|
Post by Julie the Merciful on Feb 14, 2010 17:01:41 GMT -5
((NPC))
Geezah, de sorthudede humanoid, giver fisken et dask på overarmen, som kan tolkes som enten opfordrende til, at han skal tale, eller som en opfordring til at han ikke skal sige noget dumt. I mellemtiden brøler øglen en sidste gang, før den hopper videre ned af en ny gang.
"En fisk og en blæksprutte, som du kan se" smiler han bredt til catharen, så man kan se alle hans spidsede tænder i den sorte mund. Derpå slipper han taget i Catch, og giver Krad et hårdt puf i ryggen. "Nåh, du ville tale, ikke? Så tal til Vlad her. Han er det tætteste du nogensinde kommer på at møde Kaptajnen, Heh. " Han smiler, selvom tonen i hans stemme er ret aggressiv.
|
|
|
Post by tobitail on Feb 15, 2010 8:57:27 GMT -5
Krad sender et fjendtligt blik over på Geezah inden hans opmærksomhed er rettet imod katte-dyret, kaldet Vlad. Det var ikke ligefrem Krad's ønske møde. Alle de misfostre der omgav ham, nogle så stærkere ud end andre, og for første gang tænkte han på hvordan hele hans rase havde taklet mødet med de skabninger i sin tid. En talende løve burde leve i en ZOO ikke være leder for nogle pirater. Men Krads fordomme var også hans største svaghed og efter det hårde puf fra den sorte, ser Krad ud som om han skal til at vende sig om og springe på Geezah. Men han undlader det, det er ikke hans natur at være voldelig. .... en fisk og en blæksprutte... lyder ikke så ringe endda...
Krad ryster lidt på hovedet og retter sig helt op imens han stille lader hænderne glide ned i lommerne på hans beskidte jeans.
,, Vi er på en lille jagt... en jagt efter arbejde... Jeg har ingen job-ansøgning og tror sku heller ikke at i bruger sådan noget her, heh", Krad ser sig nervøst i rummet på de forskellige væsener. Men så tilbage på Vlad. ,, Jeg er kok, og en fandens dygtig en hvis jeg selv skal sige det." Krad nikker ned imod Catch: ,, Og den lille fisk der er min assistent"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 15, 2010 13:35:15 GMT -5
((Catch))
Selkath'en trækker sig forsigtigt hen til Krad, idet hans skræmte blik rundt på omgivelserne, får ham til at krumme sig yderligere sammen om sig selv
"jaja, assistent..." mumler han medtyggende og nikker forsigtigt til. Hans blik farer stadig rundt på piraterne som tydeligvis skræmmer ham fra vid og sans
|
|
|
Post by Gaston on Feb 15, 2010 16:20:53 GMT -5
((Shame on you Trine for at springe over)) ((Vladimirovich))
Den 'Talende løve' ligger hoved lidt på skrå da Krad siger kok, og man kan fornemme en bevægelse i pelsen over hans øjne da han høre at Catch er assistenten. Da de to 'gæster har talt færdigt rejser Vladimirovich sig langsomt og går i et roligt tempo over mod dem mens han taler.
"En fisk og en blæksprutte? kan se fisken men hvor er blæksprutten Geezah?" Men før at Geezah kan svare har han flyttet sin opmærksom hed mod Krad og taler nu mere henvendt til ham. "Kok siger du, Vi står faktisk og mangler sådan en... Vores sidste kreperet efter et spil Tarisian roulette"
Vladimirovich stopper med at tale og drejjer skrapt om på hælen så han står andsigt til andsigt med Catch "Men en assistent, havde mere troede du var det han ville tilberede da du kom ind af døren..." dette siger han ligger sin ene hånd på Selkathens skulder og sender et ondt smil til den mens han har rykken mod Krad.
Så hæver han stemmen for at tale til Krad , dog uden at vende sig i mod ham. "En hver kan jo sige han er kok, kan du bevise det?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Feb 15, 2010 16:33:42 GMT -5
((Geezah))
Ført nu opdager humanoiden at Krad har foldet sine metalarme ind igen, og sender et undersøgende blik op og ned af den lidt højere menneskemand.
"Han er en blæksprutte-freak inden under tøjet." Proklamerer han. "En cyborg. Hvem ved hvad han ellers gemmer på."
|
|
|
Post by tobitail on Feb 15, 2010 17:02:30 GMT -5
Der går noget igennem Krad da Vlad snakker om Catch som en slags ingrediens. Han skal lige til at gå hen og fjerne kattens hånd men undlader det da han ikke tror det vil gavne situationen særlig meget i stedet snakker han til Vlad og ignorer Geezah's lille kommentar om hans ekstra par arme. Krad ser lidt op i loftet som om han forventer et eller andet springer igennem det, men ser så over så katten igen.
