Weirdo
Dekan
Introducing Thomas Andarsi
|
Post by Weirdo on Nov 15, 2010 10:03:33 GMT -5
((Thomas))
Thomas nikker til svar, imens han langsomt rejser sig igen.
"Det er rigtigt ja. Jeg er den nye pilot."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 15, 2010 10:09:45 GMT -5
((Meck))
"Det var også på tide at vi fik os en afløser," Meck kopierer Thomas og samler sig selv lidt op fra gulvet
"Ikke at vi har fløjet særlig meget på det sidste dog," bemærker han og ser så Thomas lidt an inden han siger: "Sig mig, er det rigtigt at du var til ansættelsessamtale? Altså.. bare sådan uden noget...?"
|
|
Weirdo
Dekan
|
Post by Weirdo on Nov 15, 2010 12:23:14 GMT -5
((Thomas))
Thomas fnyser kort da Meck fortæller at de ikke flyver meget. Selvfølgelig regnede han ikke med at være i luften hele tiden, men han er altid lidt rastløs når skibet lægger bi.
"Uden hvad?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 15, 2010 12:34:47 GMT -5
((Meck))
"Du ved..." dug'en vifter med hånden "Der er ikke nogen af gutterne der har samlet dig op et sted eller sådan noget? Du er bare vadet ind?"
|
|
Weirdo
Dekan
|
Post by Weirdo on Nov 15, 2010 16:49:23 GMT -5
((Thomas))
"Hmm.. du så den gamle bothaner.. Trash. Han viste mig vej og lukkede mig ind, men det var mit eget initiativ at komme her hvis det er det du mener?"
Ingen grund til at fortælle for mange at at Kastar fortalte ham om jobbet. Kunne jo være han havde udestående med folk i besætningen.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 15, 2010 17:03:22 GMT -5
((Meck))
En sænket fart indikerer at elevatoren vist snart er ved at være ved sin destination.
"Seriøst?" Dug'en virker faktisk lettere overrasket da han ser tilbage på Thomas "Jeg troede sgu ellers at Trash var holdt op med den slags..." I det samme går døren op og åbner ud til Meteorens hangar, hvis bagklap står på vid gab ud til den store hangar som skibet holder i "Det kan ikke være derfor, hun er gået amok...?" tilføjer han hørtbart, men vist mest for sig selv efter at have vendt tanken i hovedet
|
|
Weirdo
Dekan
|
Post by Weirdo on Nov 18, 2010 12:34:58 GMT -5
((Thomas))
Thomas nikker til Mecks spørgsmål og begynder at lunte ind i hangaren i en afslappet maner. Han mener åbenbart at faren er forbi da Nova tydeligvis var på vej opad. Han stopper så op lidt inde og spænder blasterremmen omkring sit lår. Han føler et par steder rundt på skindjakken, men ser ikke ud til at finde hvad han pludselig indser han mangler. Nå, den ligger også fint hvor den er.
"Der skulle også lidt overtalelse til.. Nu håber jeg bare ikke jeg er kommet til at love mere end jeg kan holde."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 18, 2010 12:45:37 GMT -5
((Meck))
Meck fortsætter uanfægtet videre gennem hangaren og mumler noget om at de andre er i spisesalen Han udstøder dog et grin efter det Thomas siger "Hvad har du da sagt hende?"
|
|
Weirdo
Dekan
|
Post by Weirdo on Nov 23, 2010 9:35:38 GMT -5
((Thomas))
Fint. Så kan jeg se resten af lømlerne.
