|
Post by Dust of Chaos on Jan 27, 2010 16:07:04 GMT -5
Banner! Fordi Yukais er succubus. Og fordi CoF's 'Under Huntress Moon' er fed.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 27, 2010 16:26:22 GMT -5
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det banner er genialt!! Især pga det med at Yukais er en Succubus . For det er hun jo. virkelig. xD God tekst og rigtig flotte farver. Det virker på samme tid meget smukt og.... skræmmende. passer godt til hende.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 27, 2010 16:58:31 GMT -5
Ahhh ^^ Hvor er det fint. CoF er nice ^^ Rødt er niiiice =D Og så er det jo sandt xD Yukki er 100% succubus
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jan 28, 2010 15:51:25 GMT -5
Jeg takker ;D Yuki ønsker sig vinger og horn, og spørger, om hun må rette i sit karakterblad... Mens hun sidder og drømmer om dét, har jeg lavet det banner, Julie bestilte (ø) Også med CoF-tekst. Med en af hendes karakterer, som hun bestilte. Så må vi jo se, om det også overrasker... *gnæk gnæk*
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 29, 2010 11:12:46 GMT -5
Nej, hvor er det flot Det vil jeg straks bruge ^^ Og nej, Yuki må ikke få vinger og horn... Deimos bliver jo bange..
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jan 29, 2010 11:29:58 GMT -5
Deimos er da lidt pivet.. Først tror han at hun voldtager ham, og så bliver han bange hvis hun supplerer sit udseende med lidt effekter... tsk tsk
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 13, 2010 6:23:14 GMT -5
Another request. Igen fra Julie. LOC fortalte mig hvad der er galt med Xirany. -og det er faktisk slet ikke hende...det er bare alle på potor, der har set for dybt i flasken. Hun findes i virkeligheden slet ikke. *nikker overbevisende*
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 13, 2010 10:42:18 GMT -5
(grin)
*dør*
Jeg troede egentlig, at LOC kun havde skrevet en sang til/om/for Xirany - "Frk. Escobar".... Der kan man bare se xD
Rigtig Nice, selvom jeg dog vil vove at påstå at Xirany eksisterer som andet en blot an hallucination...
|
|