|
Post by Trine the Destroyer on Jan 11, 2010 21:18:43 GMT -5
((Nova + co))
"Nåda," siger Nova igen heller ikke voldsomt entusiastisk denne gang.
"Det lyder sgu som en rigtig dårlig ide. Hvorfor Kessel skull jeg det?" spørger hun rodianen, og trykker samtidig på datapad'en
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 12, 2010 15:52:11 GMT -5
((Rodian))
Rodianen nikker. Det virker næsten eftertænksomt.
"Han sagde, De ville sige det, frøken. jeg skulle derfor fortælle at dette drejer sig om en chance, du ikke bør gå glip af." han ser afventende på zabaken, før han sukker og tilføjer: "Især ikke efter dit møde på Nar Shaddaa...."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 12, 2010 15:57:25 GMT -5
((Nova + co))
Det er ligsom om Piratkaptajnens ansigt ikke lyser mere op, da meddeleren nævner smuglermånen. Tværtimod bliver hendes øjne et kort øjeblik smallere.
"Hvad ved den skid om det.." mumler hun, nok mest til sig selv "Så som chancen for at blive skudt i panden? Tænk, det lyder stadig som en dårlig deal for mig,"
"Hvis han vil noget kan han sgu da selv finde ud af at vade herned," istemmer duggen over for hende, og tager en af de flasker der står på bordet til munden
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 16:27:44 GMT -5
((Rodian))
Rodianen skæver til siderne igen, men prøver på ikke at lade andre se det. Herefter ser han ud til at tænke sig om et par øjeblikke før han svarer.
"Hvis De, frøken, vil blive ved med at leve op til Deres navn, bør De nok ikke misse chancen." Prøver den igen.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 16:42:32 GMT -5
((Black Nova))
Piraten ser kort på Rodianen. Så lægger hun pludselig hovedet tilbage og griner højt, gennemtrængende, og lidt for længe.
"I er sgu da ikke bange af jer, hva?" siger hun, og rejser sig pludselig i en meget hurtig bevægelse. Sekundet efter har hun et godt greb i rodianens krave ((eller hvad han nu har på)), og hiver ham op i den, uden at han dog forlader gulvet. Hendes brede grin står rodianen direkte op i ansigtet, men der er ikke den mindste munterhed over det.
"Men så må vi vel hellere se på det, må vi ikke?" siger hun ganske højt i betragtning af at han har fjæset lige oppe i hendes. Med en hård bevægelse kaster hun ham ned i gulvet, i samme øjeblik som hun sparker hans ben, så hun re sikker på at han lander helt på gulvet.
"Gennemsøg ham lige, Sip" siger hun og træder et halvt skridt tilbage så besætningsmedlemmet kan komme til. Squib'en er over ham med det samme, og starter med at placere en blaster i panden på ham for at sikre sig at han bliver liggende
"Han må have et comlink et eller andet sted," tilføjer Nova vejledende
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 16:48:05 GMT -5
((Rodian))
Mens Nova griner når Rodianen næsten at begynde at se utilpas ud. I hvert fald begynder han at skæve diskret til siderne igen, og må derfor slippe et forskrækket gisp, da den noget højere zabrak-kvinde pludselig står med et fast greb om hans krave. Ende et gisp undslipper ham da han kolliderer med gulvet og får slået luften ud af sig.
Han rejser sig op på sine albuer igen, da han er kommet mere til sig selv, og fremdrager et comlink, som han rækker til Sip. Mest for ikke at blive gennemsøgt yderligere, kunne det tyde på.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 16:56:51 GMT -5
((Nova og Co.))
Det behøver rodianen nu slet ikke ulejlige sig med, for så snart Sip har givet comlinket til Nova, fortsætter han gennemsøgningen i tilfælde af at han skulle finde noget mere af interesse. Eller værdi.
Imens fingererer Nova med comlinket, nu med et krypdyr, som pludselig af manifesteret sig på hendes skulder, hvorfra den følger interesseret med i hendes gennemsøgning af comlinkens numre
"Dum-dum-dum... Jockie, jockie, jockie... ahja, mon ikke det her virker.." mumler Nova og kalder så det fundne nummer op
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 17:02:28 GMT -5
((Rodian))
Mens Nova ringer op, finder Sip dog ikke de store skatte på rodianen, kun en kniv af ret uskadelig karakter og nogle få credits. Selvfølgelig bærer rodianen også en blaster på sig, men ligesom resten af Taris har den set bedre dage.
