|
Post by Trine the Destroyer on Feb 26, 2011 4:06:19 GMT -5
Kære spillere.
Som I nok har bemærket har begge GM'er været ret fraværende det seneste stykke tid. Det vil vi gerne beklage, og vi er kede af at vi ikke rigtig har meldt ud før nu.
Det ligger desværre sådan at vi begge har fået rigtig meget at se til, og der er ikke nær nok overskud at hente til at kunne være særlig tilstedeværende som spilledere. Ikke i den grad vi i hvert fald ville ønske for POTOR. Vi har talt om det, og kommet frem til at de sidste måneders tid desværre er et meget godt eksempel på at vi ikke kan fortsætte det spil som vi engang begyndte på.
Derfor har vi besluttet at stoppe det her.
Det har været en dejlig tid og vi vil gerne takke vores fantastiske spillere for godt spil og for i det hele taget at have været med til at gøre POTOR til det, det var.
Vi vil lade spillet stå åbent en uges tid, så folk kan skrive noget, hvis de synes de har behov for det, men ellers vil alle tråde blive låst af. Boardet vil dog stadig bestå, så man kan komme ind og genlæse noget, hvis man har lyst til det en dag.
Held og lykke derude i den øvrige spilverden – hvem ved, det kan være vi ses igen
Mvh. Julie og Trine
|
|
|
Post by Kallawarr on Feb 27, 2011 16:30:44 GMT -5
Det var da ærgerlig Er jeg ked at høre nu var det lige begyndt at blive spændende.
|
|
|
Post by Felisjanen on Feb 28, 2011 13:08:15 GMT -5
*giiiiiisp* NYUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! Q_Q
|
|
Thrawn
Alterdreng
Feel the force around you
|
Post by Thrawn on Mar 2, 2011 9:27:58 GMT -5
Det var da godt nok bare sørgeligt Men måske vi ses på et andet board (Det gør vi i hvert fald, jer der spiller F&F, SP og Sky) Men tak for gode tider her på POTOR også
|
|
Weirdo
Dekan
Introducing Thomas Andarsi
|
Post by Weirdo on Mar 3, 2011 21:38:37 GMT -5
Jeg takker også for en god og sjov start på min proboardkarriere. Specielt til Trine som jeg har spillet med her Og så inviterer jeg F&F-spillere til at komme og drikke deres sorger væk i min muntre og hyggelig kro midt i Londons travle gader.
|
|