|
Post by Lancer on Feb 24, 2010 15:42:52 GMT -5
((Lancer))
"Syrehovederne?" Lancer blinker. Så nikker hun ivrigt. "Ih jo!! Selvfølgelig!! Kethathor Industries! Det er dem, vi ikke kan lide, er det ikke? Altså, vi kan jo godt lide Ororo-piraterne nu, ikke? Jeg synes i hvert fald, at de har forbedret sig, og alle skal jo ikke kunne lide rom, bare fordi Kaptajnen kan det, og måske skulle hun give hjemmebrygget en chance, det kan vel ikke være så slemt, bort set fra at det kan give... eller nok GIVER uoprettelige leverskader, og sikkert heller ikke forbedrer ens klarsyn, men den sociale status kommer nok til at få et løft.."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 8, 2010 12:26:55 GMT -5
((Trigger))
"Ja, faktisk er flere af dem-" begynder Trigger, og er lige ved at falde i fælden igen, da han øjeblikkeligt husker sig selv på, hvad det *egentlig* var, han ville sige, ved at give sig selv et diskret dask i hovedet med foden/hånden
"De var hernede," begynder han igen med et bestemt nik "Syrehovederne altså. De ville have kaptajen med over til deres sted til et eller andet" Han slår ud med armene/benene og ryster på hovedet
"Kaptajnen er taget afsted med Klarw. Jeg snakkede med Sip om det, vi synes at der er noget meget lurvet ved det"
|
|
|
Post by Lancer on Mar 14, 2010 9:33:00 GMT -5
((Lancer))
"Er Kaptajnen taget afsted?" udbryder Lancer. "Uden at sige noget til mig? Det gør hun hver eneste gang! Altså, nu er jeg jo nødt til at afbestille forsendelsen af hendes hovedpinepiller igen! Og rykke rundt i hendes kalender!! Nå, pyt med det, skulle jeg tjekke Kethathor? Det er dem, der render rundt med piercinger over det hele, ikke? Det ser frygteligt ud, og det er sikkert også usundt!"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 14, 2010 14:44:58 GMT -5
((Trigger))
"Joo...." mumler Trigger og når kort at fundere over det sundhedsskadelige i piercinger, idet han kradser sig bag det ene øre
"Men det kan være at du bare skal beholde den forsendelse... Når kaptajnen kommer hjem, vil hun sikkert gerne have et glas eller to... Hvis hun kommer hjem," tilføjer han for sig selv med en grimasse
|
|
|
Post by Lancer on Mar 29, 2010 3:04:05 GMT -5
((Lancer))
"Okay!!" Lancer nikker ivrigt. "Så gør jeg det!! Har du lagt mærke til, at Kaptajnen faktisk ikke tager så mange hovedpinepiller, som dengang Drolas var i hendes hyre?? Det er selvfølgelig rene tilfældigheder, men jeg tænkte, at du måske gerne ville vide det!! Er du ikk' glad?? Hov, det minder mig om, at jeg skal have kørt den søgning.... og du skal have det der musik!! Og Mall skal fodres!! Og Nuka!! Hun skal have sin næste lektion i hacking!! Jeg har jo travlt!!"
Den lille hacker griner, som om det 'at have travlt' bare gør dagen sjovere - og i hvert fald ikke mere stresset. "Hør, hvad med Ororo-banden?? Skal Nova ikke til møde med dem?? Er det ikke uhøfligt at tage til møde med Kethathor og ikke Ororoerne?? Jeg kan bedre lide Ororoerne.... De larmer godt nok.... men de er da vældigt flinke. Og så har de en hacker!!"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 29, 2010 9:53:17 GMT -5
((Trigger))
Triggers øjne flakker lidt, da han atter forsøger at holde hoved og hale i hackerens vanvittige informationsstrøm. Men det sidste får han i hvert fald fat i
"Jeg tror faktisk kaptajnen nævnte noget om, ikke at sige noget til dem," siger han og rynker panden, dels for at huske og dels fordi det først nu slår ham hvad den ordre indbefatter
|
|
|
Post by Lancer on Mar 29, 2010 16:16:10 GMT -5
((Lancer))
"Okay!! Ikke sige noget til...." Lancer går i stå og stirrer på Trigger.
"Men.... Ororoerne er da vores venner. Er de ikke, Trigger? Hvorfor skal vi holde noget hemmeligt for vores venner?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 29, 2010 16:22:58 GMT -5
((Trigger))
Triggers blik møder Lancer, som han ser på et par øjeblikke. Så ryster han pludselig vildt på hovedet og slår ud med armene med øjne der skriger argh!!
"Jeg ved det ikke, Lancer! Jeg ved ikke om det er en plan, eller noget som helst... Det var bare, hvad kaptajnen sagde! Jeg har ingen ide"
|
|
|
Post by Lancer on Mar 29, 2010 16:36:06 GMT -5
((Lancer))
"Okay!" Lancer lyser op i et smil. "Men det kunne du da bare sige, at du ikke vidste det, Trigger. Så skulle jeg jo ikke have spurgt." Hun klapper duggen på den ene fod og begynder at kravle ned i sin skakt igen. "Hov! Var der andet?" råber hun dernedefra.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 29, 2010 16:40:11 GMT -5
((Trigger))
Duk'en står tavs og en smule konfus tilbage og ser efter Lancer. Utroligt at man kunne kende Lancer gennem så lang tid og stadig blive revet ud af den hver eneste gang
Han kradser sig i øret, men får så pludselig et nyt spørgsmål at skulle tage stilling til "Øh... nej det tror jeg ikke..." mumler hhan, og tanker at det skal blive godt og komme ned og ryge en af de grønne
|
|
|
Post by Lancer on Mar 29, 2010 18:00:45 GMT -5
((Lancer))
"Okay!! Vi ses, Trigger!!" lyder råbet nede fra skakten, før Lancer glider ned i mørket igen.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Mar 29, 2010 18:36:44 GMT -5
((Trigger))
"Vi ses, Lancer..." mumler Trigger for sig selv og vinker en enkelt gang til skakten, før han drejer rundt. Herefter kan han alligevel ikke lade være med at smile lidt over hende mens han bevæger sig ned køkkenet for at få sig et lille hvæs
|
|