Samtidig lader det til at Nova kommer igennem til *nogen* i den anden ende. Dog lyder det ikke umiddelbart som Jock Messel, i så fald har han i hvert fald skiftet køn, selvom kvindestemmen i den anden ende er en smule ru.
"Douran. Du overlevede." Lyder det fra hende.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 17:06:30 GMT -5
((Nova + Co))
Hvis Nova er overrasket, ses det ikke i hendes ansigt. Tværtimod får hun et lille skævt grin på.
"Tja, indtilvidere," svarer hun den anden ende, og kaster sit blik ned på rodianen, som Sip er i fuld gang med at lette for alt. "Hvem er jeg så heldig at tale med?" tilføjer hun venligt
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 17:08:47 GMT -5
((NPC))
"Du er ikke Douran. " Konstateres der i den anden ende. personen virker ikke just tilfreds, heller ikke da hun fortsætter: "Black Nova, formoder jeg?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 17:14:42 GMT -5
((Nova))
"10 point!" svarer Nova med et muntert grin. "Dolle-fyren fik det lidt halvskidt, så han tager sig en slapper lige nu. Men han var en gentleman nok til at låne mig sit comlink. Meget flinkt af ham," tilføjer hun, og smiler til rodianen på gulvet, som Sip stadig holder nede med en blaster
"Og jeg går ud fra at du er omstillingen så?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 17:22:08 GMT -5
((NPC))
Der er stille i den anden ende, mens Nova snakker løs, som om personen bare venter på at hun er færdig.
"Desværre. " Lyder det fra hende, selvom det lyder lidt nedladende. "Det er, som Douran sikkert har fortalt, mening at du skal møde op personligt. Douran har et kort med, du kan følge, hvis du ikke kan finde herud."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 17:30:44 GMT -5
((Nova))
"Nåda," svarer Nova ligegyldigt "Sagen er bare den, at Dolle har haft lidt problemer med at overbevise mig om at det er en særlig god ide. Faktisk er jeg lige nu af den overbevisning, at ideen er rigtig dårlig. Så hvis jeres syreædte kaptajn for alvor har noget at snakke med mig om, vil jeg foreslå at enten du disker op med en god grund til at jeg skude vade ind i jeres giftige hul af en undskyldning for en base, eller at du omstiller mig til Jockie, så han kan. Ellers kan I få sendt jeres blå ven sendt tilbage i så små stykker at det ikke engang vil være værd at overveje at sætte ham sammen igen, mens jeg vil blive lige her. Er det til at forstå?" Hun er ganske afslappet mens hun taler, med en stemmeføring som en der bare vil klartlægge nogle simple facts
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 16, 2010 17:45:40 GMT -5
((NPC))
"En trussel?" Lyder det tørt fra den anden ende. "Tænk, jeg føler mig næsten smigret at du kan være så bange for at besøge Kethator." Kvinden i den anden ende lyder dog ikke specielt smigret, hendes stemme lyder mere som om den godt kunne tænke sig at skyde Nova med en slugthrower. "Måske står det værre til for jeres lille bande, end kaptajnen sådan går og tror. " Tilføjer hun.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jan 16, 2010 17:56:33 GMT -5
((Nova))
Nova tager kort comlinket ud for sig og sender det et dræbende blik. Lydløst tager hun en dyb vejrtrækning og bløder så op igen, eller hvad man nu kan kalde det brændende ironiske smil hun pludselig har på, da hun svarer den anden ende
"Ikke meget bedre end for jer, hvis alt I tør sende herover er en evnesvag blå klovn, som jeg ærlig talt tvivler på nogen af jer vil savne. Resten af galaksen vil i hvert fald ikke," Hun sender et køligt blik til rodianen på gulvet, som Sip i det samme finder lejlighed til at tage fat i hovedet på med sine små, skarpe kløer.
"Men nej, jeg er egentlig mest bekymret over at skulle rende rundt i jeres lortebase. Man skulle jo helt ike ende med at få ætset lige så meget af hovedet, som jer," Hun drejer rundt om sig selv og begynder at gå lidt rundt.
"Så hvis jeres kaptajn vil mig noget, kan han enten komme herover, eller han kan give mig en usædvanlig god grund til at spadsere over til jer, er du med?" Det sidste bliver denne gang ret skarpt
|
|