|
Post by Dust of Chaos on Oct 28, 2010 15:39:42 GMT -5
((Yukais - efter 'Abandoned' og 'Aav...', men før 'Er der nogen, der har set...?'))
Yukais sidder i messen, og skal til at tage hul på dagens frokost. I dag består menuen udelukkende af kød. Bare fordi.
Hun har efterhånen et par ting, hun bør drøfte med sin overordnede, og eftermiddagen ser ud til at være brugbar til det.
Hun tager sin comlink frem, og kalder Deimos op.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Oct 28, 2010 16:13:52 GMT -5
((Deimos - Efter 'Rapportering til den overordnede'))
"Deimos Zynn her," lyder det velkendte svar i den anden ende, med en tydelig tør stilhed som fra et kontor i baggrunden.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Oct 28, 2010 16:25:22 GMT -5
((Yukais))
"Deimos, søde ven," Yukais tager en tår vand, og sætter sig mere behageligt med det ene ben over det andet. "Yukais her. Jeg forstyrrer vel ikke i noget vigtigt?" Hun lyder ikke som om hun ville tage det særligt tungt, hvis det var tilfældet.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Oct 28, 2010 16:28:22 GMT -5
((Deimos))
"Det kommer helt an på, hvorfor De forstyrrer mig, Kommandør?" Svarer Deimos promte, man kan næsten høre det rolige, afventende blik han sener comlinket.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Oct 28, 2010 16:37:47 GMT -5
((Yukais))
Yukais ler stille ved hans svar. "Af vigtige grunde, naturligvis. Hvad ellers, sød Deimos? Plejer jeg at spilde din tid med bagateller?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Oct 28, 2010 16:44:05 GMT -5
((Deimos))
"Tja, indtil videre gør det allerede kommandør," Lyder det fra Deimos med lethed i stemmen. "Hvad drejer det sig om?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Oct 28, 2010 16:49:39 GMT -5
((Yukais))
"Et møde, såmænd. Hvis det ellers passer ind i din vigtige kalender. Angående Trace Raydawn, den stakkel." Hun lader ikke til at tage hans negative svar særligt tungt.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Nov 1, 2010 4:55:49 GMT -5
((Deimos))
"Ah, vores første registrerede Kraftbruger." Deimos smiler lidt, og hvis man kender ham, kan man godt svagt fornemme dette i han stemme. "Glæder mig til at høre om dine fremskridt i sagen, så jeg rykker gerne nogle aftaler. Hvornår kan mødet foregå?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Nov 3, 2010 6:12:44 GMT -5
((Yukais))
Yukais synker en lille bid kød, inden hun svarer. "Når det passer dig. Min mest faste plan lige nu, er min frokost. Jeg går ikke ud fra, at du vil spise med?" Det sidste bliver tilføjet med den stemme, som Deimos efterhånden må kunne forbinde med zeltronens drillende smil.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Nov 7, 2010 18:25:23 GMT -5
((Deimos))
"Ellers tak, kommandør." Lyder det ganske rigtigt fra Deimos med en kølig høflig tone. "Kom bare til mit kontor om en halv time. Jeg går ikke udfra det tager Dem længere tid at sætte en frokost til livs."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Nov 23, 2010 17:06:56 GMT -5
((Yukais))
"Åh, det kommer nu helt an på menuen. Men lad os sige en halv time."
|
|