|
Post by Trine the Destroyer on Jan 21, 2010 12:41:33 GMT -5
((kvinde))
Kvinden drejer en smule rundt så den nyankommende kan komme bedre til, og ser endda ikke voldsomt stødt ud over at blive ignoreret så åbenlyst. I stedet hviler hendes blik bare lidt på pigen, inden det skifter fokus igen og ser på Kaleshh da han taler
|
|
|
Post by tobitail on Jan 21, 2010 12:52:55 GMT -5
((Xandra))
Pigen ser ud til at blive en smule nervøs da den store trandoshan vender sig helt imod hende, men hun manner sig hurtigt op igen.
,, Jeg er Xandra Kalious... Jeg kommer med et tilbud som jeg håber De ikke vil afslå.." hun åbner munden som om hun skal til at tilføje noget mere men ser kort over på kvinden hvorefter hun lukker munden igen. ,, Er der chance for at vi måske kunne tale sammen et mere privat sted?"
|
|
~V~
Alterdreng
Talbor lives!!!
|
Post by ~V~ on Jan 21, 2010 13:47:12 GMT -5
((Kaleshh))
"En alt for lille chance", svarer Kaleshh straks. Efter et bedømmende elevatorblik på Xandra forsøger han at skabe øjenkontakt for at finde ud af hvad hun egentlig er ude på. En fælde? Sikkert ikke. Et godt tilbud? Sikkert ikke. Ikke gå på kompromis med det samme. "Hvad er det for et tilbud du kommer med?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 21, 2010 13:53:27 GMT -5
((Kvinde))
Den anden kvinde har brugt lidt tid på at betragte Xandra, men siger nu endelig noget til hende
"Lad dig ikke mærke af mig... Xandra Kalious," smiler hun venligt og smager en smule på navnet "Jeg vil bare indtage min mad så," hun drejer en smule, men man har fornemmelsen af at hun stadig holder bevidstheden ved pigen og den store øgle
|
|
|
Post by tobitail on Jan 21, 2010 14:32:17 GMT -5
((Xandra))
Xandra skæver mistroisk til kvinden som hun har været optaget af alt den tid Kaleshh har snakket til hende. Først da kvinden har vendt sig lidt væk fra dem begynder hun at snakke og hendes øjne glider lige så stille over på trandoshan'en igen.
,, Jeg kan forstå på et par kilder du er blandt dem der ved hvad de laver og er god til det. Jeg er på udkig efter en person der kan hjælpe mig med at få fat i en. Der er gode penge, rigtig gode penge i det.."
Pigen finder en lille seddel frem fra lommen med et billede af en skaldet fyr der ser meget utilfreds ud. Under billedet står navnet: Dex Wanak, og i parentes et nummer: 222-03-02E-HD. Dusør: 150.000 Credits. Pigen smiler kort:
,, Det er en selvmord's mission min herre... Dex Wanak har et ry for at være et monster, af den slags der spiser de små børn før han når at skræmme dem. Men efter hvad jeg har hørt rundt omkring er De ikke en mand der lader sig skræmme af "monstre", har jeg ret?"
Derefter folder Xandra papiret sammen igen og ned i bukse lommen.
,, Der er mere men det, er en hemmelighed indtil jeg ved om du er Inn eller Out?"
|
|
~V~
Alterdreng
Talbor lives!!!
|
Post by ~V~ on Jan 21, 2010 17:26:41 GMT -5
((Kaleshh))
"Får intet ud af selvmordsmissioner", siger trandoshanen med det samme da Xandras syndflod af ord hører op. Han lagde godt nok mærke til hendes lille seddel, men han så aldrig på den, fordi han havde for travlt med at holde øje med papirets ejer. "Mangler detaljer. Hvorfor er Dex eftersøgt?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 21, 2010 17:31:56 GMT -5
((Kvinde))
Den anden kvinde sidder tavst og indtager sin føde uden tegn på at følge med. Ser man efter, kan man dog fornemme et stille smil, og et kort blik bagud, da Kaleshh pointerer detajlen
|
|
|
Post by tobitail on Jan 22, 2010 9:12:23 GMT -5
((Xandra))
Da trandoshan'en nævner de manglende detaljer for Xandra et meget nervøst ansigts udtryk, lidt som om hun på en måde ikke bryder sig om at blive "kritiseret" eller også er det pga at hun ikke føler sig særlig tryk ved alle de ører der hviler omkring dem.