,, Han ser ikke ud af meget men han kan skam bruges til noget andet end føde, jeg er ikke en simpel kantine kok, der er hotter der ville betale mig flere mængder af credits for min mad. Du forventer vel ikke at jeg gider gøre de mest praktiske ting selv? Desuden, har den lille fisk vist sig at være nødig, han er hurtig trods hans klodsede udseende.", Krad stopper med at tale et øjeblik og ser ned på Catch imens han taler videre. Det er ikke direkte til ham, men Krad ser over på ham som for at bekræfte at han ikke har tænkt sig at lave ham om til pirat-æde. ,, Men hvis det er en smags prøve du vil have er jeg frisk.. alt jeg behøver er et køkken, råvarer, krydderier, og min assistent...."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 16, 2010 18:12:00 GMT -5
((Catch))
Et form for forsvarssystem sætter ind, da den store missekat pludselig sætter kloen i Catch. Han opfatter ikke engang det ubehagelige blik, han yderligere får tildelt, for han klemmer i det samme øjnene brat i, og kniber dem hårdt sammen, som ud fra en overbevisning om at hvis bare han ser lidt nok til alle de ubehageligheder der omgiver ham, så forsvinder de nok. På det yderste af hans fiske-læber, fornemmer man svagt at han remser en masse op for sig selv i en rasende fart. Noget a la: "HanerjogalkokhosKethatordeterjovandvidviskaldøJEGskaldønejnejnejsåredmigdog..."
|
|
|
Post by Gaston on Feb 17, 2010 15:31:35 GMT -5
((Vladimirovich))
Vladimirovich Bryder ud i en højt rungende latter som runger ekstra på grund fordi at rummet har metal væge. Det er dog ikke til at sige om det er Geezah 'Sø historie' om en cyborg med metal arme eller den panik der har ramt Catch er ikke til at sige men da han vender sig om for at tale til Krad er der kommet et stort hjerteligt smil på hans læber.
"Jamen så viser jeg da vej til kabyssen, 'Cyborg kok'..." Vladimirovich peger over mod den dør han for lidt siden kom ind af og begynder at gå der over imod den.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Feb 17, 2010 17:00:05 GMT -5
((Geezah))
manden med en sorte hud skynder sig at gribe fat i armen på Catch, da de to andre begynder at gå, for denne har jo ikke fået at vide, om han skal med eller ej.
|
|
|
Post by tobitail on Feb 17, 2010 21:22:09 GMT -5
Krad laver en lidt utilfreds grimasse da Vlad griner højt og han rynker lidt på næsen, han puster opgivende ud og ser ned i jorden hvorefter han ser op på Vlad igen og opdager til sin egen overraskelse, at det pelsede væsen sender ham et oprigtigt varmt smil. Det er lykkes løven at forvirre Krad, og indeni kan han ikke lade være med at brokke sig over folk altid griner på et eller andet tidspunkt når han snakker om at han er kok. Men midt i alt hans indre brokkeri dukker billedet af en gammel bekendt op, og alt imens Krad følger Vlad ned til kabyssen med Catch og hans nye 'bedste ven' Geezah, kan han ikke lade være med at smile lidt for sig selv. En bekendt sætning kører i hovedet på ham og det er som om han kan høre hende snakke med sin brølende ven i baggrunden:
"En kok? På Smuglermånen? Den er go' med dig, do. Og så er jeg Mafosl the Hutt!" ... Dejlige kvinde-menneske...
Krads smil forsvinder dog som de kommer nærmere kabyssen, og det samme gør billedet af den corelianske kvinde.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 18, 2010 6:57:50 GMT -5
((Catch - går ud fra at Krad har opdaget at Geezah og Catch ikke er kommet med ))
Den stakkels forvirrede selkath slår øjeblikkeligt øjnene og og drejer hovedet rundt, da hans den mørke mand atter slår kloen i ham. De store sorte øjne blinker en smule fortvivlet, inden de igen farer rundt og ser Krad forsvinde
"Mmmmhhh!!" udbryder han så protesterende som han tør, og nikker imod hans firarmede ven og den store kat
|
|
|
Post by Gaston on Feb 22, 2010 14:49:18 GMT -5
((Vladimirovich))
Den store kat leder Krad ned gennem en lang gang og ind i en anden tråd med minder han stopper for at få fisken med
|
|
|
Post by tobitail on Feb 22, 2010 17:24:26 GMT -5
Efter nogle få minutter stopper Krad op efter hans tanker falder på plads igen, og han lægger hurtigt mærke til at den lille fisk ikke er med. Han vender sig hurtigt halvt om og ser ned af gangen og giver et meget klodt blik til Catch hvorefter han kalder:
,, Hvad venter du på Zell der skal laves mad, kom så!", Krad kalder med en meget beordrende tone i sin stemme som for at overbevise piraterne om at fisken virkelig ÈR hans assistent. Han undlader at sige Catch's rigtige navn da den lille fisk før har sagt at han har været involveret med pirater og hvis de her pirater havde nys om det, ville deres lille: "kok & assistent"-på eventyr, blive afsløret meget hurtigt. Krad går ikke videre før Catch er nået op på siden af ham, og håber at Catch fatter den lille navne leg.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Feb 23, 2010 7:52:34 GMT -5
((Geezah)) Geezah sender et advarende blik i mod selkathen, og holder det et par øjeblikke sammen med grebet om dens arm. Til sidst slipper han dog, så kokken kan få sin assistent med sig.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 23, 2010 14:12:15 GMT -5
((Catch))
Krads genistreg, går desværre temmelig meget over hovedet på Catch, der ser fuldkommen blankt tilbage på ham. Da Geezah imidlertid slipper sit greb i ham i det næste øjeblik, er han dog hurtig til at opfange det. Hurtigere end en Hutt kan rane penge til sig, spurter han efter de to andre, til han når op til Krad som han følger meget tæt
|
|