|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 18:09:33 GMT -5
((NPC))
Der lyder en eller anden dæmpet lyd fra den anden ende, der kunne minde om et fnys. Man fornemmer at personen i den anden sikkert må trække vejret lige så dybt som Nova, for ikke at eksplodere. "Okay, så tyg lidt på den her: Vi kender til din lille affære med Slimklatten på Smuglermånen." Kvinden i den anden ende giver zabraken et par sekunder til at tænke over det. "Men Kaptajnen har faktisk et tilbud til dig, som måske vil hjælpe dig ud af den kattepine. Så egentlig synes jeg bare at Black Nova skulle få sin sorte røv til Kethator, før hun risikerer at miste flere alliancer."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 18:22:20 GMT -5
((Nova))
"Hvad du synes, er mig uendelig ligegyldigt, søde ven," fyrer Nova automatisk af, faktisk uden at lyde lige så irriteret, som hun tydeligt ser ud. Hun lukker øjnene og tænker for et øjeblik.
"Du kan sige til din syreædte kaptajn, at hvis han virkelig er så ivrig efter at få et los i røven, skal jeg overveje hans... tilbud. Jeg vil tænke over det"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 18:24:54 GMT -5
((NPC))
"Fint. " Slår kvinden fast med en utilfreds tone. "Men tag dig ikke for god tid. Og sørg for at vi får vores rodian tilbage - i et stykke." Forbindelsen afbrydes prompte
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 18:38:48 GMT -5
((Nova))
Nova sender comlinket et irriteret sideblik, inden hun med en dæmpet snerren putter det i en lomme.
"Damn, det sidste hørte jeg vist ikke," mumler hun, og ser ned til rodianen.
"Hvad ved du om alt det her, din lille skid?" spørger hun, og er med et enkelt skridt, helt henne ved ham. Sib træder en smule til siden, men slipper ikke blasteren som han har neglet rodianen til gulvet med
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 18:41:52 GMT -5
((Rodian))
Den blå rodian gør sit for at løfte hovedet, så han kan se Nova i øjnene, og måske komme til at tale uden at være mast ned mod gulvet. Dette lykkes ham dog ikke umiddelbart. "jeg... ehm - ... Ved ikke mere end jeg allerede har fortalt dig," Stønner han.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 18:46:33 GMT -5
((Nova))
Et roligt grin kommer fra Nova, der samtidig sætter sig på hug ind over rodianen
"Det er jo løgn," smiler hun, og sender derpå et kort nik til Sib, der omgående rejser sig og sender en massiv sikkerhedsstøvle i tindingen på rodianen
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 18:53:47 GMT -5
((Rodian))
"Jamen, jo, jeg - aaargh!" Stønner den stakkels fyr, da han bliver mast under støvlen. "Kaptajnen fortæller os ikke altid den slags ting! Det er kun de vigtige folk der får noget at vide." han taler så hurtigt, at han næsten snubler over ordene .
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 19:02:29 GMT -5
((Nova))
Nova smiler ad den stakkels rodian, og tillader sig da også et lille grin "Og du er en ubetydelig lille lort, jaja, det har jeg regnet ud, Dolle," siger zabrakken og læner sig lidt længere ind over rodianen.
"Men det kunne være du trods alt kunne bruge din fantasi lidt, hva? Ellers kan jeg måske hjælpe dig," tilføjer hun og modtager blasteren fra Sip, som hun presser hårdt ned under rodianens ene skulderblad
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 19:10:56 GMT -5
((Rodian))
"Jeg sværger!" Rodianens stemme begynder at få en grad af desperation. "jeg har virkelig ikke fået andet at vide, end det som jeg allerede har sagt! Virkelig! jeg ved det ikke!"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 19:20:26 GMT -5
((Nova))
"Come on," udbryder Nova med et underligt grin. I det samme trykker hun blasteren af ind i rodianens skulder.
"Tænk dig om," siger hun men en næsten venlig rolighed, uanset hvad rodianen ellers måtte komme med af beklagelser. "Har du hørt noget, set noget?" Hun ser afventende ned på den blå stakkel, og giver ham tid til at svare
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 17, 2010 16:44:30 GMT -5
((Rodian))
Rodianen ser faktisk ud til at anstrenge sig for at komme i tanke om et eller andet. Hans blå antenner på hovedet vrider sig en smule, men måske anstrengelsen kun kommer af at skulle holde hovedet op fra gulvet for at kunne tale.
"Erhm... Jeg.." begynder den og vrider sig lidt igen. "Det har noget at gøre med fremtiden." Afslutter den, men tonen er ret tøvende
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 17, 2010 16:49:55 GMT -5
((Nova + co))
"Ha!" udbryder duggen bagved spidst. "Det er godt nok det dummeste...-"
"Kom nu," fortsætter Nova mere indtrængende og ser på rodianen "Du vil jo gerne tilbage til de andre ikke? Du har ikke lyst til at dø her, for noget jeg alligevel finder ud af før eller senere."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 17, 2010 17:19:15 GMT -5
((Rodian))
"ja, jo, jamen, jamen!!" Rodianens stemme lyder stadig mere og mere desperat, så enhver efterhånden må fornemme, at hvis den vidste noget af betydning, havde den nok sagt det forlængst. "Det var noget med... med fremtiden og... Nej, jeg ved det virkelig ikke!!" Vedbliver den, og må efterhånden have opgivet at bevare sin værdighed.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 17, 2010 17:24:50 GMT -5
((Nova))
Med et suk, lukker Nova øjnene "fremtiden og" gentager hun og rejser sig langsomt.
"Gør det af med ham," siger hun, idet hun vender sig og lægger an til at gå. Sip nikker med et grin, og giver fat i en dolk fra sit bælte som han fører op til rodianens hals
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 17, 2010 17:35:59 GMT -5
((Rodian))
"NEJ!!" Udbryder Rodianen i et desperat skrig, og når med sine sidste kræfter at kæmpe en arm fri og gribe fat i Novas frakkehjørne. "Det kan I ikke mene! Jeg er jo bare et sendebud!!" Frygten står malet i dens store, sorte, bedende øjne.
|
|