|
Post by Trine the Destroyer on Jan 26, 2010 18:19:40 GMT -5
((kvinde))
Den korthårede kvinde smiler afdæmpet. "Sjovt, jeg kunne ellers have svoret... Hmm, men så må det jo være et andet sted..." Hun sender Xandra et blik før hun lader sine øjne glide langsomt over til trandoshanen i stedet. Som for at markere for hende at selvom han måske har mistet hende fra sit synsfelt, har hun ikke
"Jeg.. hmm... jeg er hvor det passer at være, hvis du forstår?" siger hun til Kaleshh og tipper hovedet en anelse den anden vej, idet hun atter gransker ham. "Som med huller. Jeg lapper dem. Fylder ud, hvor jeg kan. Jeg er heller ikke fremmed over for dit fag," her flakker hendes øjne kort tilbage til Xandra, og det bliver måske lidt uafklaret, om der er en dobbelt betydning i hendes ord
|
|
|
Post by tobitail on Jan 26, 2010 18:27:25 GMT -5
((Xandra))
Xandra står lidt mundlam et øjeblik, hun ved ikke om hun burde sige noget eller lade være. Hun ser over på Kaleshh som for at få en slags afslutning på hendes fortvivlelse via ham. Efter at hendes øjne har hvilet på trandoshan'en i noget tid ser hun over på kvinde mennesket igen, som i Xandra's øjne bliver mere og mere farlig for hende at være i nærheden af.
,, Være et andet sted?", spørger Xandra med en undren i stemmen, næsten som om det ikke er et direkte spørgsmål men retorisk.
|
|
~V~
Alterdreng
Talbor lives!!!
|
Post by ~V~ on Jan 27, 2010 1:16:50 GMT -5
((Kaleshh))
"Så hvad? Du er selv en jæger der leger skrædder i sin fritid?" Fordi at sætningen sikkert for mange kunne virke som en fornærmelse, skynder Kaleshh sig at tilføje et drillende smil. Det smil blegner dog hurtigt, fordi der er en Xandra bag ham der ikke har fattet at hun (efter Kalles egen mening) ikke er med i samtalen mere. Han vender sig ikke om imod hende igen, men hører nøje efter hvad de to kvinder snakker om.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 27, 2010 5:30:25 GMT -5
((Kvinde))
En dæmpet latter glider over kvindens læber ved Kaleshh's skrædderkommentar "Det kan du måske godt sige," siger hun med samme rolige smil, der får et skævt tiltag, da hun derpå skæver til Xandra "Jeg forsøger at være der, hvor der kan være brug for mig - det betale sig i begge ender," tilføjer hun og fikserer Kaleshh helt. Også da hun med en fornyet stemme fortsætter:
"Hvis jeg i øvrigt må være så fri at spørge... Kender I to hinanden?" først her sender hun et velment blik til Xandra
|
|
|
Post by tobitail on Jan 27, 2010 9:27:49 GMT -5
((Xandra))
Xandra bider sig igen usikkert i læben da kvinden ikke lægger besynderligt meget mærke til hende. Hun ser ned i jorden og det ser ud som om den blonde pige tænker over noget:
... Kaleshh kan nok ikke overtales til at tage med, dumme øgle. Kvinden er måske mit bedste bud nu, men jeg har ingen oplysninger omkring hende what so ever.. og at gå på den her mission med så mange penge involveret sammen med en partner man ingenting kender til.. det er nærmest som at have et skilt på ryggen hvor der står: Stab Me.. Måske burde jeg alligevel se om jeg kan lokke Kaleshh..
Xandra kigger omgående og dog lidt forvirret op da hun mærker et par øjne der hviler på hende efter et spørgsmål Xandra ikke helt fik fat i. ,, huh?, undskyld jeg fik ikke helt fat i hvad du sagde.."
|
|
~V~
Alterdreng
Talbor lives!!!
|
Post by ~V~ on Jan 27, 2010 16:01:04 GMT -5
((Kaleshh))
Mig!? Kender dét der? "Nej", lyder det kort fra den forvoksede øgle. Udover at bestille endnu en drink gør han ikke rigtig andet end at skæve til kvinden ved siden af ham.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 27, 2010 16:26:39 GMT -5
((Kvinde))
Den korthårede kvinde nikker næsten usynligt for sig selv, men giver derudover ikke udtryk for hvad hun tænker "Nåh," kommenterer hun bare til svaret om de kender hinanden "Man ved jo aldrig". Så ser hun direkte på Kaleshh
"Men du har problemer med jagten, har jeg ret?" spørger hun ligeud
|
|
|
Post by tobitail on Jan 30, 2010 11:52:50 GMT -5
((Xandra))
Føler sig midlertidigt ignoreret men vælger ikke at indvende noget da emnet på deres samtale forekommer Xandra meget interessant. Hun lytter med og prøver for nogle minutter at virke som usynlig.
|
|
~V~
Alterdreng
Talbor lives!!!
