|
Post by Trine the Destroyer on Jan 23, 2010 6:05:52 GMT -5
- vil jeg da lige indlede ved at kaste et karma-point i hovedet på Tanné og Karen. Tanné gør sig rigtig godt på sit nye job må man sige xD Fantastisk dejlig inkvisitor-stil hun kører i tråden med Trace, den stakkel
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 24, 2010 8:50:59 GMT -5
Hey, det var mig, der ville sige det xD men jep, jeg er enig. Jeg synes også tanné virker rigtig creepy i rollen som forhørsleder... Jeg bliver selv ret forvirret af hende, hvis jeg er uopmærksom.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 27, 2010 7:13:39 GMT -5
Jeg kaster lige lidt mere god karma ud over folket, for det synes jeg ligesom I har fortjent, nu da I alle har været så søde og hjælpsomme til at starte et nyt board op og det hele xD Særlig ros skal dog gå til: -Trine, for at spille Nova-Jerin hos Jock Messel og 'de ny' pirater. Selvom det ikke er åbenlyst, virker det som om man ser en lidt anden og mere alvorlig side af Nova, hvilket bidrager til at få forholdet mellem de to rivaliserende Kaptajner til at virke troværdigt. - Til Karen/Lancer for dels sublimt og overbevisende spil med Tanné, og for Lancers dejlige "resumé" af, hvad der er sket siden POTOR I. xD Det var ret priceless. - Til Henriette/Dust for at være vent tilbage, og fordi Yukais lever igen i bedste velgående. Det er jo næsten som i de gode, gamle dage. - Til Henriette OG Karen, specifikt for tråden med Derek og Tannés gensyn med hinanden i "We need to talk about this." Rigtig godt og overbevisende spil fra begge sider - specielt en meget flot og flydende dialog med gode replikker. Derudover: keep up the good work alle sammen vi er super glade for at have jer med på holdet, yay *tommel up*
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 15, 2010 13:57:17 GMT -5
Jeg kaster lige lidt karma i hovedet på Gaston for en utrolig velspillet missekat i ''Kabyssen'' - også selv om den er ond xD
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Mar 29, 2010 17:05:33 GMT -5
Jeg har smidt karma i fjæset på Trine, for at have lavet en skide god karakter som Zatti. Ideen om et sympatisk "monster" som Zatti jo i sidste ende er, er skide godt udført med lækkert spil to boot!
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 24, 2010 2:00:17 GMT -5
*SMACK!* Karma til både Julie og Karen/Lancer for en ganske skrækkelig tråd med Trace og My. Det er lige før man får en knude i halsen
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Nov 24, 2010 9:37:24 GMT -5
*SMACK!* Karma til både Julie og Karen/Lancer for en ganske skrækkelig tråd med Trace og My. Det er lige før man får en knude i halsen I second that!
|
|