|
Post by Trine the Destroyer on Jan 19, 2010 8:56:15 GMT -5
((Trigger))
Duggen ser med en vis skepsis på ventilationsåbningen og overvejer om han virkelig har lyst til at begynde at kravle ind i den, bare for at fare vild. Det HAR han prøvet før. Ikke sjov. Men Lancer var ikke i sin kahyt, og han skal ligsom have fat i hende.
Han rækker den ene næve så langt ind i skakten så muligt, og banker hårdt en hel del gange, så slagene giver et metallisk ekko hele vejen ned til... ja Lancer var vist den eneste der kendte vejen "LANCER!??" tilføjer han også ind i skakten, så hun ved at det ikke bare er tilfældige lyde. ... hvis hun overhovedet er der, altså "ER DU DERIND-..-NEDE ET STED??"
|
|
|
Post by Lancer on Jan 19, 2010 15:23:32 GMT -5
((Lancer))
Skakter er en sjov ting. Råber man noget ind i dem, fungerer de nærmest ligesom en megafon og forstørrer stemmevolumen med flere længder, når man råber ind i dem. "JA!!" lyder svaret, som blæser ud i ansigtet på duggen og giver ekko både i skakten og gangen. Herefter følger en hel masse utydelige plapren, som er typisk for den lille hacker, når hun først skal forklare besøgende, hvad hun er igang med. Selvom den besøgende ikke engang er kommet ned i hendes hule dybt nede i labyrinten af skakter.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 19, 2010 15:35:27 GMT -5
((Trigger))
Om Trigger er kvik eller ej, kan nok diskuteres. I hvert fald kommer det enorme ekko-svar så meget bag på ham, at han springer en meter bagud og måforetage en kolbøtte for at komme på benene igen Med et vist forbehold - skakten kunne sikkert finde på at angribe igen!! - går han tilbage til skaktsåbningen og stiller sig denne gang ved siden af den, inden han stikker kun hovedet hen for at råbe ned igen
"OKAY!! GODT! KOMMER DU IKKE LIGE OP??" Han når knap nok at råbe det sidste ord færdig, før han skynder sig at trække hovedet til sig igen og venter på svaret
|
|
|
Post by Lancer on Jan 20, 2010 1:07:54 GMT -5
((Lancer))
Triggers råb når at fortabe sig i evigheden, som om det skal nå hele vejen ned til Lancer i ét stykke. Derfor går der også lidt tid, før svaret kommer brølende ud af skakten. "ØJEBLIK!!!!!" Herefter er de forstærkede lyde af nogen, der kommer kravlende gennem skakten.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 20, 2010 6:13:31 GMT -5
((Trigger))
Det giver alligevel et lille glip i dug'en da svaret pludselig kommer brusende. "Godt så..." mumler han for sig selv, måske bange for at kunne komme til at sætte gang i endnu et tordnede svar fra skakten.
|
|
|
Post by Lancer on Jan 23, 2010 4:53:42 GMT -5
((Lancer))
Det varer lidt, før der sker noget igen ved skakten. Denne gang hopper et lille egernlignende væsen ud af skakten og sætter sig til at vente på sin skaber. Så griber to behandskede hænder fat i kanten af skakten, og Black Nova-piraternes hacker (og galaksens bedste hacker) kommer til syne. Denne gang er hendes øjne skjult af et par mørkegrønne goggles, og hendes implantation i panden blinker. "Hej Trigger!" Hun lyser op i et stort smil. "Tænk, jeg vidste slet ikke, at det var dig!! Er du klar over, at skakten her forvrænger ens stemme så meget, at de lyder som nogle helt andre personer?? Jeg kunne have svoret på, at det var Ree'lak, der råbte efter mig.... selvom han godt nok aldrig råber. Mærkeligt nok.. Han har temperament, det er vi alle enige om, ikke? Jeg er sikker på, at han stadig vil slå hovedet ned i maven på ham der Zabracken, som stak af med Razors Twi'lek-livvagt... hvad er det nu, hun hedder? Nå, lige meget, i hvert fald ville Ree'lak helt sikkert slå hovedet ned i maven på ham og hive det op igen, for at slå det ned igen... Barbarisk, det er altså min mening. Jeg hader vold, det sviner så frygteligt meget. Vi skal ikke i krig, vel? Jeg har lige fået Mall tilbage, så jeg er ved at overføre hans dataspor til min base, så jeg kan se, hvad han har opdaget ombord på Black Angel... Har jeg nogensinde fortalt dig om, dengang jeg tog til Ord Mantell for at ordne deres internet-forbindelse?? Jeg blev sat i fængsel og alt muligt... og hende der den onde Sith Lady tog min bjælde!! Det var ikke særlig pænt.. men jeg skar bare hul i væggen med mit lyssværd og reddede mig selv ud sammen med Nuka. Men jeg blev godt nok skudt i ansigtet, selv om det snart er væk. Det var ret heldigt, ikke? At det altså ikke ramte mit hoved... Hvad ville du mig egentlig? Hov!! Det glemte jeg helt!! Hende der operasangerinden har gjort comeback på Coruscant i en helt ny genre!! Hun synger noget, der minder om opera og vores musik her tilsammen!! Hendes største succes lige nu hedder 'Dead to the World'... tror jeg nok.... eller er det 'Dead to the Galaxy'... Jeg kan lige hente det til dig!!" Den lille hacker er allerede på vej ned i skakten igen.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 25, 2010 6:34:06 GMT -5
((Trigger))
Utroligt at man kan have levet så mange år med den hacker, og stadig kan blive hyldet ud af den, når hun begynder sine talestrømme. Det er ikke noget problem for Trigger i hvert fald. At blive hyldet ud af den
"Øh...." mumler han automatisk mens han forsøger at fange de mange oplysninger på een gang. "Jøø..." fortsætter han, da Lancer er stoppet med at tale, og han stadig forsøger at hitte ud af, hvilke af de mange oplysninger han egentlig kan bruge. "Nej, det var fordi-" begynder han så, men afbryder sig selv, da en af de ting Lancer har plapret ud, pludselig slår ham i hovedet "Hvordan går det forresten med Nuka? Jeg så hende ikke igår, og.." pludselig går det op for ham at hackeren er på vej til at forsvinde igen, "-HEY! Lancer!"
