|
Post by Dust of Chaos on Jan 27, 2010 4:05:13 GMT -5
((Yukais))
Yukais tager sig ikke det mindste af Deimos' manglende forståelse for hendes humoristiske sans, men nikker bare en enkelt gang. Hun lægger datapad'en fra sig på skrivebordet som hun stadig halvt læner sig op ad, halvt sidder på. "Jeg skal tage Trace Raydawn under behandling. Send mig en opdatering på hans sagsfil, og et starttidspunkt."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 29, 2010 16:23:49 GMT -5
((Deimos))
Der kommer da et smil over Deimos' læber, og et glimt tilbage i hans stålgrå øjnes dyb, da kommandøren svarer. Hvad han pludselig er så fornøjet over, er dog ikke lige til at vide. "selvfølgelig kommandør. Som altid." Smiler han, før han går hen mod bordet for at tage sin datapad tilbage. Det kunne virke som om, Deimos har afsluttet samtalen, men alligevel ser det ikke ud til at han har travlt med at gå.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jan 30, 2010 15:03:45 GMT -5
((Yukais))
"Som altid," Yukais nikker. Et øjeblik må udtrykket i deres ansigter matche hinanden ganske godt. Som to dæmoner der lægger onde planer sammen.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 31, 2010 13:59:16 GMT -5
((Deimos))
Deimos er stille et øjeblik, mens man kan se at hans blik glider ned over datapaden. Når man kender Deimos ved man, at han slet ikke behøver at tjekke en datapad to gange for at huske, hvad der står, så man kan undre sig over hvorfor han gør det alligevel.
"Åh ja, forresten," Begynder han så og løfter først nu blikket fra datapaden. "Vi har jo heller ikke talt sammen, siden vi har fået en ny.. kollega... " Der er en ledende tone i hans stemme.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Feb 2, 2010 16:45:03 GMT -5
((Yukais))
Den rødhårede kvinde smiler skævt, og hæver et af de blege øjenbryn. "Tanné Sølvlok?" Hun klukker stille. "Nej, der var en del...travlhed under hendes sag. Ikke at jeg troede du sådan ville savne at snakke med mig. Hvad har du på hjertet?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Feb 3, 2010 16:06:51 GMT -5
((Deimos))
Deimos slipper faktisk en dæmpet latter, og ryster sagte på hovedet. "Det var ikke just det, jeg hentydede til, Kommandør. Selvom De da ved, at jeg ikke har noget i mod at drøfte relevante emner med Dem, fra tid til anden. " Han løfter et øjenbryn til hende, for at understrege hvad han mener. "Som Jupal fx. Nu da hun har vist sig at være Kraftbruger, som Dem, er hun et relevant emne. Dog vil jeg tillade mig denne gang at spørge til Deres mere personlige mening... " Under denne sætning når Deimos at begynde at se alvorlig og tænksom ud igen, før han når at genfinde sit lette smil. "Hvad synes De om at skulle arbejde sammen med hende?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Feb 3, 2010 16:22:37 GMT -5
((Yukais))
"Min personlige mening?" Yukais lægger hovedet let på skrå, og løfter tænksomt blikket til et sted øverst på væggen, bag Deimos. "Jeg finder Tanné Jupal... interessant." Der ligger mange betydninger i det ord, det er tydeligt. "Hvordan hun er at arbejde sammen med, har jeg stadig til gode at erfare,"
|
|