|
Post by Julie the Merciful on Apr 28, 2010 15:31:34 GMT -5
Selvfølgelig må du det!! Men hvilken grund? bare at det er en god sang, eller passer den til noget bestemt?
|
|
|
Post by Lancer on May 6, 2010 4:34:09 GMT -5
Fordi det er en fed sang, og den er skrevet til en af de sejeste troldmænd i fantasy-genren, Raistlin Majere? Det er grund nok for mig!! ^^
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 6, 2010 8:19:35 GMT -5
|
|
|
Post by Julie the Merciful on May 6, 2010 11:54:18 GMT -5
Okay, to bud! I så fald må jeg nok hellere holde mig til den regel, jeg lavede i starten af tråden - Karens bud gælder, for hun var hurtigst på aftrækkeren. ((Desuden gælder alle grunde som har noget at gøre med fantasy... xD)) Trines pirater går videre til næste måned, så fortvivl ej, de skal nok få deres stjernestund. Jeg vil skrive et uddrag af teksten ind så snart jeg har fået tid til at høre den
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 19, 2010 1:26:54 GMT -5
Nogen må være utroligt glad for hvad jeg troede var GM'ernes hadesang Hvad har vi i dag... d. 19., siger kalenderen?
|
|
|
Post by Julie the Merciful on May 24, 2010 6:44:58 GMT -5
Vi beklager meget.... O.o Men nu har Karen/Raistlin fået sin månedens sang, og lad os sige at den er her både resten af maj og juni, så er hun ikke blevet snydt.
|
|
|
Post by Lancer on May 24, 2010 13:02:09 GMT -5
Yay!! xD Al magt til Raistlin!!! Eller mig.... (ø)
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jun 17, 2010 1:36:18 GMT -5
Sig nærmer tiden til en ny månedens sang!!! Nogle gode foreslag?
|
|
|
Post by Gaston on Jun 17, 2010 2:52:49 GMT -5
JA!
Waiting for the Worms med pink floyd.
Der bliver sagt Waiting mange gange i sangen, sådan har jeg lidt haft det på det sidste i nogle af trådene (jeg har heller ikke selv hele tiden den hurtigste til at poste...)
+ der kommer på et tids punkt hvor der synges "Waiting, to weed out the weaklings" og sådan har i hvert fald en af mine kathar karakterer det lige nu med stakels catch og Sunihtram venter på at jeg tager mig sammen og høre tomboy no stop en dag så jeg kan lave en post så han kan komme i spil.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jun 17, 2010 5:01:28 GMT -5
Og jeg som troede vi havde en piratsang til gode? XD
|
|
|
Post by Gaston on Jun 17, 2010 14:20:33 GMT -5
|
|
|
Post by tobitail on Oct 7, 2010 6:08:40 GMT -5
Jeg vil gerne foreslå www.youtube.com/watch?v=wdYy4vPeBMIDead Lovers Lane by HIM. Reason?: First off, den er syygt god.. and next jeg synes at den appellerer til alle de karakterer der på en eller anden måde har mistet nogle de har haft kære.. Derek og Tanné fx.. Xirany og Drolas.. og Trace og Meiya der lige nu er adskildt. Men også nye begyndelser i forhol dtil Yukais og Tanné ( At gå kuldegysninger off-game xD havde ellers lovet mig selv at jeg ville score hende, ahem). Men yep... det er mit september foreslag.. o.o
|
|