|
|
|
Post by Lancer on Jan 27, 2010 11:44:39 GMT -5
((Lancer))
Lancer stopper halvvejs nede i skakten - hvilket bringer megafon-effekten frem igen. "HOV!! SKAL JEG KOMME OP IGEN??"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 27, 2010 12:32:31 GMT -5
((Trigger))
"Argh!!" stønner Trigger, da han pludselig får blæst hjernen ud igen.
"Jame- Ja!" konkluderer han og stikker en finger i øret, som han kører lidt rundt "Vi kan jo ikke snakke sådan her," mumler han med en grimmasse
|
|
|
Post by Lancer on Feb 2, 2010 2:15:43 GMT -5
((Lancer))
Lancer kravler tilbage og stikker hovedet ud af skakten, som en muldvarp ville stikke sit hoved op af et muldvarpeskud. "Okay!" Hun sender Trigger et stort smil. "Hvad skal vi snakke om? Hvis du ikke ved det, så har jeg lavet en hel liste over samtaleemner, der kunne tages op!! Hvordan har du det med fitness-centre kun forbeholdt Hutter??"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 2, 2010 8:05:37 GMT -5
((Trigger))
Trigger skal til at sukke lettet, men når det kun halvt, da det pludselig går op for ham at han må reagere hurtigt før Lancer kommer for godt igang igen.
"Jo, altså, her før kom der-" men så strækker hans kølige overblik heller ikke længere. Triggers hoved har måske en tendens til ikke at arbejde særlig lineært, for i det samme tager hans bevidsthed et krumspring tilbage i tiden, og en bemærkning som Lancer slyngede ud en del tidligere, indfinder sig først nu i hans opfattelse
"Har Mæja gjort comeback??"
|
|
|
Post by Lancer on Feb 3, 2010 11:57:08 GMT -5
((Lancer))
"Ja!!" Lancer hopper ud af skakten og smiler stort. "Hun har fuldstændig skiftet stil, siden hun vendte hjem fra sin 'kidnapning', så nu er hun meget mørkere og mere dyster!! Det er lige før, man bliver bange for hende... hvis hun altså ikke lige sang så godt. Er du sikker på, at jeg ikke skal hente hendes musik ned til dig??"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 3, 2010 12:08:38 GMT -5
((Trigger))
Bange for hende kunne man nu også blive før, mener Trigger stille for sig selv, men nikker ellers ivrigt af Lancer "Meget gerne! Det er også!- Nej, vent!" afbryder han sig selv, og slår sig automatisk på siden af hovedet, som skulle det hjælpe ham til at holde fokus denne gang
"Du skal hjælpe mig med noget andet først, Lancer" siger han, og slår sig igen - bare for at være sikker
|
|
|
Post by Lancer on Feb 7, 2010 5:23:23 GMT -5
((Lancer))
"Selvfølgelig!!" Lancer slår ud med armene og smiler stort til ham. "Hvad skal jeg hjælpe dig med, Trigger? Det er vigtigt, at vi hjælper hinanden her i galaksen!! Ellers er det da ikke til at holde ud at bo her!! Ikke??" Mall kravler op og lægger sig over Lancers skuldre med en dæmpet gnæggen.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 7, 2010 15:17:45 GMT -5
((Trigger))
"Jo!" udbryder Tigger hurtigt, som er han bange for at en ny talestrøm fra Lancer skal sætte igang igen. Herpå går han og kort i stå med en finger (eller fod, det er vel som man ser det) foran næsen på sig selv, da han rent faktisk er nødt til at opfatte helt at han lige nu er ved at fortælle det han kom for
"Altså..." fortsætter han og nikker bekræftende for sig selv "Kan du finde ud af noget af hvad Syrehovederne har foretaget sig på det seneste? Jeg mener... tror du.. du ved... har de noget data man kan komme ind på eller det? Jeg mener i den sidste stykke tid.." Han taler gradvist hurtigere og hurtigere mens han snakker, men modsat Lancer virker det som om han får mindre og mindre styr på sine sætninger jo hurtigere han taler.
|
|