|
Post by Trine the Destroyer on Jan 12, 2010 20:51:05 GMT -5
Så vil jeg da starte med at bryde hul på fanart tråden, bare fordi jeg kan xD En lidt yngre Jerin --edit-- Nu med tattoo >_<
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 17, 2010 16:34:11 GMT -5
Skulle man i øvrigt undre sig over hvordan Xiranys bordmand ser ud, kommer der et svar her: - og ja! Han HAR mangahår xD
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 17, 2010 16:43:16 GMT -5
HAha xD De er begge dejlige, med dejlige smil.. Elsker den ret så glødende glød på Jerins cigar! Havde dog nok forestillet mig Quinns hår lidt mere stylet og knapt så pjusket ellers ser han ret meget ud som jeg ser ham.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jan 26, 2010 10:19:19 GMT -5
*kærlighed på Jerins hårfarve -og skæve smil*
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 23, 2010 9:24:45 GMT -5
Og et banner (til Julie)
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Sept 22, 2010 16:33:30 GMT -5
Jeg havde lige pludselig brug for at illustrere Thomas' tour-guide på Den Sorte Meteor. Skibslæge/doktor/ambutør, Rana - og så går det pludselig op for en hvor crazy øjne duros'er har xD Og nej, jeg gad ikke tegne ben
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Sept 23, 2010 2:54:52 GMT -5
Ej hvor er den flot!! Det var dog helt vildt O.o
Vildt nice skyggelægning og totalt detaljeret værktøj xD Hun ser mig noget sur ud...
Fuck deres næser er også sjove. Minder mig om noget jeg engang læste i et gammelt grønlandsk sagn. (random knowledge ftw)
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 23, 2010 17:21:14 GMT -5
Nu har han efterhånden ligget i ret lang tid, så nu fik han lidt farver på så han er mere præsentabel. Jeg magter ikke at se på ham mere sådan som han bliver ved med at glo på mig xD Som straf får han ingen højre hånd Der skulle forhåbentlig ikke være nogen tvivl om, hvem jeg har portrætteret
|
|
|
Post by Felisjanen on Oct 24, 2010 12:16:02 GMT -5
Hvor er han fin ^^ ...og Raven har lige ædt hans hånd, men han smiler stadig!
|
|
|
Post by Lancer on Nov 9, 2010 11:50:01 GMT -5
*hopper rundt i jubel og glæde*
Det er Razor!! Omsider!! Han er meget beæret over at blive foreviget på tegnebordet, også selvom han ikke har nogen hånd. Det går sgu nok, høhøh.... xD
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 9, 2010 17:57:41 GMT -5
Yay! Tak^^ Man er mere rolig når karakterens ejer også er glad.. særligt fordi jeg har skåret hånden af karakteren.... Men nu til noget andet.. eller noget mere Engang i et tidligere spil blev der nævnt noget om en sithkrystal som Nova åbenbart havde erhvervet sig, men Razor derefter stjålet/nakket/frataget hende. Ingen ved hvordan og hvorfor, men nu giver jeg mit bud med et par skitser og en useriøs farvelægning xP Hvorfor det skulle være på engelsk ved ingen, men sådan var det lige i mit hoved. Det her er kun første del, så der kommer en afslutning når den er lavet færdig. Jeg har ikke rigtig prøvet at lave tegneserie-agtigt stuff før, så det har voldet mig lidt teknisk besvær xD (og billedet er ikke helt i sin rigtige størrelse) -Edit- Nu blev den sidste del sat på også (det blev en meget langstrakt post xD) Sidste billede (altså ikke Snitch) er dumt og skal dø. Vi snakker ikke mere om det og husker bare på at striben ikke skulle give udtryk for store kunstneriske evner, men bare fortælle en historie xP Og selvfølgelig må der ske en helt masse ting bagefter... men det lader vi stå åbent for nu
|
|
|
Post by Lancer on Nov 9, 2010 18:03:48 GMT -5
Oh, my... GOD!!!
*undertegnede ligger fuldstændig smadret af grin på gulvet, uden nogen chance for at rejse sig op igen. Derfor bliver dette dikteret*
For helvede, jeg kan godt huske den tråd, hvor de snakkede om det!!! xD Priceless!!!! 'That place wouldn't happen to be in my hand, Captain?' *igen smadret af grin, så undertegnede nu næsten har brækket et ribben*
Et mesterværk, Trine!! Fuldstændigt!! perfekt!!! Fuldkomment!!! *bøjer mig i støvet - da jeg allerede ligger ned på grund af latterkramper*
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 10, 2010 16:51:41 GMT -5
Og så er næste del oppe også ^^
|
|
|
Post by Sokken on Nov 13, 2010 5:45:08 GMT -5
Årh, det er bare nogle sindsygt gode ansigtsudtryk! : O virkelig! Og en vildt god dialog xD Superfedt lavet!
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 15, 2010 18:18:04 GMT -5
Yay^^ Mange takker. Ansigtsudtryk er også det jeg lagde mest vægt i Og hvem sagde lille zabrak-tøs med rottehaler? Min hjerne gjorde i hvert fald - jeg tror jeg tilbringer for lang tid sammenmed børn dagligt xD Tænk engang ...xD
|
|