|
Post by Sokken on Nov 14, 2010 16:40:17 GMT -5
((Jhet))
Værtshuset er som altid; tilrøget, dunkelt og larmende. Præcis som Jhet kan lide det. Echanien sidder ved baren med et glas cortyg brandy stående foran sig. Hun kan allerede mærke hvordan den stærke væske begynder at virke på hende og hun velkommer følelsen med et let suk. Håret er sat op i en elegant hestehale og hun er klædt i sin sædvanlige lårkorte dragt og lette rustning der beklæder skuldre og bryst. Egentlig ligner hun ikke en der hører hjemme på den Glade Gamorrean og hun formår ikke at glide ind i omgivelserne - men camouflage har heller aldrig været hendes force, hun ligner ikke den typiske lejemorder. Hun tager fat om glasset og lader de sidste ravgyldne dråber glide forbi læberne.
|
|
|
Post by Gaston on Nov 16, 2010 17:26:59 GMT -5
((Sunihtram))
Et højt menneske der har siddet over i hjørnet af baren rejser sig op og bevæger sig gennem den broged mægte der er på Gamorreaneren denne aften med retning mod Jhet. Kort tid efter han har rejst sig sår han foran Jhet og ser ned på hende "Du er Jhet Formoder jeg?"
|
|
|
Post by Sokken on Nov 17, 2010 17:04:28 GMT -5
((Jhet))
Echanien hæver kort blikket og lader øjnene glide over den ranglede skikkelse i et elevatorblik. Så trækker hun på smilebåndet og vender ryggen til den unge mand igen. "Jeg er vidst ikke din foretrukne... præference, skat. Jeg tvivler på at jeg kan hjælpe dig." Jhet skubber det tomme glas fra sig og rejser sig op i en elegant bevægelse. Hun lader de isblå øjne hvile på ham et kort øjeblik. "Hav en god dag," siger hun og går forbi ham.
|
|
|
Post by Gaston on Nov 18, 2010 13:16:43 GMT -5
((Sunihtram))
Sunihtram ser et øjeblik lidt paf ud, hvor efter han så drejer rundt på hælen så den lange røde trenscoat han har på flagrer ud til siden, hvor efter har straks optage forfølgelsen af hende "Jeg tror du har misforstået hvad jeg vil" siger han da han når op bag hende
|
|
|
Post by Sokken on Nov 18, 2010 13:46:24 GMT -5
((Jhet))
Jhet ruller med øjnene. Folk der ikke forstår hints... "Er det rigtigt?" siger Jhet med et smil på læberne og fortsætter med at bane sig vej igennem den fyldte cantina.
|
|
|
Post by Gaston on Nov 18, 2010 15:39:34 GMT -5
((Sunihtram))
"Jeg har hørt at du skulle være den bedste, så jeg har et job der kræver det, han er sunket i jorden, værgen ved Czerka, republikken eller Hutttens folk har haft nogen oplysninger på ham" Sunihtram følger stadig efter Jhet og har blikket fast rettet mod hendes nakke som om han håber på at kunne læse hendes tanker
|
|
|
Post by Sokken on Nov 18, 2010 16:15:18 GMT -5
((Jhet))
Echanien stopper op et kort øjeblik. "Er han jedi?" spørger hun så.
|
|
|
Post by Gaston on Dec 8, 2010 18:20:50 GMT -5
((Sunihtram))
"Er det ikke det ikke det eneste du gør dig i?" spørg han og løfter øjebrynende og kigger spørgende på Echanien og tilføjer efter en kort pause "ellers har jeg fat i den forkerte Jhet."
|
|