Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Jan 27, 2010 16:43:09 GMT -5
Palas træder ud af det skib der før hed "The Lazy Dragon". Skibet havde fået sig en ordentlig makeover og skinner nu, som var den som ny. Palas havde derfor ikke set nogen grund til at beholde navnet, og havde ændret det til "The Revenant". Palas suger den forurende luft til sig med et selvtilfredst smil. Han er hjemme igen. Uden tøven går han ud i de snævre gange imod the Undercity, han har noget ufærdiggjort arbejde, som han skal se til!
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 28, 2010 15:38:23 GMT -5
((...))
De mange større og mindre gange, er forholdvist øde, så lyden af... noget i bevægelse der kommer nærmere. vil ikke være så svært at fange, og da Palas tilmed er force sensitive, bør det slet ikke være noget problem for ham at forstå at der et sted længere fremme er et væsen der kommer hastigt tættere på ham.
Over en bunke spoleret ragelse tyve meter fremme, ses nu også skikkelsen af en sammenkrummet væsen, der med både arme og ben springer over diverse effekter. Det er ikke helt muligt at afgøre hvad der egentlig er tale om - medmindre måske man som Palas er kraftbruger og tilmed har spenderet tilstrækkelig tid sammen med rakghouls til at kunne genkende en i flugt
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Jan 28, 2010 18:18:18 GMT -5
Palas kan ikke lade være med at trække på smilebåndet. Rackghouls var et væsen der havde hærget Taris i generationer, og mange anså dem som ekstremt farlige, men Palas' liv på Taris havde Rackghoulsne været hans selvskab og assistenter. Deres meget svage psyke gjorde, at det ikke var svært for kraft sencitive at påvirke dem, og Palas havde brugt flere år på at mestre den kontrol. Palas griber fat efter Rackghoulens sind for at berolige den og få den over til ham. Hvis dyret var på flugt, var der højst sandsnylig nogen der jagtede den, og folk nede i Undercity var aldrig helt uinteressante.
|
|
|
Post by Gaston on Jan 29, 2010 12:32:37 GMT -5
((Sergeyeva))
Før Palas når at få 'tæmmet' Rackghoulen lyder der et blaster skud og en laser stråle rammer Rackgoulen i nakke, hvor efter den falder død om. Bag bunken af ragelse kommer skytten frem. Det er en Cathar kvinde frem med en blaster i hånden. hun går i modsætnig til hvad an ville forvente af en person der skulle ned i The undercity ikke rundt i en kæmpe rustning men er i stedet iklæt noget der kunne ligne hverdags tøj på en minder bonde planet, med en rød nederdel og top samt en sort vest, dog ødelægger blasteren,et par goggels og en del smykker lavet af bolte, møtrikker tandhjul og metalvejer lidt billedet af en idyllisk landmandkone.
Da hun ser Palas siger hun "Der kan man bare se, jeg er ikke den eneste idiot på planeten!"
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Jan 30, 2010 12:03:45 GMT -5
Palas løfter øjenbrynet, da han ser den fremmede. Han rømmer sig og kikker med en hvis skepsis på kvinden: "Det kommer i sidste ende an på, hvad der gør os til idioter!" Han fører hånden ned mod siden og "nusser lyssværdet, der stadig er gemt væk fra det blotte øje. Man kunne aldrig vide!
|
|
|
Post by Gaston on Jan 31, 2010 10:38:12 GMT -5
((Sergeyeva))
"At vi bevæger os ned i The under city hvor der ikke er andet Rackghouls og murbrokke så langt øjet rækker, og ikke en enkel stråle lys kommer der her ned. Ådseljægerne gider ikke en gang komme her, for har var intet af værdi da Taris stadig var en by, og der er ikke kommet noget siden." dette bliver sagt med en svag accent, men hvem på taris har ikke det når de taler Basic?
Mens hun fører sin monolog bevæger Sergeyeva sig tætter på Palas, hendes blaster er stadig i hendes hånden, men den hænger og dingler ned langs siden, og hun virker på ingen måde truende. Da hun er en 5-10meter fra palas stopper hun og undersøger Rackghoulen hun skød for at se om den er helt død.
