskabet", ligger Krad kniven på bordet ved siden af vasken og kartoflerne. Han åbner skabet under det og ser efter en vaske klud som han finder men den ser ikke just helt ren ud. Krad tager den alligevel, sætter den ind under vandhanen, vrider den op og går hen til Catch og rækker den over til ham imens han siger:
,, Brug den her. Og slap af, det skal nok gå, du klare det flot". Krad smiler så stort til Catch idet han roser ham, mest for at give fisken et lille boost. Han vender sig om og går hen til vasken igen hvor han begynder at skralle kartofler som han sortere perfektionistisk; de uhumske fra. ... Hvor er det egentlig hyggeligt. Mig, "mit" køkken, og... en kat og en fisk.. ikke det jeg forestillede mig da jeg tog afsted fra Ord Mantell, men bedre end at rådne i en skralde bunke..
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 10, 2010 14:23:23 GMT -5
((Catch))
Selkathens blege hånd griber ud efter kluden, og da han fortsætter sit arbejde slapper han lidt mere af
"'Klare det fl-'... ?" begynder han, og husker så pludselig på den onde kat. Han kaster et hastigt, næsten febrilsk blik omkring, og konstaterer at det store, farlige væsen ikke er i umiddelbar nærhed
"Hvad mener du? Det går af Kessel til!" hvisker han med en næsten demonstrativ opgivende mine "Vi bliver skudt og brændt og hængt inden middag"
|
|
|
Post by Gaston on Mar 10, 2010 14:40:25 GMT -5
((Vladimirovich))
Mens de to taler kommer der en del larm ude fra 'køleskabet' som efter et stykke tid stopper ved at Vlad kommer med et udråb, der dog bliver kvalt bag et par bunker af kasser. Et øjeblik efter er han tilbage i køkkenet og har nu en grøn, firkantet flaske med rim på ydresiden i hånden. "Jeg vidste den gamle skurk have gemt den derude et sted!" Siger han hvorefter han sætter sine skarpe, spidse tænder i proppen og trækker den ud og spytter den i en bue over et af bordene, mens han går over til Catch.
Han stopper op og ser på Catch der vasker bord, mens han tager en stor tår af flasken, hvorefter han banker den ned i bordet. "Du virker sku som en flink fyr Zell!" Siger han mens han klapper ham et par gange i ryggen "Du har humor og er arbejdsom! Sådan nogle som dig har vi sgu brug for her! Tag en tår!" det sidste bliver sagt mere som en komando en som et tilbud og flasken er også med det samme over foran Selkathens ansigt.
|
|
|
Post by tobitail on Mar 10, 2010 16:55:37 GMT -5
Krad smiler stadig meget optimistisk til Catch og udstråler ufatteligt meget selvtillid som om han ene mand lige har slået en hær på tusind. ,, Hvis alt det skulle ske havde de allerede gjort det..", så læner han sig frem og hvisker til Catch. ,, Btw, dit dæk navn er fra nu af Zell." Derefter retter Krad sig op og vender sig idet an ser Vlad komme ud igen efter noget larm der kom fra "køleskabet. Katte dyret åbner en flakse med noget i Krad ikke ved hvad er. Han drikker og går hen til Catch hvorefter han tilsyneladende har det sjovt med a drille ham. Krad ligger armene over kors, og skæver til flasken Vlad har sat på bordet. Han ser misfornøjet over på katten:
,, Sig mig prøver du at drikke min assistent fuld? Eller sådan noget?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 11, 2010 9:12:51 GMT -5
((Catch))
Selkathen ligner et stort spørgsmålstegn da Krad husker ham på dæknavnet. Det tager lidt tid for ham at samle sine tanker og vende dem i hovedet, og da han endelig får samlet sig til at ville sige noget til Krad, smadrer der pludselig en flaske ned i det bord han står ved, og den store kat siger et eller andet til ham. Før Catch ved af det, hænger omtalte flaske ydermere pludselig ud foran ham. Hans øjne fikserer i rædsel på et eller andet fjernt punkt et sted i en anden verden,(hvor der sandsynligvis er langt færre dræberkatte) og han åbner munden for at sige noget, der imidlertid ikke bliver til andet end en svag piven.
|
|