|
Post by ~V~ on Jan 30, 2010 16:25:11 GMT -5
((Kaleshh))
"Det har du vel ret i...", svarer trandoshanen lidt tøvende til kvinden. Det er tydeligt nok at se på ham at det ikke er noget han er tilfreds med. Så ser han nysgerrigt hen på hende som om at han skal til at sige 'hvorfor spørger du' men han siger intet.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 1, 2010 5:20:30 GMT -5
((kvinde))
"- eller rettere sagt," siger kvinden idet hun sætter albuerne i bordet og læner sig lidt frem over bordet. "Du mangler dit byte." Hendes mørke øjne hviler roligt men fast på Trandoshanen "Det bytte du vil jage, fordi der er en grund til at jage det," Hendes blik glider ned i bordet, idet hun holder en form for tænkepause. Så samler hun sine håndflader og peger fingerne i øglens retning, hvorpå hun ser på ham igen
"Hvor gjorde du af det? mistede du det? Gav du op?"
|
|
|
Post by tobitail on Feb 1, 2010 18:37:40 GMT -5
((Xandra))
Xandra står stadig i baggrunden som en hø der våger over sit bytte. Hun er ubevægelig og prøver så godt hun kan at fange alle detaljer i deres samtale selvom mængden af folk gør det til en anstrengende opgave. Grin og stemmer, råb og nogle tomme trusler distrahere i baggrunden men Xandra prøver alligevel så vidt muligt at høre efter og holde koncentrationen. Hun var nysgerrig, og kvinden ved siden af Kaleshh læser næsten hendes tanker idet hun stiller sine spørgsmål. Spørgsmål den blonde pige selv holder inde med.
|
|
~V~
Alterdreng
Talbor lives!!!
|
Post by ~V~ on Feb 2, 2010 10:48:21 GMT -5
((Kaleshh))
Kaleshh ser ud til at tænke lidt over kvindens spørgsmål før han svarer. "Nogen kom i forkøbet. Har ikke fundet noget værdigt bytte siden." Det kan godt være at Xandras tilstedeværelse for nogen kunne virke irriterende, (specielt når hun virker som en alt for tydelig flue på væggen), men trandoshanen lader hende være i den tro at hun snart vil finde hans samtale kedelig og gå igen. Medmindre... Måske er hun er for at samle oplysninger? Hvis det er tilfældet vil han gøre noget ved det, men intet er sikkert endnu for den forvoksede øgle. I stedet afventer han endnu et spørgsmål, eller i det mindste bare en reaktion, fra kvinden ved siden af ham.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Feb 2, 2010 11:20:18 GMT -5
((Kvinde))
Om Kvinden tager sig af Xandra eller ej, er ret uklart. I hvert fald hviler hendes blik kun på Kaleshh Uden noget særligt udtryk, finder hun diskret noget småt frem fra en lomme i hendes lille lædervest.
"Er du sikker?" spørger hun lavmælt med samme tone som hendes ansigt angiver, idet hun lader det hun har fundet frem passere over bordet til Kaleshh gennem hendes hånd.
Tjekker Keleshh tingen, vil han finde ud af er der er tale om en meget handy mini-udgave af en holo-transformator, som dog i denne omgang er sat til 2D. Kvinden må have indstillet den på forhånd, for den er sat til at vise en efterlysning fra et af holo-news nyeste arkiver. Et lille billede af en meget grønhåret kvinde med navnet "Xirany" noteret nedenfor.
Kvinden observerer tavst og roligt Kaleshh
|
|
|
Post by tobitail on Feb 2, 2010 14:06:03 GMT -5
((Xandra))
Et par blå øjne følger kvindens hånd som den glider over bordet, men de for umiddelbart ikke set det hele da Xandra mærker et puf i ryggen fra et væsen der går lidt for frembrusende forbi. Hun ser sig bagud efter personen men han er allerede forsvundet ind i mængden igen. Hendes opmærksomhed vender så tilbage til kvinden og Kaleshh. Hun ved ikke hvad kvinden havde i sinde men hun for en stærk fornemmelse af at hun er ved at overtage Xandra's plan.
Xandra vidste ærlig talt ikke hvordan hun skulle få overbevist øglen og et øjeblik overvejer hun om hun overhovedet har brug for ham. Hun havde virkelig håbet hendes tilbud ville friste men Kaleshh var tydeligvis ikke så lystig en eventyrer som hun havde regnet med.. eller også var hun ikke så god en sælger som forventet? Xandra tænker et øjeblik over om hun burde blande sig, men.. nu vil hun lige krydse fingre for at hvad end kvinden har gjort vil det ikke interesere Kaleshh. Hvis det gør må hun vel finde en ny plan frem!
|
|
~V~
Alterdreng
Talbor lives!!!
|
Post by ~V~ on Feb 2, 2010 14:25:30 GMT -5
((Kaleshh))
Selvom trandoshanen ikke siger noget til at starte med, er det tydeligt at gennemskue hvor overrasket han er over det kvinden viser ham. Ikke fordi han ikke har set Xirany før, men fordi at han har på fornemmelsen, hvad det er man forsøger at fortælle ham via billedet. En forundret hvæs lyder dybt nede fra hans hals før at han endelig taler. "Hvad skal det sige? Lever hun endnu?"
|
|