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Jan 31, 2010 14:47:26 GMT -5
Palas trækker lidt på smilebåndet: "Måske ved jeg, hvor jeg går hen." Palas sparker til Rackghoulen. Den bevæger sig ikke. *Synd!* Tænkte Palas for sig selv. "Desuden går ådselsæderne heller ikke herned, fordi de ikke ved, hvordan de kan udnytte Undercity. Jeg tjente trods alt selv glimrende hernede. Blandt andet på sådan en, som du lige har skudt!"
|
|
|
Post by Gaston on Feb 1, 2010 14:29:26 GMT -5
((Sergeyeva))
Catharen kniber sit ene øje halvt i og stier undrene på Palas. "I så fald må du undskylde jeg ødelægger din forretning! Jeg viste ikke det var din penge maskine jeg skød." svare hun med en del sarkasme i stemmen
Sergeyeva træder et enkelt skridt tilbage og sætter en fod på Rackghoul korpusser og med et hårdt tryk med hendes ene støvle triller den halvanden omgang over mod Palas "Men du må gerne få den, har intet behov for en uspiselig kødklump!" siger hun mens hun hæver øjenbrynende for at se hvordan den anden reagere på det.
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Feb 1, 2010 15:35:43 GMT -5
Palas griner af sarkasmen fra den fremmede, og bukker på en mindst lige så ironisk måde: "Jeg takker ydmygt, men de er ikke noget værd døde for mig."
Palas rømmer sig endnu engang og kikker igen på Cartharen med en hvis skepsis: "Men hvis du anser folk der går rundt hernede som idioter, hvad laver du så her?"
|
|
|
Post by Gaston on Feb 1, 2010 15:48:37 GMT -5
((Sergeyeva))
Sergeyeva griner over palases bemærkning mens hun svare " Det spurte jeg også mig selv om da din 'vend' de og en flok af hans vender kom tumlende i mod mig" da hun siger 'vend' peger hun mod den døde Rackghoule. Uden at komme mere ind på hvad hun laver der nede tager hun nogle lange skridt rundt om Palas mens hun langsomt kigger op og ned af ham som for at vurdere ham da hun er kommet en omgang rundt om ham stopper hun op igen og ser på ham med hoved lidt på skrå. "Spørgsmålet er vel hvad du laver her nede uden våben eller stører oppakning?"
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Feb 1, 2010 16:37:17 GMT -5
Palas kan ikke lade være med at kikke med et glubsk blik, da hun nævner hans mangel på våben: "Jeg har skam mine våben. Fordelen er min, hvis folk tror jeg er ubevæbnet. Og for at svare på dit spørgsmål, så skal jeg hente nogle ting i mit tidligere hjem!" Palas borer blikket imod Cartharen uden at virke troende: "Men jeg tror du skylder mig et svar nu!" Palas sender en beroligende aura igennem hende. Det var ikke manipulation som sådan, det spredte bare en følelse af tryghed og fik Palas til at virke mere karismatisk.
|
|
|
Post by Gaston on Feb 2, 2010 10:34:24 GMT -5
((Sergeyeva))
"Kan naturligvis være rigtigt" svare Sergeyeva Til Palas' bemærkning om at have skjulte våben.
Hendes skulder falder en lille centimeter ned og hendes hoved glider op på plads igen da Palas sender den beroligende aura igennem hende. "Det kan der måske være noget om." svare hun til palases krav om hun svare på hans spørgsmål. "Der er ting her nede der har ligget urørt siden bombardementet af Taris, og ofte ender eskeppots også her nede, jeg var her nede for at se om jeg kunne finde nogle gamle rumkort fra den tid hvor Revan førte sin Jedi krig, i håb om at kunne finde nogle glemte Hyperspace ruter."
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Feb 2, 2010 11:45:34 GMT -5
Palas smiler: "Så vi har en skattejæger?" Hans stemme er smigrende uden at være klam, eller slesk, nærmere et kammeratlig klap på skulderen. Palas bliver pludselig interesseret. Arbejder hun for nogen, eller er hun ene om det? Han kikker op og ned af hende, og slapper en smule mere af... Der er nok ikke noget at frygte fra hende her.
|
|
|
Post by Gaston on Feb 2, 2010 15:50:32 GMT -5
((Sergeyeva))
En nærmer indspektion af Sergeyeva afslører intet der tyder på nogen nærmer tilknytning, måske formeget fritid da hun bære blote og møtrikker nok til at samle en hypper driver motor, hendes tøj er lukket med bolte og møtrikker i stedet for knapper, og dette går igen i låsemetode på hendes sko, bælte tasker slev øre ringe lavet af bolte har hun.
"Ikke just!" svare Sergyeva til spørgsmålet om hun er skatte jæger, men uddyber ikke nærmere. Tillgengæld virker det også som om hun også slapper mere af, i hvert fald finder hendes blaster vej til dens hylster mens de taler.
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Feb 2, 2010 16:37:54 GMT -5
Palas beslutter sig, at han er havnet i en blindgyde. Hun er spøjs og ret interessant, men der er vidst ikke mere at komme efter. "I så fald ønsker jeg dig dog held lykke med sin søgen. Jeg har stadig et par kilometer, før jeg når mit gamle hjem." Palas nikker anderkendende til kvinden og vender sig derefter om for at gå videre.
|
|