,, D-det.. uhmm... " Hun ser til hver side, hvorefter hun læner sig længere hen imod trandoshan'en som for at hviske. ,, Dex's navn er rigtigt Dextor, det er en dusør der først lige blev udlovet for nogle dage siden så mange ved sikkert ikke noget om den hvilket gør konkurrancen mindre. Men..det siges at en eller anden forskning's planet har været igang med at eksperimentere for republikken. De ville lave den perfekte Jedi dræber, Dex er en af dem. Det er nok også derfor pengene er så gode som de er, republikken vil sikkert ikke have det slipper ud... Så vidt jeg ved er der tre eksperimenter der var vellykket, de to andre hedder.." Xandra stopper da hun opdager hvor meget hun egentlig fortæller. Hun sparker sig selv indvendig da hun har givet Kaleshh nok oplysninger til at han sikkert selv kan tage ud og dræbe Dex.
|
|
~V~
Alterdreng
Talbor lives!!!
|
Post by ~V~ on Jan 24, 2010 10:52:08 GMT -5
((Kaleshh))
Kaleshh iagttager tavst Xandra i nogle sekunder, og han ser faktisk lidt utilfreds ud. Han giver sig et svagt hvæs fra sig, mens at han ligegyldigt trækker på skuldrene. "Forskning? Republikken? Forsøgskaniner? Rager ikke mig." Trandoshanen læner sig længere fremad og peger nu anklagende på Xandra. "Jager ikke for pengenes skyld, men for byttets og jagtens skyld. Tag dine usle tilbud et andet sted."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 25, 2010 7:16:45 GMT -5
((Kvinde))
Kvinden med ryggen halvt til dem, har ellers været tavs, men nu slynger hun pludselig helt uopfordret en sætning højt ud i luften - stadig uden at vende sig rundt
"Xandra Kalious... Kan det være rigtigt at noget af det navn forekommer mig bekendt..? "
|
|
|
Post by tobitail on Jan 25, 2010 17:02:24 GMT -5
((Xandra))
Pigen der i forhold til trandoshan'en er meget lille, puster sig op som en vred kamp hane da reptil dyret peger anklagende på hende og hans ord så småt begynder at gå hende på. Hun når lige at åbne munden for at komme med en bemærkning men kvinden ved siden af Kaleshh kommer hende i forekøbet med et spørgsmål.
,, Heh", kommer det fra pigen der for et lidt selvisk smil på læberne. "Du har sikkert hørt om mig nogle steder.. Det er ikke unormalt at folk taler om mig i krogene..."
|
|
~V~
Alterdreng
Talbor lives!!!
|
Post by ~V~ on Jan 25, 2010 18:13:07 GMT -5
((Kaleshh))
Nysgerrigt ser trandoshanen frem og tilbage mellem de to kvinder. Faktisk sidder han og håber på at Xandra også er eftersøgt, og endda af ordenlige grunde. Men intet er sikkert endnu. Siden at kvinderne nu har noget at tale om, vælger Kaleshh ikke at blande sig indtil videre.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 25, 2010 18:19:53 GMT -5
((kvinde))
"Hmmm..." mumler den anden kvinde tænksomt og drejer langsomt rundt med fronten til de andre "..muligvis... Hvis jeg siger affæren i sektor 7 for en måneds tid siden, er jeg så helt galt på den?" spørger hun og hælder interesseret hovedet lidt til den ene side
|
|
|
Post by tobitail on Jan 25, 2010 18:26:05 GMT -5
((Xandra))
Xandra giver sig til at se lidt op og ned af kvinden inden hun svare mindre ivrig end før. ,, Nix, du er forkert på den.. "
|
|
~V~
Alterdreng
Talbor lives!!!
|
Post by ~V~ on Jan 26, 2010 18:11:20 GMT -5
((Kaleshh))
Trandoshanen har fået nok snak fra Xandras side, og han er stadig mere interesseret i kvinden ved siden af ham. Derfor drejer han om på sin stol igen og begynder at tale til sin sidekammerat igen, som om Xandra i mellemtiden havde udviklet sig til luft. "Så du var ikke arbejdsløs? Hvad er din profession?"
|
|