Thomas ryster på hovedet og går så efter Meck. "Det er ligemeget.. Jeg må vel bare lade være med at lave en bommert. Ikke at jeg nogensinde gør det.. Hvis der er noget jeg kan finde ud af så er det at flyve. Men nogle gange støder man jo ind i problemer man ikke kan forudsige."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 23, 2010 13:38:31 GMT -5
((Meck))
"Det kan du vist lige så godt gøre til en leveregel," Meck trækker på skulderne med et skævt grin. De kommer gennem den store hangar og bevæger sig videre igennem en mindre
"Særlig under Kaptajn Nova. Hun er lige så uforudsigelig som en sandstorm på Tattooine nogen gange. Særligt lige for tiden, hun må have været i godt humør da du snakkede med hende,- hov!Hej, Sip!" i det samme får dug'en øje på en lavt, pelset individ som kommer dem i møde ved hangarens sidedør
"Nåh, der var du. Vi var ved at blive bange for om du var blevet sat til at gøre rent sammen med Trigger," udbryder individet som minder om en slags forvokset mus med for store sikkerhedsstøvler på. "- er det den nye?" han ser hurtigt på Thomas med et let løftet øre
|
|
Weirdo
Dekan
|
Post by Weirdo on Nov 25, 2010 18:42:31 GMT -5
((Thomas))
Thomas nikker indforstået til det Meck fortæller om kaptajnen. Ingen tvivl om at Nova er utilregnelig. Det må man lære at omgås hvis muligt og at undgå hende når dét er smartere. Da den lille pelsede hamsterlignende mand kommer dem i møde spærer Thomas øjnene op. Han prøver at lade være med at stirre, men Thomas har åbenbart aldrig set en squib før. Han er godt nok lille.. Den noget højere mand kan ikke lade være med at læne sig forover for at kunne se Sips ansigt.
"Thomas." Han rækker en håndfuld spinkle fingre ned i gribehøjde. Han prøver sig med et smil. Det er en god start med de fleste racer.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 27, 2010 17:00:45 GMT -5
((Meck et Sip))
Den lave, pelsede person griber Thomas' fingre i et hurtigt, hårdt greb og dasker så til den med en lille knyttet næve. "Ja, det må vi jo se," griner den med et underligt, næsten sygeligt smil. "Og det er Sip," indskyder Meck, da det lader til at squib'en selv glemmer at præsentere sig tilbage "I høj grad," siger Sip, hvis stemme er tynd, men bestemt ikke til at overhøre, og vifter af dem med en hånd, før han vender om for at gå "Så, hvad foregår der, deroppe?" fortsætter han, og Meck trækker på skulderne idet han følger efter ind gennem gangen "Ingen ide, udover at alle der ikke når at søge tilflugt, åbenbart bliver sat til bizarre opgaver. Der er sgudda ingen der har gjort rent i søjlehallen i 20 år... Hvad med Trash, ved han ikke noget?" "Jo, sikkert. Hvis vi kunne finde ham," griner Sip ligegyldigt, "Men det er jeg sgu ligeglad med. Næh, Telek har opfordret til et spil tarasian roulette, DET skal jeg ikke misse! Hvis vi er heldige kan vi forvirre Ree'lak tilstrækkelig meget til at gå amok på en af de nye igen, hahaha!!" Squib'en griber spontant sin blaster fra bæltet og fyrer to skud af op i loftet en ren glæde... åbenbart. Meck skæver til Thomas i et svagt grin, som forsøger han at forsikre ham om at han ikke behøver at være bange
|
|
Weirdo
Dekan
|
Post by Weirdo on Dec 5, 2010 13:08:05 GMT -5
((Thomas))
"Hehe.." Det grin Thomas giver fra sig er måske ikke helt overbevisende og han fjerner stille den hånd han allerede havde placeret på sin blaster.
"Hvad er det for noget? Tarisian roulette?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Dec 5, 2010 14:22:26 GMT -5
((pirater)) ''Sjovt spil!'' lyder det umiddelbart fra Sip der sender to eksta skue i loftet i ren begejstring. ''Det er et bettingspil,'' forklarer Meck, Thomas mens de går. ''Det er... temmelig hardcore. Alle spillere får udleveret en sprøjte med identisk væske. Alle undtagen én er ufarlig - medmindre der fifles med dem -'' ''- det gør der altid!'' supplerer Sip med en sygelig glæde i stemmen
|
|
Weirdo
Dekan
|
Post by Weirdo on Dec 5, 2010 15:08:14 GMT -5
((Thomas))
"Og den der ikke er ufarlig?" Thomas får en dårlig smag i munden og laver en grimasse da han regner med at han kender svaret. Han bliver ihvertfald hurtigt enig med sig selv om at han ikke skal nyde noget af at være med i deres spil.
|
|