|
Post by Julie the Merciful on Jan 10, 2010 18:46:57 GMT -5
Nyt på POTOR II: Redivivus !!
Som noget nyt i forhold til POTOR I, har vi her på siden valgt at indføre noget som hedder "Månedens Sang" ;D
... Det betyder i al sin enkelthed at man får lov at bestemme, hvilken sang og hvilken bid af teksten der skal stå i News-boxen øverst på siden.
Vi stiller ikke de store krav, blot at teksten: På en eller anden måde kan sættes i forbindelse med POTOR, passer til stemningen, til ingame begivenheder eller noget helt andet.
... og ikke er lavet af Sus Bjerre, da Gm'erne vil høre den igennem, og helst ikke vil bløde ud af ørene.
Det kører efter først til mølle-princippet, og valget af sang og vælger kommer til at stå her i post zero.
Man melder sig ved at skrive her i tråden, og smider et link til et sted, man kan høre sangen.
Månedernes sange:
Januar 2010: Sang: Bring me to Life Kunstner: Evanescence Valgt af: Julie The Merciful evt. Noter: Fordi "Redivivus" betyder Bring me back to life xD
Februar 2010: Sang: Juicy Kunster: Angelspit Valgt af: Dust of Chaos Ev. Noter: ??
Marts 2010: Sang: Angel's Punishment Kunster: Lacuna Coil Valgt af: Dust of Chaos Ev. Noter: Dedikeret til Yuki
April 2010 Sang: Malene Kunstner: ... Valgt af Dust of Chaos Evt. noter: Dedikeret til Yuki endnu en gang
Maj og juni 2010 Sang: The Soulforged Kunstner: Blind Guardian Valgt af: Lancer evt. Noter: Noget med Raistlin... xD
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jan 30, 2010 16:48:20 GMT -5
Yukais vil gerne stemme 'Snow White Queen' ind som månedens sang, til ære for Tanné. Jeg tror dog heller jeg vil slå et slag for noget Angelspit ;D 'Head Kult' kunne være et godt bud. Eller 'Juicy' *nikker*
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jan 31, 2010 6:34:37 GMT -5
Copy that Nice tekster begge to, kendte ikke de sange... dem må jeg hellere få hørt i løbet af idag. Valget faldt på Juicy, selvom jeg genkendte en del af teksten fra "head kult" - måske fra et banner engang??
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Feb 1, 2010 4:19:47 GMT -5
Jeg har haft et større flip med dem så der har været stykker af deres tekster i diverse fora-underskrifter og msn-statuser. Og banneret jeg vist stadig har på det gamle potor. -nåja, og kig under min avatar
|
|
Palas
Alterdreng
|
Post by Palas on Feb 8, 2010 11:05:40 GMT -5
Kunne vi ikke lige indføre, at folk lige skulle smide links op til sangene, for ellers bliver det hele nok lidt for indforstået!
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Feb 8, 2010 11:55:29 GMT -5
det var en ret god ide, men ellers kender de fleste folk jo til Youtube, og kan hjælpe sig selv Men jo, folkens, smid et link til den sang i foreslår.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Feb 11, 2010 2:09:46 GMT -5
Ja ja da, hvis der stadig er nogen der ikke har fundet vej til youtube, så smider jeg da et link: www.youtube.com/watch?v=ssyWiarVOi4Youtube-link har det bare med pludselig at være ugyldige, fordi folk sletter hvad de har lagt op. Skulle dette ske, gå da ind på www.youtube.com/, og søg 'angelspit juicy'
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Mar 5, 2010 4:24:37 GMT -5
Vi har i dag d. 5. Marts, og stadig Februar-sang kørende For dårligt! Hvis ingen anden kræver retten, så foreslår jeg Lacuna Coil med 'Angel's Punishment', fordi Yukais efterhånden har fundet sig rigtig godt tilpas på Black Angel. Nåja, og et youtubelink: www.youtube.com/watch?v=YHH22J4Zy20&feature=relatedDet var det bedste jeg lige kunne finde.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Mar 9, 2010 12:09:46 GMT -5
Aye, So be it
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 5, 2010 11:57:06 GMT -5
And once again... vi er nu i April måned, og har en marts-sang kørende. Derfor skriver jeg nu Malene-sangen på, indtil en anden spiller får Hutten med sig og kommer med et bedre forslag! Malene-sangen: fordi det er Yukais irl
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 5, 2010 12:03:58 GMT -5
ARGH!!! DØ! SYS BJERRE!!! BEGONE, THING OF EVIL!!! - en eller anden, skynd jer at komme med et bedre bud.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 5, 2010 13:02:17 GMT -5
I do not see it playing yet....
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 13, 2010 13:34:05 GMT -5
Ret skal være ret - der er faktisk ikke kommet andre foreslag. Så nu har April måned en sang
- Og fuck Sys Bjerre ^^
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 28, 2010 9:41:12 GMT -5
På lørdag skal vi have n ny månedens sang!!
Det skal være noget godt, som ikke er sys bjerre! Oh guderne forbyde at hun nogensinde kom på vores newsfader... o.o
Nåh, hvem kommer med et godt bud?
Ellers finder jeg bare een.
|
|
|
Post by Lancer on Apr 28, 2010 13:03:53 GMT -5
|
|